قسمت 406 – نقش حیاتی منیزیم در سلامت سلولی، سم زدایی و عملکرد مغز با دکتر کارولین دین


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این پادکست، من با نویسنده محبوب معجزه منیزیم، دکتر کارولین دین، مصاحبه می‌کنم و به بررسی عمیق منیزیم و اهمیت آن برای بسیاری از عملکردهای بدن می‌پردازیم.

  • 04:50 منیزیم چه نقشی در بدن دارد؟
  • 07:00 چرا مواد معدنی ساده آنطور که به ما گفته شد ساده نیستند.
  • 08:20 درک منیزیم ATP
  • 09:35 شایع ترین علائمی که افراد با کمبود منیزیم تجربه می کنند چیست؟
  • 12:35 چگونه فلوراید در اکثر مکمل های منیزیم یافت می شود – مراقب باشید!
  • 14:45 رابطه بین منیزیم و یکپارچگی میتوکندری چیست؟
  • 16:00 کمک هزینه روزانه توصیه شده چقدر است؟
  • 18:51 چگونه منیزیم به ثبات عصبی کمک می کند (مدیریت هوس)
  • 22:00 چرا جامعه ما بیش از حد “آهکی” شده است.
  • 24:10 چگونه منیزیم با ویتامین D کار می کند
  • 28:45 محدوده مطلوب منیزیم گلبول قرمز چیست؟
  • 32:04 چه غذایی برای مصرف طبیعی منیزیم بهترین است؟
  • 37:00 آیا می توانیم غذاهای فوق فرآوری شده را سالم کنیم؟
  • 39:00 عدم تعادل امگا3 و امگا6
  • 39:50 اشکال مختلف منیزیم چیست؟
  • 45:29 کارولین برای کمبود منیزیم چه توصیه ای می کند؟
  • 47:45 چگونه دوزهای بالاتر منیزیم را بدون مصرف قرص دریافت کنیم
  • 50:45 چگونه ReMag برای سم زدایی (به بدن بلوک های سازنده می دهد) کار می کند

آیا می دانید کمبود منیزیم یکی از رایج ترین کمبودهای تغذیه ای در جامعه امروزی ماست؟ دکتر جوکرز به نقش حیاتی آن در حفظ سلامت سلولی و همچنین مزایایی که برای سم‌زدایی و همچنین عملکرد مغز ما دارد در قسمت فوق‌العاده مهم – و بسیار آموزنده – امروزی می‌پردازد.

برای کمک به ما در بازگشایی این موضوع، دکتر جوکرز از خدمات دکتر کارولین دین – متخصص طبیعی، پزشک پزشکی و نویسنده پرفروش “معجزه منیزیم” استفاده کرده است. کارولین تمام دوران حرفه ای خود را صرف کمک به مشتریان خود کرده است تا از مواهب طبیعت استفاده کنند تا به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و انرژی بیشتری پیدا کنند. او خیلی جلوتر از بازی است و بیش از 55 سال تجربه دارد!

بیاموزید که چگونه بسیاری از تشخیص های دیگر به خوبی می تواند کمبود منیزیم باشد، و همچنین 12 دلیل اصلی که چرا منیزیم برای سلامتی شما حیاتی است.

کشف کنید که چگونه منیزیم برای عملکرد و یکپارچگی میتوکندری و همچنین اهمیت ترکیب منیزیم با سایر مکمل‌ها کلیدی است. بار منیزیم خود را با رویکرد کل نگر درست مدیریت کنید. بهبود سلامت مغز با معجزه منیزیم در انتظار است! لطفا به ما بپیوندید.

“منیزیم! این یک عنصر است، یک ماده معدنی است، یک الکترولیت است. و 80 درصد از عملکردهای متابولیک شناخته شده در بدن انسان استفاده می شود.

-دکتر. کارولین دین

https://www.youtube.com/watch?v=WGFgDnvP2ogرارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

این پادکست توسط ShopC60.com حمایت می شود. C60 یک آنتی اکسیدان قدرتمند و برنده جایزه نوبل است که به بهینه سازی عملکرد میتوکندری کمک می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند!

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از C60 به همراه سبک زندگی کتو و روزه متناوب برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، کمک به سم زدایی بدن و افزایش انرژی و وضوح ذهنی هستم.

محصولات مورد علاقه من C60 برای سبک زندگی Keto & IF شامل C60 Purple Power در روغن نارگیل ارگانیک MCT (شما می توانید آن را به قهوه خود اضافه کنید) و صمغ C60 بدون قند خوشمزه آنها (ساخته شده با آلولوز و میوه راهب) است!

اگر بیش از 40 سال سن دارید و می خواهید خستگی و مه مغزی را امسال به حاشیه برانید، به این سایت مراجعه کنید. shopc60.com و از کد کوپن استفاده کنیدجوکرها” برای 15% تخفیف و از همین امروز کنترل سلامتی خود را دوباره به دست بگیرید!

ویتامین C Paleovaley

ویتامین C یک ترکیب حیاتی برای حمایت از سیستم ایمنی است. همچنین برای پوست شما بسیار خوب است – و برای انرژی شما!

Paleovaley’s Essential C Complex یک مکمل ویتامین C واقعا قدرتمند و خالص است. برخلاف اکثر مکمل‌های ویتامین C، حاوی صفر مواد مصنوعی است. در واقع از سه تا از قوی ترین منابع ویتامین C روی زمین ساخته شده است!

امروز سیستم ایمنی قوی تر، پوست سالم تر و انرژی بیشتری داشته باشید! Paleovaley’s Essential C Complex را در این آدرس ببینید paleovalley.com/jockers

اشتراک در پادکست در:

منابع:

به https://shopc60.com/jockers مراجعه کنید – از کد استفاده کنیدجوکرها” برای دریافت 15 درصد تخفیف!

مجتمع C اساسی Paleovaley’s – به paleovalley.com/jockers مراجعه کنید

ارتباط با دکتر کارولین دین:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر