قسمت 299 – تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن


, قسمت شماره 299 –  تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن

, قسمت شماره 299 –  تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن

در این قسمت:

در پادکست امروز با من در مورد استراتژی های تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن مصاحبه شده است. اکثر مردم نمی دانند که پوکی استخوان یک بیماری التهابی مزمن است و برای داشتن استخوان های قوی … نیاز به تغذیه خوب داریم و باید التهاب را تحت کنترل داشته باشیم.

  • 05:20 آشنایی با دکتر جوکرز
  • 07:00: سفر دکتر جوکرز به سلامت چه بود؟
  • 10:50: کشف رژیم غذایی بدون غلات
  • 12:00: روزه متناوب قبل از اینکه این اصطلاح را بفهمد
  • 15:00: التهاب چیست؟
  • 18:40: چگونه سموم وارد جریان خون ما می شوند
  • 20:20: روده نشتی و بافت چربی بیش از حد
  • 21:55: علائم التهاب چیست؟
  • 23:30: چرا وقتی بادام زمینی می خورید گلوی خود را صاف می کنید؟
  • 27:50: انسولین چیست؟
  • 30:00: استرس اکسیداتیو به عنوان پیش نشانگر التهاب
  • 33:00: سطح قند خون سالم چگونه است؟
  • 34:30: وقتی گرسنه می شویم چه اتفاقی می افتد؟
  • 41:15: قند خون چگونه بر سلامت استخوان ما تأثیر می گذارد؟
  • 45:55: اهمیت اسید معده سالم چیست؟
  • 51:10: صفرا چه می کند؟
  • 56:30: چه غذاهایی از سلامت استخوان حمایت می کنند؟
  • 1:01:30: روزه متناوب چگونه به التهاب کمک می کند؟

دکتر جوکرز مردی پرمشغله است و همه چیزهایی را که درباره تغذیه عملکردی و زندگی سالم می داند با دنیا به اشتراک می گذارد. در قسمت امروز، کوین الیس مربی استخوانی با او مصاحبه می‌کند – بنابراین مغز او برای راه‌هایی انتخاب می‌شود که بتوانیم التهاب را درک کنیم.

گوش دادن به دکتر جوکرز و شنیدن داستان منشأ او در مورد چگونگی درک نقش قدرتمندی که تغذیه سالم در زندگی او ایفا کرد، همیشه عالی است. از خوردن کلم پیچ در کودکی گرفته تا نوشیدن مقدار زیادی آب زمانی که او در 20 سالگی روزه متناوب می‌کرد، قبل از اینکه بفهمد چیست، او آنجا بوده و این کار را انجام داده است.

اطلاعاتی در مورد التهاب، اهمیت داشتن سطح قند خون سالم و اسید معده سالم وجود دارد. می خواهید بدانید چرا ممکن است هنگام خوردن بادام زمینی گلوی خود را صاف کنید؟ پاسخ در داخل! لطفا به ما بپیوندید.

پوکی استخوان یک کمبود کلسیم نیست، یک بیماری التهابی مزمن است. ~ دکتر دیوید جوکرز

https://www.youtube.com/watch?v=CUGVHcVs-H8رارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

سلامت پاکی

اسپانسر امروز Purality Health است. آیا سموم پنهان و عوامل استرس زا باعث می شوند که شما احساس خستگی و فرسودگی کنید؟ آیا در مورد استرس اکسیداتیو ناشی از قرار گرفتن در معرض EMF، 5G، فلزات سنگین، مواد شیمیایی و غذاهای فرآوری شده نگران هستید؟ سمی یک امر عادی جدید در دنیای مدرن ما است.

