قسمت 411 – نحوه استفاده از روغن کرچک برای سلامت پوست، مو، کبد و لنفاوی


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این پادکست به نحوه استفاده از روغن کرچک برای بهبود پوست، مو، کبد و سیستم لنفاوی و چگونگی بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی می پردازم.

  • 04:50 ترکیب اصلی روغن کرچک چیست؟
  • 05:10 چگونه می توان از روغن کرچک برای حمایت از تخلیه لنفاوی استفاده کرد
  • 06:00 چه چیزی به صفرا نیاز داریم؟
  • 06:33 چگونه یک بسته روغن کرچک را روی کبد خود قرار دهیم
  • 07:05 با مصرف خوراکی روغن کرچک چه اتفاقی می افتد؟
  • 07:57 چگونه روغن کرچک می تواند تورم را در بدن کاهش دهد
  • 08:50 اهمیت روغن کرچک ارگانیک
  • 11:44 نحوه استفاده از روغن کرچک برای زیبایی و پوست
  • 13:05 رشد ابرو با استفاده از روغن کرچک!
  • 13:40 کیسه های زیر چشم یعنی چه؟
  • 15:27 استفاده از ماسک صورت روغن کرچک
  • 17:05 روغن کرچک ملکه تاج و تخت را ببینید

آیا متوجه کیسه های زیر چشم خود شده اید؟ آیا با خستگی و مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا احساس می کنید که به طور منظم سم زدایی نمی کنید؟ آیا روغن کرچک را به عنوان بخشی از رژیم سلامتی خود امتحان کرده اید؟

دکتر جوکرز امروز در حال استفاده از یک بسته روغن کرچک روی کبد ما است و در مورد ترکیبات مفید روغن کرچک و نحوه استفاده از آن برای بهبود بخش‌هایی از پوست، باز کردن مجاری صفراوی و حمایت از سلامت کبد و کیسه صفرا توضیح می‌دهد.

درباره اسید ریسینولئیک، اسید چرب منحصربه‌فردی که به روغن کرچک خواص و فواید متمایز می‌دهد، و نحوه مصرف خوراکی روغن کرچک یا حتی استفاده از آن به صورت خود برای رشد بهتر ابرو یا مراقبت از پوست، بیاموزید.

فواید روغن کرچک در این ضبط صوتی از یک ویدیوی یوتیوب که در فضای مجازی منتشر شد، منتظر است. روغن کرچک یک موضوع داغ است – مطمئن شوید که به سرعت عمل می کنید! لطفا به ما بپیوندید.

روغن کرچک را می توان برای حمایت از تخلیه لنفاوی استفاده کرد. این به گشاد شدن (باز کردن) مجاری صفراوی کمک می کند، به رقیق شدن صفرا در کبد و همچنین کیسه صفرا کمک می کند – و افراد زیادی در آنجا هستند که با مجاری صفراوی بسیار ضخیم و پر از احتقان سروکار دارند.

-دکتر. دیوید جوکرز

https://www.youtube.com/watch?v=LIEsUV3kcUQرارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

خلوص – روی

بسیاری از مردم در سراسر جهان کمبود این ماده معدنی حیاتی را دارند و حتی متوجه آن نیستند. در واقع، این دومین ماده معدنی فراوان در بدن شماست، هر یک از سلول های شما حاوی آن هستند و برای عملکرد به این ماده معدنی نیاز دارند. اما متأسفانه، مطالعات تخمین می‌زنند که از هر 4 نفر در سراسر جهان 1 نفر دچار کمبود آن است.

من در مورد روی صحبت می کنم!

روی یک ماده معدنی ضروری است که بدن شما آن را ایجاد یا ذخیره نمی کند، به این معنی که مصرف روزانه مورد نیاز است.

و دوستان من در Purality Health یک روی جدید با جذب سریع و خوشمزه دارند که راهی عالی برای افزایش سطح روی شما است و اطمینان حاصل می کند که بدن شما این ماده معدنی حیاتی را به تمام سلول های بدن شما می رساند.

فقط با 1 قاشق غذاخوری در روز می توانید:

– سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید
– حافظه خود را بهبود بخشید
– کاهش التهاب
– تنظیم هورمون ها

و خیلی بیشتر.

بهترین قسمت؟ روی Purality Health یکی از آسان‌ترین شکل‌های خوراکی است که امروزه به راحتی جذب می‌شود.

برای مدت زمان محدود، آنها یک معامله ویژه خرید یک دریافت یک خرید رایگان ارائه می دهند که با 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای دسترسی به این معامله انحصاری به zincimmunity.com/drj مراجعه کنید.

خلوص – سلامت کبد

آیا با انرژی کم، مه مغزی یا چربی غیرقابل توضیح شکم دست و پنجه نرم می کنید؟ مشکل می تواند کبد شما باشد. کبد شما پایه ای برای سلامتی است که بیش از 500 عملکرد را انجام می دهد، از تجزیه سموم و مواد مغذی گرفته تا کنترل کلسترول.

کبد شما ممکن است در طول زمان فرسوده شود، اما به لطف فرمول سلامت کبد، دیگر نیازی به نگرانی در مورد سقوط انرژی، چربی شکم و نگرانی های تمرکز ندارید! فرمول سلامت کبد حاوی 11 گیاه قوی (مانند خار مریم) است که کبد شما را جوان و شارژ می کند.

فرمول سلامت کبد همچنین از کبد چرب محافظت می کند، یک اپیدمی خاموش که 100 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

هنگامی که فرمول سلامت کبد را امتحان می‌کنید، یک بطری رایگان امگا 3 با قدرت نانو نیز دریافت می‌کنید تا امروز قلب و مغز خود را سالم نگه دارید. چه عالی! رفتن به getliverhelp.com/jockers تا فرمول سلامت کبد خود را دریافت کنید و امروز یک بطری رایگان از نانو امگا 3 را دریافت کنید!

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ماده مغذی سلامت حیاتی روی – با مراجعه به zincimmunity.com/drj یکی را بخرید و یکی را رایگان دریافت کنید

رفتن به getliverhelp.com/jockers

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر