اپیزود شماره 410 – پرسش و پاسخ در مورد حساسیت های غذایی، ضد مواد مغذی، میگرن، الکل های قندی و پایه!


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، من یک جلسه پرسش و پاسخ غواصی در مورد اینکه چگونه حساسیت های غذایی بر سلامت ما تأثیر می گذارد، مواد ضد مغذی کلیدی موجود در غذاها که باید از آنها آگاه باشیم، علل اصلی میگرن و راهکارهایی برای بهبودی و موارد دیگر انجام می دهم.

  • 03:00 جشن ده سالگی drjockers.com.
  • 04:55 قدرت محتوای سلامتی دکتر جوکرز
  • 07:00 چگونه دکتر جوکرز تجارت آنلاین خود را رشد داد.
  • 09:20 دکتر جوکرز در مورد اشتیاق خود به اشتراک می گذارد
  • 12:10 تشکر از دکتر جوکرز
  • 13:27 روزه متناوب برای زنان یائسه
  • 15:50 اگر بعد از یائسگی هستید چه مقدار پروتئین باید بخورید؟
  • 18:27 آیا حساسیت های غذایی می تواند باعث مقاومت به انسولین شود؟
  • 20:50 مواد ضد مغذی در سبزیجات چیست؟
  • 31:08 چه مواد مغذی به بهترین وجه برای میگرن کمک می کند؟
  • 33:33 آیا اریتریتول و زایلیتول (الکل های قند) برای شما مفید هستند؟
  • 37:24 وقتی مقاومت به دوپامین ایجاد می کنید چه اتفاقی می افتد؟
  • 38:35 ارت یا ارتینگ چیست؟ محصولات پیشنهادی

ده سالگی دکتر جوکرز مبارک! یک دهه از زمانی که متخصص تغذیه کاربردی مورد علاقه ما drjockers.com را راه اندازی کرد و تلاش خود را بر تولید محتوای سلامت با کیفیت برای همه متمرکز کرد، می گذرد!

امروز او در حال تأمل در آن سفر است و بینش ارزشمندی را در مورد اینکه چرا او کاری را انجام می دهد به ما ارائه می دهد. و چرا ما بسیار سپاسگزاریم که بتوانیم از او بیاموزیم.

کسی نیست که برای مدت طولانی روی اوج استراحت کند (یا روی تشک زمینی خود دراز بکشد)، او همچنین برای پاسخ دادن به برخی سؤالات مهم شنونده وقت می گذارد.

مواد ضد مغذی در سبزیجات چیست؟ وقتی مقاومت به دوپامین ایجاد می کنید چه اتفاقی می افتد؟ ارتینگ چیست؟ و آیا حساسیت غذایی می تواند باعث مقاومت به انسولین شود؟

پاسخ به این سوالات و موارد دیگر در یک قسمت جشن از تغذیه عملکردی که به ما یادآوری می کند که سلامتی ارزشش را دارد! لطفا به ما بپیوندید.

اشتیاق من این بوده است که واقعاً سعی کنم بهترین اطلاعات سلامتی طبیعی را ارائه دهم. و این کار را به گونه ای انجام دهید که یک تجربه یادگیری عالی ارائه دهد.

-دکتر. جوکرها

https://www.youtube.com/watch?v=ljKu7gZeFtUرارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

این پادکست توسط ShopC60.com حمایت می شود. C60 یک آنتی اکسیدان قدرتمند و برنده جایزه نوبل است که به بهینه سازی عملکرد میتوکندری کمک می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند!

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از C60 به همراه سبک زندگی کتو و روزه متناوب برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، کمک به سم زدایی بدن و افزایش انرژی و وضوح ذهنی هستم.

محصولات مورد علاقه من C60 برای سبک زندگی Keto & IF شامل C60 Purple Power در روغن نارگیل ارگانیک MCT (شما می توانید آن را به قهوه خود اضافه کنید) و صمغ C60 بدون قند خوشمزه آنها (ساخته شده با آلولوز و میوه راهب) است!

اگر بیش از 40 سال سن دارید و می خواهید خستگی و مه مغزی را امسال به حاشیه برانید، به این سایت مراجعه کنید. shopc60.com و از کد کوپن استفاده کنیدجوکرها” برای 15% تخفیف و از همین امروز کنترل سلامتی خود را دوباره به دست بگیرید!

مجتمع زردچوبه Paleovaley

آیا درباره مجتمع شگفت انگیز زردچوبه Paleovaley’s شنیده اید؟ این شامل غذای کامل، زردچوبه ارگانیک به جای کورکومین جدا شده است.

و ما می دانیم که زردچوبه ارگانیک بسیار بهتر است و یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید برای خاموش کردن التهاب در بدن و حمایت از جریان خون و فشار خون سالم استفاده کنید.

همچنین حاوی روغن نارگیل و فلفل سیاه به عنوان مواد تشکیل دهنده آن است که نشان داده شده است که جذب زردچوبه را تا 2000٪ بهبود می بخشد! علاوه بر این، زنجبیل، رزماری و میخک ارگانیک نیز وجود دارد که با زردچوبه همکاری می کنند و به بهبود هضم و قند خون کمک می کنند.

مجتمع زردچوبه Paleovaley’s نیز از سلامت مفاصل، وضوح ذهنی و بهبود عملکرد مغز پشتیبانی می کند. شما فقط باید این محصول را امتحان کنید. از paleovalley.com/jockers دیدن کنید!

اشتراک در پادکست در:

منابع:

به https://shopc60.com/jockers مراجعه کنید – از کد استفاده کنیدجوکرها” برای دریافت 15 درصد تخفیف!

مجتمع زردچوبه Paleovaley’s – به paleovaley.com/jockers مراجعه کنید

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر