قسمت 420: نوروپلاستیسیته و بهبودی التهاب مغز با دکتر پیتر کان


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

من با دکتر پیتر کان مصاحبه می کنم که یک متخصص مغز و اعصاب عملکردی و متخصص طب عملکردی است. ما در مورد علائم و نشانه های التهاب مغز و چگونگی ایجاد صحیح نوروپلاستیسیته و بهبود سلامت مغز بحث می کنیم.

به اکتشاف روشنگرانه در دنیای تغذیه عملکردی خوش آمدید، جایی که تمرکز فقط بر تغذیه بدن نیست، بلکه بر تقویت مغز نیز تمرکز دارد. در آخرین قسمت از پادکست تغذیه عملکردی، ما عمیقاً به حوزه سلامت مغز می پردازیم و بر التهاب مزمن و تأثیر کلی آن بر رفاه ما تمرکز می کنیم.

شیرجه عمیق در التهاب مغز با دکتر پیتر کان

در بحثی قابل تامل با دکتر پیتر کان، پیچیدگی های التهاب مزمن مغز را باز می کنیم. دکتر کان با تأکید بر ارتباط دو طرفه ای که سلامت ما را تعیین می کند، رابطه پیچیده بین روده و مغز را روشن می کند.

این گفتگو از طریق علائم، علل ریشه‌ای و رابطه بین سلامت روده و عملکرد مغز می‌گذرد و دیدگاهی جامع از التهاب مغز و پیامدهای گسترده آن ارائه می‌دهد.

نقشه راه برای معکوس کردن التهاب مغز

شاید روشن‌کننده‌ترین بخش بحث ما حول استراتژی‌های عملی برای فرونشاندن التهاب مغز باشد. از تنظیمات رژیم غذایی که قند خون را تثبیت می کند و اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد تا قدرت مکمل هایی مانند روغن ماهی، گلوتاتیون و ویتامین D، این قسمت نقشه راه جامعی را برای کسانی که قصد کاهش التهاب مغز را دارند ترسیم می کند.

علاوه بر این، پذیرفتن شیوه‌هایی که باعث افزایش انعطاف‌پذیری عصبی می‌شوند، مانند شرکت در تمرین‌های ذهنی و فیزیکی، نقش مهمی در پرورش مغزی انعطاف‌پذیر و سالم دارد.

در نتیجه

سفر از طریق پیچیدگی های سلامت مغز با دکتر جوکرز و دکتر کان نقش اساسی تغذیه، انتخاب سبک زندگی و درک عمیق شبکه های ارتباطی داخلی بدن ما را در مبارزه با التهاب آشکار می کند. همانطور که ما در زندگی حرکت می کنیم، بینش های این پادکست ما را به یاد قدرتی می اندازد که در رویکردهای کل نگر به سلامت تعلق می گیرد و بر ماهیت پرورش مغز ما برای داشتن یک زندگی پر جنب و جوش و رضایت بخش تاکید می کند.

به یاد داشته باشید، صرف نظر از جایی که در سفر سلامتی خود هستید، اجرای این استراتژی های اساسی می تواند کیفیت زندگی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. برای یک راهنمای جامع در مورد مبارزه با التهاب مغز و پذیرش مسیری برای بهبود سلامتی، در این قسمت شیرجه بزنید.

در این قسمت:

– 03:30 غواصی عمیق در التهاب مغز با دکتر پیتر کان
– 05:53 درک التهاب مغز: علائم، علل و اثرات
– 14:19 بررسی علل ریشه ای التهاب مغز
– 20:11 ارتباط روده و مغز: چگونه سلامت روده بر التهاب مغز تأثیر می گذارد
– 23:47 خودایمنی و التهاب مغز: رونمایی از پیوند
– 24:27 درک تحمل دهان و خودایمنی
– 25:43 نقش مغز در خودایمنی و التهاب
– 30:04 مسیر خودایمنی عصبی و پیامدهای آن
– 31:06 بررسی نوروپلاستیسیته و استراتژی‌هایی برای سلامت مغز
– 35:34 نقشه راه برای کاهش التهاب مغز و حمایت از نوروپلاستیسیته
– 39:47 مکمل برای کاهش التهاب مغز
– 43:56 افکار پایانی: مبانی سلامت مغز

«التهاب یک واکنش طبیعی است. این یک پاسخ ایمنی است که بدن شما از آن برای خلاص شدن از شر یک پاتوژن یا تلاش برای پاکسازی بقایای سلولی استفاده می کند.

-دکتر. جوکرها

https://www.youtube.com/watch?v=4qOOvdHSB4Iرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

این پادکست توسط ShopC60.com حمایت می شود. C60 یک آنتی اکسیدان قدرتمند و برنده جایزه نوبل است که به بهینه سازی عملکرد میتوکندری کمک می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند!

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از C60 به همراه سبک زندگی کتو و روزه متناوب برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، کمک به سم زدایی بدن و افزایش انرژی و وضوح ذهنی هستم.

محصولات مورد علاقه من C60 برای سبک زندگی Keto & IF شامل C60 Purple Power در روغن نارگیل ارگانیک MCT (شما می توانید آن را به قهوه خود اضافه کنید) و صمغ C60 بدون قند خوشمزه آنها (ساخته شده با آلولوز و میوه راهب) است!

اگر بالای 40 سال سن دارید و می‌خواهید امسال خستگی و مه مغزی را از بین ببرید، از shopc60.com دیدن کنید و از کد کوپن استفاده کنید.جوکرها” با 15٪ تخفیف و از امروز شروع به کنترل مجدد سلامت خود کنید!

مجتمع زردچوبه Paleovaley’s

آیا درباره مجتمع شگفت انگیز زردچوبه Paleovaley’s شنیده اید؟ این ماده حاوی غذای کامل و زردچوبه ارگانیک به جای کورکومین جدا شده است.

و ما می دانیم که زردچوبه ارگانیک بسیار بهتر است و یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید برای خاموش کردن التهاب در بدن و حمایت از جریان خون و فشار خون سالم استفاده کنید.

همچنین حاوی روغن نارگیل و فلفل سیاه به عنوان مواد تشکیل دهنده آن است که نشان داده شده است که جذب زردچوبه را تا 2000٪ بهبود می بخشد! علاوه بر این، زنجبیل، رزماری و میخک ارگانیک نیز وجود دارد که با زردچوبه همکاری می کنند و به بهبود هضم و قند خون کمک می کنند.

آماده تجربه تفاوت Paleovaley هستید؟ بازدید کنید paleovalley.com/jockers امروز و 15٪ در مجتمع زردچوبه و سایر محصولات استثنایی ما صرفه جویی کنید.

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ارتباط با دکتر پیتر کان:

وب سایت – https://askdrkan.com/

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر