قسمت 393 – استفاده از استراتژی های تغذیه پیشرفته برای کاهش التهاب و درد


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این پادکست، داستان شفای طبیعی خود را مرور می‌کنم و همچنین تعدادی از استراتژی‌های پیشرفته تغذیه و سبک زندگی را برای کاهش التهاب و درد مرور می‌کنم.

  • 12:05 چگونه هنگام روزه داری به سیستم ایمنی خود استراحت می دهیم.
  • 14:15 با افزایش سن برای ترمیم سلول وقت صرف می کنیم.
  • 14:45 درک اتوفاژی و استرس اکسیداتیو
  • 18:00 آپوپتوز چیست؟ (مرگ برنامه ریزی شده سلولی)
  • 20:40 چرا نظارت بر سطح قند خون مهم است؟
  • 21:19 چه سنی شما را پیر می کند
  • 22:50 درک هیپوگلیسمی (آیا سلول های مغز شما سوخت کافی دریافت می کنند؟)
  • 26:25 وقتی روزه می گیرید چه اتفاقی می افتد (کتون ها منبع سوخت می شوند)
  • 29:29 قدردانی از انعطاف پذیری متابولیک
  • 33:45 برای بهبود انعطاف پذیری متابولیک خود چه بخوریم؟
  • 37:15 «چربی سالم» من از کجا می آید؟
  • 39:30 فهمیدن اینکه چه فیبری برای میکروبیوم شما مفید است
  • 42:19 اهمیت غذا خوردن فصلی (ارتقای تحمل کربوهیدرات)
  • 45:29 ایجاد محیطی که در آن خرد بدن شما را فرا می گیرد
  • 47:45 آیا دکتر جوکرز مانیتورهای گلوکز مداوم را توصیه می کند؟
  • 50:00 داشتن آمینو اسیدها قبل از ورزش به عنوان منبع سوخت
  • 51:23 یکی از قدم‌هایی که امروز می‌توانید برای شروع زندگی سالم‌تر بردارید چیست؟

جین هوگان از پادکست “Wellness By Design” امروز با دکتر جوکرز مصاحبه می کند و او استراتژی های تغذیه پیشرفته خود را برای کاهش التهاب و درد با ما به اشتراک می گذارد.

اتوفاژی، ناشتا، و انتقال دهنده های عصبی متعادل کننده در مغز همه توسط متخصص تغذیه کاربردی مورد علاقه ما پوشش داده شده است!

سفر دکتر جوکرز برای تبدیل شدن به “بدون غلات” در زمانی که مفهومی کاملاً جدید بود و اینکه چگونه دکتر جوکرز قبل از اینکه نام آن را بداند شروع به روزه متناوب کرد را بیاموزید.

بینش‌های فراوانی وجود دارد که چگونه دکتر جوکرز فهرستی از زندگی خود را زمانی که تشخیص داده شد به سرطان پوست مبتلا شده است و متوجه می‌شود که زندگی او ناشی از ترس است، وجود دارد. برای طرفداران نمایش، این یک قسمت “داستان اصلی” عالی است که به سرعت تبدیل به یک ماجراجویی صوتی مفرح و پر از واقعیت در مورد همه چیزهای تغذیه می شود!

مقاومت به انسولین و چگونگی تحریک انسولین در بدن ما را درک کنید. چرا نظارت بر سطح قند خون مهم است؟ و آپوپتوز چیست؟ پاسخ به این سوالات (و بیشتر) در داخل است!

اگر کسی را می شناسید که در کاهش وزن مشکل دارد، با درد مزمن دست و پنجه نرم می کند یا با مقاومت به انسولین دست و پنجه نرم می کند، این قسمت برای اوست. لطفاً به اشتراک بگذارید زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی اطلاعاتی که دکتر جوکرز پوشش می دهد می تواند گوش های جدیدی پیدا کند و زندگی یک نفر را تغییر دهد!

اتوفاژی این سیستم ذاتی مبتنی بر هوش است که در آن سلول ها در واقع اندامک های سلولی قدیمی تر و آسیب دیده را از بین می برند.

-دکتر. دیوید جوکرز

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

سلامت پاکی

سموم را دفع کنید و متابولیسم خود را سریع با بهترین آنتی اکسیدان ها – گلوتاتیون – تقویت کنید. هنگام مصرف مکمل با گلوتاتیون با کیفیت بالا، سموم ناسالم را از بین خواهید برد. با تلاش کمتر وزن کم خواهید کرد. احساس انرژی بیشتری خواهید کرد. متوجه رنگ روشن تری خواهید شد. و در کل احساس سلامتی بیشتری خواهید داشت!

اما نکته اینجاست که همه مکمل‌های گلوتاتیون یکسان ساخته نمی‌شوند… اگر گلوتاتیون را به شکل کپسول یا قرص مصرف می‌کنید، مواد مغذی کلیدی را از دست می‌دهید زیرا به سادگی بدون جذب از بدن شما عبور می‌کنند (می‌توانید از اسید معده خود تشکر کنید. برای آن).

با این حال، دوستان من در Purality Health یک اسپری جدید گلوتاتیون با جذب سریع و خوشمزه دارند که این آنتی اکسیدان قوی را مستقیماً به مناطقی از بدن شما می رساند که بیشتر به آن نیاز دارند! فقط چند اسپری را روی زبان خود پمپ کنید و ببینید که سموم به طور طبیعی از بدن شما پاک می شوند.

بهترین قسمت؟ شما می توانید این نتایج را در کمتر از 7 روز تجربه کنید. برای مدت محدود، آنها یک معامله ویژه خرید یک دریافت یک خرید رایگان ارائه می دهند که با 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. تنها کاری که باید انجام دهید بازدید است masterantioxidant.com/drj برای دسترسی به این معامله انحصاری

فرمول سلامت کبد

آیا با انرژی کم، مه مغزی یا چربی غیرقابل توضیح شکم دست و پنجه نرم می کنید؟ مشکل می تواند کبد شما باشد. کبد شما پایه ای برای سلامتی است که بیش از 500 عملکرد را انجام می دهد، از تجزیه سموم و مواد مغذی گرفته تا کنترل کلسترول.

کبد شما ممکن است در طول زمان فرسوده شود، اما به لطف فرمول سلامت کبد، دیگر نیازی به نگرانی در مورد سقوط انرژی، چربی شکم و نگرانی های تمرکز ندارید! فرمول سلامت کبد حاوی 11 گیاه قوی (مانند خار مریم) است که کبد شما را جوان و شارژ می کند.

فرمول سلامت کبد همچنین از کبد چرب محافظت می کند، یک اپیدمی خاموش که 100 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

هنگامی که فرمول سلامت کبد را امتحان می‌کنید، یک بطری رایگان امگا 3 با قدرت نانو نیز دریافت می‌کنید تا امروز قلب و مغز خود را سالم نگه دارید. چه کار بزرگی! رفتن به getliverhelp.com/jockers تا فرمول سلامت کبد خود را دریافت کنید و امروز یک بطری رایگان از نانو امگا 3 را دریافت کنید!

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر