قسمت 424: تغذیه پیشرفته برای بیماری خودایمنی، ام اس و التهاب عصبی با دکتر تری والز


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، من با دکتر تری والز مصاحبه می کنم و تحقیقات او را در مورد رژیم غذایی و استراتژی های سبک زندگی برای بهبود مولتیپل اسکلروزیس و بیماری های خودایمنی مورد بحث قرار می دهیم.

کتاب پرفروش دکتر تری والز، پروتکل والز را ببینید:

آیا شما یا کسی که می شناسید با بیماری های خودایمنی مانند مولتیپل اسکلروزیس (MS) مبارزه می کنید؟ در مورد پتانسیل تحول آفرین تغذیه و تغییرات سبک زندگی در بازیابی سلامت خود کنجکاو هستید؟ در سفری الهام‌بخش به من بپیوندید تا کارهای پیشگامانه دکتر تری والز و رویکرد انقلابی او برای درمان از طریق رژیم غذایی را بررسی کنیم.

دکتر تری والز چراغ امیدی برای کسانی است که با شرایط خودایمنی دست و پنجه نرم می کنند. او داستان شخصی الهام‌بخش خود را به اشتراک می‌گذارد، از اعماق ناامیدی ویلچر گرفته تا اوج سلامتی که از طریق مداخلات غذایی و پزشکی کاربردی به دست آمده است.

خود را آماده کنید تا به تحقیقات پیشگامانه دکتر والز بپردازید، جایی که او اثرات پروتکل های غذایی مختلف را بر بیماران ام اس، از رژیم های غذایی پارینه سنگی اصلاح شده تا رژیم های کتوژنیک غنی شده با روغن زیتون، مقایسه می کند. در مورد مطالعه آینده او بیاموزید (لینک اینجا)، که آماده است تا تأثیر عمیق رژیم غذایی بر کیفیت زندگی کسانی که با ام اس دست و پنجه نرم می کنند، روشن کند.

در طول مکالمه خود، ما نه تنها علم پشت رویکرد دکتر والز را کشف خواهیم کرد، بلکه بینشی در مورد انتخاب های سبک زندگی شخصی او و خوش بینی تزلزل ناپذیر او برای آینده سلامت و تندرستی نیز به دست خواهیم آورد.

بنابراین، اگر آماده‌اید تا سفری را برای تحول از طریق تغذیه آغاز کنید، به ما بپیوندید تا رازهای سلامتی و سرزندگی را کشف کنیم.

در این قسمت:

  • 02:04 غواصی عمیق با دکتر تری والز: غلبه بر ام اس با رژیم غذایی و سبک زندگی
  • 03:20 مطالعه پیشگامانه در مورد رژیم غذایی و ام اس توسط دکتر والز
  • 05:41 سفر شخصی دکتر والز: از ویلچر تا سلامتی
  • 13:44 بررسی تأثیر رژیم غذایی بر مولتیپل اسکلروزیس
  • 17:07 قدرت استرس هورمتیک و عضله سازی
  • 22:20 بررسی تأثیر سبک زندگی بر مطالعات سلامت
  • 25:31 غواصی در یک مطالعه جدید در مورد رژیم غذایی و مولتیپل اسکلروزیس
  • 27:20 قدرت روغن زیتون در یک رژیم غذایی کتوژنیک
  • 32:11 سفر سلامت شخصی و سبک زندگی دکتر تری
  • 38:03 بهره گیری از قدرت روزه و پیری برازنده
  • 40:06 نگاه به آینده: برنامه ها و تحقیقات آینده دکتر تری
  • 40:53 افکار و منابع نهایی

روغن زیتون یکی از غنی ترین مواد پلی فنل است که می توانید در بدن خود قرار دهید.~ دکتر جوکرز

https://www.youtube.com/watch?v=MVeDILUlR5Qرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

سلامت کبد

آیا با انرژی کم، مه مغزی یا چربی غیرقابل توضیح شکم دست و پنجه نرم می کنید؟ مشکل می تواند کبد شما باشد. کبد شما پایه ای برای سلامتی است که بیش از 500 عملکرد را انجام می دهد، از تجزیه سموم و مواد مغذی گرفته تا کنترل کلسترول.

کبد شما ممکن است در طول زمان فرسوده شود، اما به لطف فرمول سلامت کبد، دیگر نیازی به نگرانی در مورد سقوط انرژی، چربی شکم و نگرانی های تمرکز ندارید! فرمول سلامت کبد حاوی 11 گیاه قوی (مانند خار مریم) است که کبد شما را جوان و شارژ می کند.

فرمول سلامت کبد همچنین از کبد چرب محافظت می کند، یک اپیدمی خاموش که 100 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

هنگامی که فرمول سلامت کبد را امتحان می‌کنید، یک بطری رایگان امگا 3 با قدرت نانو نیز دریافت می‌کنید تا امروز قلب و مغز خود را سالم نگه دارید. چه کار بزرگی! برای دریافت فرمول سلامت کبد خود به getliverhelp.com/jockers بروید و امروز یک بطری رایگان امگا 3 مجهز به نانو را دریافت کنید!

Paleovaley’s Meatsticks

به دنبال یک میان وعده مغذی برای انرژی بخشیدن به روز خود هستید؟ به دنبال چوب های گوشتی در Paleovaleys که از علف تغذیه می شود، نگاه نکنید! این تنقلات که سرشار از پروتئین و چربی های سالم هستند، برای تثبیت قند خون و ارضای هوس ها عالی هستند. بدون افزودنی های شکر یا مواد نگهدارنده، می توانید در هر زمان و هر مکان از میان وعده های بدون احساس گناه لذت ببرید.

فرقی نمی‌کند بوقلمون پرورش‌یافته در مرتع را ترجیح می‌دهید یا گوشت گاو تغذیه شده با علف، Paleovaley شما را با گزینه‌های خوشمزه مانند سوسیس تابستانی اصلی، سوسیس تابستانی سیر، تریاکی و jalapeno پوشانده است. بعلاوه، میله های گوشتی آنها دارای نسبت ایده آل امگا 6 به 3 برای کنترل التهاب، همراه با مواد مغذی قدرتمند مبتنی بر حیوان برای حمایت از عملکرد ایمنی، انرژی و سلامت پوست هستند.

فقط حرف ما را قبول نکنید – خودتان آنها را امتحان کنید! امروز از paleovalley.com/jockers دیدن کنید و 15٪ در چوب گوشت و سایر محصولات Paleovaley صرفه جویی کنید.

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ارتباط با دکتر والز:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر