قسمت شماره 386 – استراتژی های کلیدی برای جلوگیری از زوال عقل و بهینه سازی سلامت مغز با دکتر هیدر سندیسون


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، من با دکتر هدر سندیسون مصاحبه می‌کنم و درباره استراتژی‌های کلیدی برای کاهش خطر زوال عقل و بهینه‌سازی سلامت مغز صحبت می‌کنیم. ما استراتژی های تغذیه ای مهم و همچنین نکات مربوط به شیوه زندگی سالم مبتنی بر شواهد را برای حمایت از حافظه و شناخت شما با افزایش سن مرور می کنیم.

  • 02:30 مقدمه ای بر موضوع امروز
  • 04:00 درک اپیدمی شرایط عصبی.
  • 07:20 برخی از نکات مهم در سبک زندگی پیشگیرانه چیست؟
  • 08:35 باز کردن یک رویکرد رژیم غذایی کتوژنیک ارگانیک (با ناشتایی متناوب)
  • 11:40 ورزش شناختی چیست؟
  • 13:30 قدرت مراقبه و دعا
  • 15:00 تمرین مقاومتی (و تمرین دو کاره)
  • 16:25 چگونه اینشتین با سرعت راه می رفت (برای تحریک تفکر!)
  • 19:50 مردم برای بهبود خواب خود چه کاری می توانند انجام دهند؟
  • 22:55 درمان آپنه خواب برای جلوگیری از زوال شناختی.
  • 25:20 دکتر سندیسون هنگام تشخیص مراجعانش چه چیز دیگری می بیند؟
  • 27:40 امروز چه کاری می توانید انجام دهید؟ در و پنجره هایت را باز کن!
  • 30:50 افزودن نمک و مواد معدنی به آب مقطر
  • 32:45 نحوه ایجاد منابع برای نورون ها و سیناپس های جدید (جلوگیری از قرار گرفتن در معرض سمیت ها)
  • 34:37 ​​دکتر سندیسون چقدر ثابت می کند که مردم بهتر می شوند؟

چگونه می توانیم از روزه متناوب و همچنین ورزش و استراتژی های تغذیه برای بهینه سازی سلامت مغز و جلوگیری از زوال عقل و بیماری آلزایمر استفاده کنیم؟

برای کمک به پاسخ دادن به این سوال، دکتر جوکرز از دکتر هدر سندیسون، یک پزشک مشهور طبیعی که حرفه خود را وقف کمک به مبتلایان به زوال عقل کرده است، کمک گرفته است.

تیز نگه داشتن مغز در هر سنی امکان پذیر است. دکتر سندیسون اینجاست تا آن (و سایر) تصورات غلطی که ممکن است در مورد سلامت مغزمان داشته باشیم را از بین ببرد. تحقیقات بالینی نشان داده است که خواب خوب، ورزش منظم و روزه داری متناوب می توانند خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش دهند.

همچنین برخی منابع کتاب عالی وجود دارد که دکتر سندیسون به اشتراک می گذارد، و همچنین افکاری در مورد تمرینات شناختی و نحوه مقابله با آلودگی هوای سمی در محیط اطراف شما وجود دارد. راه حل آلودگی رقیق شدن است!

لطفاً در این قسمت بسیار تاثیرگذار از تغذیه عملکردی به ما بپیوندید. و اگر فردی را می‌شناسید که از وضوح ذهنی ضعیفی رنج می‌برد، این قسمت می‌تواند زندگی او را تغییر دهد – بنابراین اشتراک‌گذاری مراقبت است! لطفا به ما بپیوندید.

حدود 10000 قدم در روز خطر ابتلا به زوال عقل را به نصف کاهش می دهد.

دکتر سندیسون

https://www.youtube.com/watch?v=FjuwepyFf_sرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولید کنندگان کار کرده ایم تا تخفیف های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

اگر بالای 40 سال دارید و به دنبال غلبه بر خستگی و مه مغزی هستید، یک راه حل عالی در دسترس است. کربن 60 که با نام C60 نیز شناخته می شود، یک آنتی اکسیدان قدرتمند برنده جایزه نوبل است که عملکرد میتوکندری را بهینه می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند.

قسمت امروز با افتخار توسط shopc60.com حمایت می شود. با مراجعه به این وبسایت و استفاده از کد کوپن ”جوکرها“، می توانید در اولین سفارش خود از 15٪ تخفیف برخوردار شوید. خواه از سبک زندگی کتو یا روزه متناوب پیروی می کنید یا سیستم گوارشی حساسی دارید، shopc60.com طیف وسیعی از محصولات را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

پودر پروتئین آبگوشت استخوان Paleovaley

وقتی صحبت از سلامت روده می شود، آب استخوان یکی از مواردی است که به رژیم غذایی خود اضافه می کنم. اما، همه کلاژن ها یکسان ایجاد نمی شوند. بسیاری از برندها از استخوان ها و روش های گرمایشی بی کیفیت استفاده می کنند که تمام مزایای قوی کلاژن را از بین می برد.

به همین دلیل است که من استفاده از پودر پروتئین آبگوشت استخوان Paleovaley را انتخاب می‌کنم، شما می‌توانید از شرکتی که تنها از گاوهای 100% تغذیه‌شده با علف استفاده می‌کند و با حرارت بالا فرآوری نمی‌شود یا با مواد شیمیایی مضر استخراج نمی‌شود، تمام مزایای بهبودی روده را بدون آشفتگی دریافت کنید. .

هیچ پرکننده، عامل جریان یا طعم دهنده اضافه وجود ندارد. تنها یک ماده در این محصول وجود دارد و آن پروتئین آبگوشت استخوان گاو است. خودشه. از paleovalley.com/jockers دیدن کنید

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ارتباط با دکتر هدر سندیسون:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر