قسمت شماره 394 – روده نشتی، حساسیت های غذایی و بیماری خودایمنی با دکتر تیفانی کاپلان


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، من با دکتر تیفانی کاپلان مصاحبه می‌کنم و درباره نقش حساسیت‌های غذایی و روده نشت‌کننده در ایجاد بیماری خودایمنی و بهترین استراتژی‌ها برای پیشگیری و درمان نشت‌کننده روده و خودایمنی بحث می‌کنیم.

04:45 به دکتر کاپلان خوش آمدید (و داستان پشت سر او)
06:05 وضعیت خودایمنی چیست؟
07:18 9 عامل اصلی بیماری خودایمنی
08:30 چگونه یک فرد دچار نشتی روده می شود؟
10:10 حساسیت های غذایی رایجی که دکتر کاپلان مشاهده می کند.
11:43 چگونه تشخیص می دهید که به چه غذاهایی حساس هستید؟ رژیم حذفی
14:17 راهکارهای برتر برای اصلاح روده
18:04 کمبودهای اصلی مواد مغذی (و مکمل های توصیه شده)
20:40 چه مکمل هایی برای روده مفید هستند؟ (گیاهان ضد میکروبی)
22:20 آیا روزه مستحب است؟
23:45 وقتی سفر شفا را شروع می کنید چه انتظاری می توانید داشته باشید؟
26:45 آموزش نحوه تسریع روند بیماری
27:35 در صورت داشتن خودایمنی، طرز فکر صحیح را اتخاذ کنید

ما می دانیم که بیماری های خودایمنی در حال افزایش هستند (چیزهایی مانند آرتریت روماتوئید و لوپوس، فقط دو مورد را نام ببریم)! و بنابراین، مهمان امروز دکتر تیفانی کاپلان، رهبر فکری است – اینجا برای صحبت در مورد حساسیت های غذایی، نشت روده، و ارتباط آنها با افزایش بیماری های خودایمنی.

دکتر تیفانی کاپلان یک پزشک معتبر پزشکی عملکردی است که به طور مستقیم تجربه کرده است که چگونه پزشکی سبک زندگی می تواند زندگی یک فرد را نجات دهد. او نویسنده پرفروش «راه حل لوپوس» و مؤسس مؤسسه بهداشتی Caplan برای افراد مبتلا به بیماری مزمن است که هدفشان دستیابی به بهبودی طولانی مدت است.

سفر مرتبط دکتر کاپلان به پزشکی کاربردی را پس از مبارزه با مه مغزی کشف کنید. بیاموزید که وضعیت خودایمنی چیست و چرا سیستم ایمنی ما می تواند شروع به حمله به بدن ما کند.

دکتر کاپلان 9 عامل اصلی را که در افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی شناسایی می شوند، برای ما تشریح می کند. و در حالی که ممکن است بسیاری از شرایط خودایمنی مختلف وجود داشته باشد، مطمئناً برخی از مشترکات مهم وجود دارد که باعث التهاب می شود که ما می توانیم شروع به رسیدگی کنیم.

درک ما می تواند از اینجا در این قسمت تأثیرگذار شروع شود که نمای کلی خوبی از خودایمنی و چگونگی شروع به رسیدگی به علت اصلی ارائه می دهد!

اگر کسی را می شناسید که با یک بیماری خودایمنی دست و پنجه نرم می کند، لطفاً این مطلب را با او به اشتراک بگذارید زیرا این محتوا می تواند جان یک فرد را نجات دهد! پیشاپیش از شما متشکرم.

“پیدا کردن اینکه چه چیزی باعث التهاب می شود، چه چیزی باعث استرس می شود، در واقع کلید حل آن (شرایط خود ایمنی) است. و در حال بهبودی. اطمینان از اینکه سیستم ایمنی می تواند آرام شود و بهبود یابد.

-دکتر. تیفانی کاپلان

https://www.youtube.com/watch?v=zVbDOD8HBIIرارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

این پادکست توسط ShopC60.com حمایت می شود. C60 یک آنتی اکسیدان قدرتمند و برنده جایزه نوبل است که به بهینه سازی عملکرد میتوکندری کمک می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند!

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از C60 به همراه سبک زندگی کتو و روزه متناوب برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، کمک به سم زدایی بدن و افزایش انرژی و وضوح ذهنی هستم.

محصولات مورد علاقه من C60 برای سبک زندگی Keto & IF شامل C60 Purple Power در روغن نارگیل ارگانیک MCT (شما می توانید آن را به قهوه خود اضافه کنید) و صمغ C60 بدون قند خوشمزه آنها (ساخته شده با آلولوز و میوه راهب) است!

اگر بیش از 40 سال سن دارید و می خواهید خستگی و مه مغزی را امسال به حاشیه برانید، به این سایت مراجعه کنید. shopc60.com و از کد کوپن استفاده کنیدجوکرها” برای 15% تخفیف و از همین امروز کنترل سلامتی خود را دوباره به دست بگیرید!

ویتامین C Paleovaley

ویتامین C یک ترکیب حیاتی برای حمایت از سیستم ایمنی است. همچنین برای پوست شما بسیار خوب است – و برای انرژی شما!

Paleovaley’s Essential C Complex یک مکمل ویتامین C واقعا قدرتمند و خالص است. برخلاف اکثر مکمل‌های ویتامین C، حاوی صفر مواد مصنوعی است. در واقع از سه تا از قوی ترین منابع ویتامین C روی زمین ساخته شده است!

امروز سیستم ایمنی قوی تر، پوست سالم تر و انرژی بیشتری داشته باشید! Paleovaley’s Essential C Complex را در این آدرس ببینید paleovaley.com/jockers

اشتراک در پادکست در:

منابع:

با دکتر تیفانی کاپلان ارتباط برقرار کنید:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر