۱۰ علتی که چربی سوزی نمیکنید

۱۰ علتی که مانع چربی سوزی میشود شما ممکن است به دنبال پاسخی برای این سوال باشید که چرا وزن کم نمی کنید؟ چرا چربی های بدن شما آب نمی شود و چربی سوزی نمیکنید؟ و یا سوال های بسیار زیادی که ممکن است در روند کاهش وزن برای شما پیش بیاید.کاهش چربی بدن کار … ادامه

چطور وزن خودمون رو افزایش بدیم؟ ۸ راه آسان برای چاقی

۸ راه ساده برای افزایش وزن چاق شدن تعداد دفعات خوردن خود را بیشتر کنید وقتی شما به لاغری مبتلا باشید احتمالا اشتهای شما کم است و نمیتوانید غذای زیادی مصرف کنید، وعده های غذایی خود را به جای سه وعده اصلی به پنج یا شش وعده کوچک تر تقسیم کنید تا بتوانید انرژی لازم … ادامه

چرا در رژیم کتو وزن کم نمیکنیم؟

چرا با رژیم کتو وزن کم نمیکنیم؟ رژیم کتوژنیک چیست؟رژیم کتو یا کتوژنیک رژیمی بسیار کم کربوهیدرات است که امروزه در بین افراد بسیار شایع شده و افراد زیادی حداقل برای یک دوره نسبت به گرفتن رژیم کتو اقدام کرده اند.وقتی شما رژیم کتو بگیرید میزان کربوهیدرات رژیم شما باید به زیر ۵۰ گرم در … ادامه

بهترین مکمل های افزایش وزن

بدن شما چه میزان پروتئین نیاز دارد؟ میزان نیاز بدن هر فرد به پروتئین بر اساس وزن بدن و میزان فعالیت بدنی او تعیین میشود، حداقل میزان پروتئینی که شما باید در طول روز مصرف کنید ۰.۸ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است.(۱)به طور مثال اگر وزن شما ۷۰ کیلوگرم باشد باید حداقل … ادامه

برای لاغری چه رژیمی مناسب است ؟ رژیم کم چرب یا رژیم کم کربوهیدرات ؟

پایه و اساس رژیم کم چربی و رژیم کم کربوهیدرات هرچند که رژیم کم چرب و رژیم کم کربوهیدرات هر دو برای لاغری و کاهش وزن طراحی شده اند اما پایه و اساس هرکدام متفاوت از دیگری است و ساختاری مجزا دارد. رژیم کم کربوهیدرات رژیم کم کربوهیدرات میزان کربوهیدرات رژیم غذایی شما را محدود … ادامه

۶ خطری که لاغری بیش از حد برای شما ایجاد میکند

چطور تشخیص بدیم که لاغریم یا نه؟ شاخص توده بدنی یا BMI شما مشخص میکند که آیا شما لاغر هستید یا خیر؟ BMI شاخصی است که بر اساس قد و وزن شما محدوده وزنی مناسب را برای شما بیان میکند.نحوه محاسبه  BMI به این صورت است که شما وزن خود را به کیلوگرم تقسیم بر … ادامه

چربی سوزی شکم و پهلو با ۱۴ روش آسان

بهترین راه های چربی سوزی اگر به دنبال چالشی برای افزایش سلامتی و افزایش تغییر ظاهر خود هستید آب کردن چربی اضافی شکم و پهلو و چربی سوزی در این ناحیه میتواند ایده جذابی برای شما باشد.علاوه بر رژیم غذایی مناسب برای چربی سوزی و ورزش های اختصاصی برای آب کردن چربی شکم و پهلو، … ادامه

رژیم لاغری شکم و پهلو

۱- در رژیم لاغری شکم و پهلو باید از مصرف شکر و قند های ساده خودداری کنید غذاهایی که در تهیه آنها از قند و شکر استفاده شده برای سلامتی شما مضر هستند، مصرف میزان زیادی از این غذاها میتواند منجر به چاقی و بخصوص چاقی در ناحیه شکم و پهلو شود.مصرف قند و شکر … ادامه

لاغری سریع | چربی سوزی ۵ کیلو در ۱ هفته

۱- کربوهیدرات کمتر و پروتئین بیشتری بخورید تا سریعتر لاغر شوید شما میتوانید چندین کیلو وزن در مدت زمان کوتاهی با رژیم کم کربوهیدرات کم کنید.در واقع بسیاری از مطالعات بیان میدارند که رژیم کم کربوهیدرات بسیار موثر تر از رژیم کم چرب در زمینه لاغری و کاهش وزن است.(۵، ۶، ۷)کاهش دریافت کربوهیدرات غذایی … ادامه

۱۰ باور غلط در مورد لاغری

۱۰ باور غلط در مورد لاغری احتمالا در اینترنت و فضای مجازی به مطالب مختلفی در مورد لاغری برخورده اید، بسیاری از مطالبی که در مورد لاغری و کاهش وزن در اینترنت موجود است افسانه ای بیش نیست، در ادامه این مقاله بزرگترین افسانه هایی که در مورد کاهش وزن گفته میشود را بررسی میکنیم: … ادامه