قسمت 314 – متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری


, قسمت شماره 314 –  متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری

, قسمت شماره 314 –  متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری

در این قسمت:

در این پادکست، من با دکتر راجر مورفری مصاحبه می‌کنم و در مورد نوروشیمی و بهترین استراتژی‌ها برای متعادل کردن انتقال‌دهنده‌های عصبی برای خلق و خوی بهتر، شناخت بهتر و خواب بهتر بحث می‌کنیم!

  • 04:00 آشنایی با دکتر مورفی
  • 05:29 علل اصلی اپیدمی اختلال خلقی چیست؟
  • 06:25 طب ارتومولکولی چیست؟
  • 08:27 انتقال دهنده های عصبی ما چگونه بر وضوح ذهنی و خلق و خوی ما تأثیر می گذارند؟
  • 10:32 آیا داروهای ضد افسردگی حتی موثر هستند؟
  • 13:20 پرداختن به التهاب مغز به عنوان یک علت اصلی
  • 14:40 درک درمان با آمینو اسید
  • 21:32 پرسشنامه دکتر مورفی برای بررسی اینکه آیا کمبود اسیدهای آمینه دارید
  • 24:30 اهمیت قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • 25:50 پابرهنه بودن روی چمن – ارزش زمین کردن
  • 27:20 رهاسازی مواد افیونی از طریق خنده و تماس انسانی
  • 29:00 ما نحوه واکنش خود به چیزها را کنترل می کنیم – خود را از احساسات مثبت اشباع می کنیم
  • 31:51 غذاها و گیاهانی که می توانند از زندگی سالم شما حمایت کنند
  • 33:53 خطرات شیرین کننده های مصنوعی و MSG
  • 38:20 شگفتی های ماهی آزاد صید شده وحشی و روغن زیتون فوق بکر
  • 41:10 هشدار دکتر مورفی در مورد استفاده از گیاهان
  • 43:20 SAMe چیست و برای چیست؟
  • 45:40 چرا ما مدیون خود هستیم که رویکرد طبیعی تری داشته باشیم

مهمان امروز برنامه دکتر راجر مورفی است و او با دکتر جوکرز در مورد متعادل کردن مواد شیمیایی مغز برای سلامتی مطلوب صحبت می کند. دکتر راجر مورفی یک پزشک کایروپراکتیک و متخصص تغذیه دارای گواهی هیئت مدیره. “روش مورفری” او که ترکیبی از طب عملکردی و اورتومولکولی است، به هزاران بیمار کمک کرده است تا سلامت و احساس خوبی داشته باشند.

مواردی مانند ADHD، اضطراب، مه مغزی و افسردگی اغلب با داروهای ارتومولکولی به بهترین شکل درمان می شوند. اون دقیقا چیه؟ این نوعی دارویی است که از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری – بلوک‌های سازنده مواد شیمیایی مغز – برای رسیدگی به علل زمینه‌ای اختلالات خلقی و مسائل مربوط به وضوح ذهنی استفاده می‌کند.

دکتر مورفی یک پرسشنامه “عملکرد مغز” را به اشتراک می گذارد که به شما کمک می کند تا هر گونه کمبودی را که به چالش های خلق و خو و وضوح ذهنی کمک می کند، کشف و تقویت کنید. اگر با اضطراب یا افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، این مصاحبه بسیار آموزنده می تواند همان چیزی باشد که برای باز کردن کلید بهزیستی مطلوب تر نیاز دارید. اگر طب رایج در گذشته شما را ناامید کرده است، این یکی برای شما برای آینده ای سالم است.

“گلوتامات موتور گازی در مغز است، در حالی که GABA به عنوان ترمز عمل می کند. برای احساس آرامش و آرامش و داشتن خوابی ترمیم کننده به تعادل مناسب نیاز دارید.»

-دکتر. راجر مورفی

https://www.youtube.com/watch?v=ZW–gTcgDYgرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

فرمول سلامت کبد

برای هر کسی که به دنبال تحریک متابولیسم چربی سوز، افزایش انرژی و تغییر ظاهر و احساس خود است، باید مراقبت از کبد خود را آغاز کند. کبد شما سم زدای اصلی بدن شماست. هر روز بیش از 500 عملکرد کلیدی را در بدن شما انجام می دهد. پس از دهه‌ها فرسودگی، کبد ما کند می‌شود و تنبل می‌شود. خوشبختانه، یک راه حل ساده و کاملا طبیعی وجود دارد که من توصیه می کنم. به آن فرمول سلامت کبد می گویند.

