قسمت 426: پرسش و پاسخ پادکست در مورد روغن کرچک، هاشیموتو، فشار خون بالا و مکمل‌های کودکان


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

من با پرسش و پاسخ یکی دیگر از شنوندگان پادکست بازگشته‌ام، جایی که درباره نحوه استفاده صحیح از روغن کرچک، استراتژی‌های درمانی تیروئیدیت هاشیموتو و فشار خون بالا و مکمل‌هایی که به فرزندانم می‌دهم بحث می‌کنم.

در سفر شما به سمت بهینه‌سازی سلامت، تشخیص اینکه کدام غذاها مملو از مواد شیمیایی هستند و کدام‌ها نه بسیار مهم است. دوجین کثیف، همانطور که دکتر جوکرز تاکید کرده است، شامل میوه‌ها و سبزیجاتی با بالاترین سطح آفت‌کش‌ها است – اغلب آنهایی که پوست بیرونی دارند، مانند انواع توت‌ها، خیارها و فلفل دلمه‌ای.

از طرف دیگر، Clean 15 غذاهایی مانند آووکادو را که به دلیل داشتن پوسته بیرونی محافظ و ضخیم به دلیل حداقل درمان شیمیایی شناخته شده است، تحسین می کند. این تمایز در انتخاب آگاهانه در مورد خریدهای ارگانیک و غیرارگانیک برای اولویت بندی سلامت و بودجه شما به طور موثر بسیار مهم است.

استفاده از داروهای طبیعی و استراتژی های درمانی پیشرفته

در یک حکایت شخصی، دکتر جوکرز تجربه خود را در مورد پارگی تاندون دوسر دیستال و انتخاب عمدی در برابر جراحی به اشتراک می گذارد. در عوض، او روش‌های درمانی طبیعی و پیشرفته را انتخاب می‌کند، از جمله SoftWave TRT و درمان‌های نور قرمز و مادون قرمز، که توانایی ذاتی بدن را برای التیام در صورت حمایت فناوری و طبیعت نشان می‌دهد.

پرسش و پاسخ: راه حل های متناسب با نگرانی های سلامتی شما

دکتر جوکرز به پرس و جوهای مختلف سلامتی از اهمیت نقش تیروئید در بهزیستی، ناوبری در شرایط خودایمنی گرفته تا استفاده موثر از روغن کرچک و تغذیه کودکان می پردازد. به طور قابل‌توجهی، او بر اهمیت بسته‌های روغن کرچک برای سم‌زدایی و رویکرد کل‌نگر برای مدیریت سلامت کودکان از طریق مکمل‌های استراتژیک و رژیم غذایی تأکید می‌کند.

لیست مکمل برای فرزندان من:

بیت های بازیابی کلرلا: RECOVERYbits® – Dr. Jockers Store (drjockers.com)

مواد جویدنی حمایت کننده از مواد مغذی: مواد جویدنی پشتیبانی از مواد مغذی – فروشگاه دکتر جوکرز (drjockers.com)

ویتامین لیپوزومی مایع D3/K2: Micelle Liposomal D3 with K2 – Dr. Jockers Store (drjockers.com)

پاستیل روی سنجد: لوزی 90 عددی Elderberry Zn – فروشگاه Dr. Jockers (drjockers.com)

فرمول های مایع BioRay NDF: جستجو: 7 نتیجه برای “NDF” یافت شد – فروشگاه دکتر جوکرز (drjockers.com)

توانمندسازی سفر سلامتی شما

دکتر جوکرز در پایان با بینش‌های عملی در مورد مدیریت طبیعی فشار خون بالا، بر اصلاح رژیم غذایی، اهمیت حرکت و مکمل‌های هدفمند برای کاهش فشار خون تاکید می‌کند. ذکر ابزارهایی مانند سرکه سیب، منیزیم، و قرار گرفتن در معرض نور مادون قرمز به عنوان کاتالیزور برای سلامت عروق، موضوع استفاده از منابع طبیعی برای درمان را برجسته می کند.

این تلاش متحول کننده را با دکتر جوکرز به عنوان راهنمای خود آغاز کنید و از دانش به اشتراک گذاشته شده در این قسمت برای گرفتن تصمیمات قدرتمند برای سلامتی خود استفاده کنید. از عادات غذایی پاک گرفته تا درمان‌های طبیعی و مکمل‌های تخصصی، از خرد استفاده کنید تا در سفر خود به سمت رفاه مطلوب پیشرفت کنید.

به یاد داشته باشید، بدن شما طوری طراحی شده است که خود را درمان کند. با استراتژی های صحیح و رویکردی مبتنی بر علم، دستیابی به اوج سلامت در دسترس شماست. راه‌حل‌های مبتنی بر علم بیشتری را کاوش کنید و سفر خود را در drjockers.com ادامه دهید، منبع مورد اعتماد شما برای داشتن سالم‌ترین زندگی‌تان.

  • 00:00 – درک دوجین کثیف و پاک 15
  • 01:33 – خوش آمدگویی گرم به پادکست تغذیه عملکردی دکتر جوکرز
  • 12:49 – به روز رسانی سلامت شخصی و استراتژی های درمانی دکتر جوکرز
  • 22:36 – جلسه پرسش و پاسخ: بینش در مورد تیروئیدیت هاشیموتو و آووکادوی ارگانیک
  • 26:29 – باز کردن همه کاره بودن روغن کرچک: از هضم تا سم زدایی
  • 35:28 – پرورش کودکان کوچکمان: راهنمای والدین برای مکمل های غذایی
  • 43:32 – مدیریت فشار خون بالا به طور طبیعی: نکات و استراتژی ها

«Dirty Dozen میوه‌ها و سبزیجاتی هستند که نشان داده شده است که بیشترین علف‌کش‌ها و آفت‌کش‌ها روی آن‌ها اسپری شده است. اینها انواع غذاهایی هستند که شما قطعاً می خواهید ارگانیک کنید.”

-دکتر. جوکرها

https://www.youtube.com/watch?v=EkCpJRWMssQرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

این پادکست توسط ShopC60.com حمایت می شود. C60 یک آنتی اکسیدان قدرتمند و برنده جایزه نوبل است که به بهینه سازی عملکرد میتوکندری کمک می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند!

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از C60 به همراه سبک زندگی کتو و روزه متناوب برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، کمک به سم زدایی بدن و افزایش انرژی و وضوح ذهنی هستم.

محصولات مورد علاقه من C60 برای سبک زندگی Keto & IF شامل C60 Purple Power در روغن نارگیل ارگانیک MCT (شما می توانید آن را به قهوه خود اضافه کنید) و صمغ C60 بدون قند خوشمزه آنها (ساخته شده با آلولوز و میوه راهب) است!

اگر بالای 40 سال سن دارید و می‌خواهید امسال خستگی و مه مغزی را از بین ببرید، از shopc60.com دیدن کنید و از کد کوپن استفاده کنید.جوکرها” با 15٪ تخفیف و از امروز شروع به کنترل مجدد سلامت خود کنید!

Paleovaley’s Meatsticks

به دنبال یک میان وعده مغذی برای انرژی بخشیدن به روز خود هستید؟ به دنبال چوب های گوشتی در Paleovaleys که از علف تغذیه می شود، نگاه نکنید! این تنقلات که سرشار از پروتئین و چربی های سالم هستند، برای تثبیت قند خون و ارضای هوس ها عالی هستند. بدون افزودنی های شکر یا مواد نگهدارنده، می توانید در هر زمان و هر مکان از میان وعده های بدون احساس گناه لذت ببرید.

فرقی نمی‌کند بوقلمون پرورش‌یافته در مرتع را ترجیح می‌دهید یا گوشت گاو تغذیه شده با علف، Paleovaley شما را با گزینه‌های خوشمزه مانند سوسیس تابستانی اصلی، سوسیس تابستانی سیر، تریاکی و jalapeno پوشانده است. بعلاوه، میله های گوشتی آنها دارای نسبت ایده آل امگا 6 به 3 برای کنترل التهاب، همراه با مواد مغذی قدرتمند مبتنی بر حیوان برای حمایت از عملکرد ایمنی، انرژی و سلامت پوست هستند.

فقط حرف ما را قبول نکنید – خودتان آنها را امتحان کنید! امروز از paleovalley.com/jockers دیدن کنید و 15٪ در چوب گوشت و سایر محصولات Paleovaley صرفه جویی کنید.

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر