مکان‌های محدود برای بیستمین مسابقه سه‌گانه کاخ Blenheim


ورزش سه‌گانه کاخ Blenheim، تنها ورزش سه‌گانه‌ای که در محوطه یکی از میراث جهانی یونسکو برگزار می‌شود، برای ثبت یک سال رکورد در جشن‌های نقطه عطف خود با مکان‌های محدودی باقی مانده است.

در آخر هفته 1 تا 2 ژوئن 2024، 2024، 20هفتم سالگرد ورزش سه‌گانه نمادین که قبلاً از دو مسافت پرطرفدار فروخته شده است و ورودی‌ها در بقیه آخر هفته همچنان قوی هستند.

OCD-BLENHEIM-TRI-2023-FIRST-Weekend-WARRIOR

رویداد سال 2023 شاهد بود که نزدیک به 5000 نفر برای شرکت در کنار نام‌های آشنا از جمله مجری رادیو بی‌بی‌سی 2، جو ضمنی، ثبت نام کردند.

آثار ارسالی برای رویدادهای Sprint و Sprint Team Relay شنبه 2024 اکنون فروخته شده است، به این معنی که تنها راه باقیمانده برای رقابت در روز شنبه از طریق چالش Super Sprint یا Weekend Warrior است.

مسافت سوپر اسپرینت شامل شنای 400 متری، دوچرخه 13.3 کیلومتری و دوی 2.9 کیلومتری است و یکی از نقاط برجسته مسابقات سه گانه کاخ Blenheim است که خود را به عنوان رویدادی مناسب برای بسیاری از افرادی که شروع به ورزش می کنند، می بالد. در سال 2023، بیش از 70 درصد از شرکت کنندگان برای اولین بار در مسابقات سه گانه شرکت کردند.

در حالی که گزینه Weekend Warrior آن نیز در حال ایجاد طرفداران متعهد در میان ورزشکاران سه گانه است که مایلند خود را فراتر از فاصله سنتی ارائه شده در رویدادهای بریتانیا پیش ببرند.

اکنون افراد بیشتری هر ساله برای شرکت در Weekend Warrior برمی‌گردند، که شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشد تا در طول تعطیلات آخر هفته، هرچه بیشتر مسابقات سه‌گانه پشت سر هم انجام دهند.

رکورد فعلی Weekend Warrior 11 مسابقه سه‌گانه دوی سرعت در طول دو روز است که به 8250 شنا، 217.8 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 59.4 کیلومتر دویدن اضافه می‌شود.

شرکت کنندگانی که امیدوارند در مسافت اسپرینت (750 متر شنا، 19.8 کیلومتر دوچرخه، و 5.4k دویدن) شرکت کنند، هنوز فرصت دارند در سایت نمادین در روز یکشنبه 2 ژوئن رقابت کنند و مکان هایی برای این مسافت باقی مانده است، در کنار رله تیمی اسپرینت یا سوپر اسپرینت.

اندی تیلور، مدیر مسابقه سه‌گانه کاخ Blenheim، گفت: سال گذشته شاهد حضور نزدیک به 5000 نفر برای شرکت در این رویداد بودیم و امیدواریم امسال شاهد حضور پررنگ‌تری باشیم.

ورودی‌ها مطمئناً نشان‌دهنده افزایش و رشد ثبت‌نام‌ها برای این رویداد هستند، حتی در این مرحله اولیه، و ما از دیدن محبوبیت ورزش سه‌گانه خرسندیم.

«در این، 20هفتم در سالگرد سه‌گانه کاخ Blenheim، مهم است که در مورد فراگیر بودن رویداد و توانایی ورزش سه‌گانه برای حفظ ارزش‌های خود فکر کنیم.

سال گذشته این رویداد توسط همه اقشار جامعه، با 40 درصد از ورزشکاران سه گانه، افراد مشهور، دوندگان کم بینا همراه با راهنماها و بسیاری دیگر برگزار شد، که نشان می دهد میزان کاری که برای اطمینان از در دسترس بودن و باز بودن این رویداد انجام می شود را نشان می دهد. از توانایی ها.»