فرمول سلامت کبد حاوی 12 ماده گیاهی قوی است که از نظر بالینی ثابت شده است که کبد شما را در سطح سلولی شارژ کرده و از آن محافظت می کند. این به بازیابی توانایی های سم زدایی کبد شما کمک می کند. فرمول سلامت کبد را کاملاً بدون خطر امتحان کنید و با سفارش امروز 5 هدیه رایگان دریافت کنید. فقط کافی است به GetLiverHelp.com/Jockers بروید تا عرضه بدون خطر فرمول سلامت کبد و همه 5 هدیه جایزه را دریافت کنید.

Paleovaley Organic Supergreens

قسمت امروز با افتخار توسط Paleovaley Organic Supergreens حمایت می شود، ترکیبی خوشمزه از 23 ابر غذای ارگانیک برای انرژی بخشیدن به بدن شما! Paleovaley Organic Supergreens تنها از بهترین و بیولوژیکی‌ترین سوپرغذاها استفاده می‌کند که به بدن شما کمک می‌کند تا ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و آنزیم‌های ارزشمند موجود در هر سروینگ خوشمزه را جذب کند.

Paleovaley Organic Supergreens یک نوشیدنی ارگانیک معتبر، سازگار با روده و غنی از مواد مغذی است که مطمئناً شما و فرزندانتان آن را دوست خواهید داشت! عجله کنید و مال خود را از Paleovalley.com بگیرید و حتما از کد استفاده کنید جوکرها در پرداخت برای 15٪ تخفیف اضافی!

کورکومین طلا

آیا مفاصل شما درد دارند؟ آیا از ناراحتی های روزانه رنج می برید؟ همانطور که امروزه وجود دارد، درد مزمن در آمریکا بیشتر از دیابت، بیماری قلبی و سرطان روی هم رفته است.

در واقع، درد مزمن، دلیل شماره یک دسترسی آمریکایی‌ها به سیستم مراقبت‌های بهداشتی است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که تنها گزینه آنها برای تسکین درد در داروخانه ها مانند ایبوپروفن، ادویل و تیلنول (به نام چند مورد) یافت می شود. به طرز غم انگیزی، اکثر مردم از این موضوع غافل هستند که این داروهای ضد درد بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند. عوارض جانبی شایع عبارتند از سردرد، مشکلات کبد و کلیه، فشار خون بالا و در موارد نادر – حتی مرگ. ناگفته نماند، آنها فقط درد شما را می پوشانند… به شما تسکین موقت می دهند…

در حالی که ممکن است به نظر همه چیز غم انگیز و غم انگیز باشد، من یک خبر خوب دارم… یک راه حل کاملاً طبیعی وجود دارد که به علت اصلی ناراحتی شما می پردازد… یک راه حل واقعی که به شما امکان می دهد به خودتان برگردید!

و آن راه حل نامیده می شود کورکومین طلا ساخته شده توسط دوستان من در Purality Health. کورکومین طلا حاوی عصاره کورکومین زردچوبه، امگا 3 وگان و روغن زنجبیل است. این مواد با دقت انتخاب شده از عملکرد سالم مفاصل حمایت می کنند و علت اصلی التهاب در بدن شما را برطرف می کنند. وقتی می گویم هیچ چیز دیگری مانند این را در بازار پیدا نمی کنید به من اعتماد کنید. در واقع، دوستان من در Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارند که از چیزی به نام ” استفاده می کند.میسل لیپوزومیفناوری که مواد مغذی را وارد جریان خون شما می کند – ثابت شده که 800٪ کارآمدتر است!

حتی بهتر از آن، با 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. و امروز، ما یک کوپن تخفیف 30٪ برای شما داریم! از puralityhealth.com دیدن کنید و از کوپن استفاده کنید.DRJبرای دسترسی به 30٪ تخفیف امروز!

, قسمت شماره 314 –  متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری , قسمت شماره 314 –  متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری , قسمت شماره 314 –  متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری

منابع:

ارتباط با دکتر مورفری:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

, قسمت شماره 314 –  متعادل کردن شیمی مغز برای سلامتی مطلوب با دکتر راجر مورفری