سموم در بدن ما نقش رادیکال های آزاد را بر عهده می گیرند و باعث آسیب اکسیداتیو در سطح سلولی می شوند که می تواند منجر به پیری زودرس و کاهش کیفیت زندگی شود. یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های شناخته شده برای انسان، گلوتاتیون است. ضمن اینکه DNA را ترمیم می کند با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. با این حال، همه مکمل های گلوتاتیون یکسان ایجاد نمی شوند. اگر آن را به شکل کپسول یا قرص مصرف می کنید، مواد مغذی کلیدی را که بدون جذب از بدن شما عبور می کنند، از دست می دهید.

Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارد که از فناوری Micelle Liposomal استفاده می کند که مواد مغذی گلوتاتیون را وارد جریان خون شما می کند، که ثابت شده است 800٪ کارآمدتر است. با پشتیبانی 180 روزه ضمانت بازگشت وجه، می توانید آنها را در puralityhealth.com پیدا کنید و از کد کوپن استفاده کنید.DRJبرای دریافت کوپن تخفیف 30 درصدی.

آبگوشت استخوان پالئووالی

وقتی صحبت از سلامت روده به میان می آید، آب استخوان یکی از مواردی است که به رژیم غذایی خود اضافه می کنم. اما، همه کلاژن ها یکسان ایجاد نمی شوند. بسیاری از برندها از استخوان ها و روش های گرمایشی بی کیفیت استفاده می کنند که تمام مزایای قوی کلاژن را از بین می برد.

و به همین دلیل است که من استفاده از پودر پروتئین آبگوشت استخوان Paleovaley را انتخاب می‌کنم، شما می‌توانید از شرکتی که فقط از 100% گاوهای تغذیه‌شده با علف استفاده می‌کند و با حرارت بالا فرآوری نشده یا با مواد مضر استخراج نمی‌شود، تمام مزایای بهبودی روده را بدون آشفتگی دریافت کنید. مواد شیمیایی.

هیچ پرکننده، عامل جریان یا طعم دهنده اضافه وجود ندارد. تنها یک ماده در این محصول وجود دارد و آن پروتئین آبگوشت استخوان گاو است. خودشه. و امروز می توانید با استفاده از کد “15٪ تخفیف دریافت کنیدجوکرهایا با کلیک کردن اینجا: paleovalley.com/jockers

انزجار

این قسمت توسط پیکه برای شما آورده شده است، جایی که گیاهان و علم با هم تلاقی می کنند تا چای و مکمل هایی با کارایی، خلوص و راحتی بی نظیر تولید کنند. چای پیکه با سایر گیاهان کاربردی که به طور خاص برای حمایت از متابولیسم، سلامت روده، هضم غذا و کاهش اشتها طراحی شده‌اند، ترکیب می‌شوند و در عین حال به کاهش نفخ و کاهش میل به شکر کمک می‌کنند.

اگر روزه متناوب را تمرین می کنید، نوشیدن این طعم های برنده جایزه روزه شما را افطار نمی کند! من حتی زمانی که ناشتا نیستم از چای پیکه لذت می برم، بنابراین از طعم های مختلف برای فواید مختلف در طول روز استفاده می کنم.

بلورهای چای انقلابی Pique – ساخته شده با فناوری استخراج سرد – ارگانیک، گیاهی، غیر GMO، بدون قند، بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی، و سموم سه گانه برای خلوص غربالگری شده است. علاوه بر این، این چای های خالص در آب گرم یا سرد حل می شوند، بنابراین نیازی به آماده سازی یا دم کردن نیست.

امروز Pique را بدون ریسک امتحان کنید و با خرید بسته ناشتا، 5٪ تخفیف به همراه یک کیسه رایگان با 20 نمونه ممتاز دریافت کنید. به piquelife.com/drjockers بروید و از کد استفاده کنید نوشیدنی ها.

, قسمت شماره 299 –  تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن , قسمت شماره 299 –  تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن , قسمت شماره 299 –  تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن

منابع:

ارتباط با کوین الیس:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

, قسمت شماره 299 –  تغذیه پیشرفته برای سلامت استخوان و التهاب مزمن