قسمت شماره 335 – بهترین استراتژی های تغذیه برای متوقف کردن التهاب عصبی و آلزایمر


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این پادکست، با دکتر هدر ساندیسون با من مصاحبه می شود، ما بهترین استراتژی های تغذیه برای توقف التهاب عصبی و جلوگیری از آلزایمر، زوال عقل و بیماری پارکینسون را مورد بحث قرار می دهیم.

  • 04:20 اطلاعات در مورد اجلاس معکوس آلزایمر
  • 06:55 اتصال نقاط بین میتوکندری و کتوز
  • 08:55 وقتی سطح انسولین ما بالا می رود چه اتفاقی می افتد؟
  • 10:38 درک کتون ها
  • 14:55 اهمیت میتوکندری های مقاوم در برابر استرس
  • 16:30 مزیت سوختن شکر برای سوخت
  • 17:10 چه ارتباطی بین روزه داری متناوب و رژیم کتوژنیک وجود دارد؟
  • 20:00 یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات و پروتئین بالا برای کاهش هوس
  • 24:50 آیا رژیم کتوژنیک برای سم زدایی خوب است؟
  • 29:05 اول چه غذایی را باید حذف کنید؟
  • 31:10 کتان چیست؟
  • 33:25 فواید چربی نارگیل
  • 36:25 کار با کتو استرها چیست؟
  • 39:50 چگونه ورزشکاران با کتون ها مکمل می شوند
  • 40:40 کتوز برای چه کسانی ایمن نیست؟

آیا مشتاق یادگیری نحوه تحریک اتوفاژی سلول های مغز هستید؟ دکتر جوکرز با برخی از بهترین استراتژی های تغذیه برای جلوگیری از التهاب عصبی و بیماری آلزایمر بازگشته است.

دکتر جوکرز توسط دکتر هدر سندیسون به عنوان بخشی از او مصاحبه می کند معکوس اجلاس آلزایمر. از تأثیر کتون‌ها به‌عنوان تعدیل‌کننده‌های اپی ژنتیک (نحوه بیان ژن‌های ما)، تا عفونت میکروبی و التهاب در مغز، دکتر جوکرز همه چیزهایی را که باید در مورد جوان نگه‌داشتن نوگین‌هایمان و مقاوم‌سازی در برابر استرس بدانیم، پوشش می‌دهد.

محتوای با کیفیتی در مورد میتوفاژی، بهبود خلق و خو و حافظه، روزه داری متناوب، رژیم کتوژنیک و موارد دیگر وجود دارد! اگر کسی را می‌شناسید که از آلزایمر رنج می‌برد، یا اگر نمی‌خواهید خودتان به یکی از بیماری‌های عصبی که به سرعت در حال رشد است دچار شوید، این قسمت برای شما مناسب است. لطفا به ما بپیوندید!

ما سموم را در کبد خود ذخیره نمی کنیم، بلکه آنها را در سلول های چربی خود ذخیره می کنیم. هرچه در سوزاندن چربی برای سوخت بهتر عمل کنیم، بار سمی ما کمتر خواهد بود.

-دکتر. دیوید جوکرز

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

خالص کورکومین طلا

آیا مفاصل شما درد دارند؟ آیا از ناراحتی های روزانه رنج می برید؟ همانطور که امروزه وجود دارد، درد مزمن در آمریکا بیشتر از دیابت، بیماری قلبی و سرطان روی هم رفته است.

در واقع، درد مزمن، دلیل شماره یک دسترسی آمریکایی‌ها به سیستم مراقبت‌های بهداشتی است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که تنها گزینه آنها برای تسکین درد در داروخانه ها مانند ایبوپروفن، ادویل و تیلنول (به نام چند مورد) یافت می شود. به طرز غم انگیزی، اکثر مردم از این موضوع غافل هستند که این داروهای ضد درد بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند.

عوارض جانبی شایع عبارتند از سردرد، مشکلات کبد و کلیه، فشار خون بالا و در موارد نادر – حتی مرگ. ناگفته نماند، آنها فقط درد شما را می پوشانند… به شما تسکین موقت می دهند…

در حالی که ممکن است این همه غم و اندوه به نظر برسد، من یک خبر خوب دارم… یک راه حل کاملاً طبیعی وجود دارد که به علت اصلی ناراحتی شما می پردازد … یک راه حل واقعی که به شما امکان می دهد به خودتان برگردید!

و آن محلول Curcumin Gold نام دارد که توسط دوستان من در Purality Health ساخته شده است. کورکومین طلا حاوی عصاره کورکومین زردچوبه، امگا 3 وگان و روغن زنجبیل است. این مواد با دقت انتخاب شده از عملکرد سالم مفاصل حمایت می کنند و علت اصلی التهاب در بدن شما را برطرف می کنند. وقتی می گویم هیچ چیز دیگری مانند این را در بازار پیدا نمی کنید به من اعتماد کنید. در واقع، دوستان من در Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارند که از فناوری “MICELLE LIPOSOMAL” استفاده می کند که مواد مغذی را به جریان خون شما می رساند – ثابت شده که 800٪ کارآمدتر است!

حتی بهتر از آن، با 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. و امروز، ما یک کوپن تخفیف 30٪ برای شما داریم! بازدید کنید puralityhealth.com و از کوپن “DRJ” برای دسترسی به 30٪ تخفیف امروز استفاده کنید!

Paleovaley Supergreens

قسمت امروز با افتخار توسط اسپانسر Paleovaley Organic Supergreens، یک ترکیب خوشمزه از 23 ابر غذای ارگانیک برای انرژی دادن به بدن شما!

Paleovaley Organic Supergreens تنها از بهترین و بیولوژیکی‌ترین سوپرغذاها استفاده می‌کند که به بدن شما کمک می‌کند تا ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و آنزیم‌های ارزشمند موجود در هر سروینگ خوشمزه را جذب کند.

Paleovaley Organic Supergreens یک نوشیدنی ارگانیک معتبر، سازگار با روده و غنی از مواد مغذی است که مطمئناً شما و فرزندانتان آن را دوست خواهید داشت! عجله کنید و مال خود را از Paleovaley.com بگیرید

منابع:

ارتباط با دکتر سندیسون:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر