آدیداس یک نماد 30 ساله را با بسته جدید Predator ساخته شده برای اهداف بازنویسی می کند


آخرین به روز رسانی در 17 ژانویه 2024 ساعت 02:31 بعد از ظهر

آدیداس با پیوستن به مجموعه ای از تصاویر نمادین که بازی را تغییر می دهد، آخرین عضو مجموعه Predator – Predator 24 را معرفی می کند.

اشاره ای به کفشی که هر سه دهه پیش آن را شروع کرد – نوستالژی خالص دهه 90 را با عملکرد بی امان امروز یکی می کند تا کفشی برای نسل کاملاً جدیدی از گلزنان ایجاد کند.

الهام از چکمه موسس واضح است، زیرا DNA زیبایی شناختی Predator Original را با قابلیت های طراحی سبک وزن که در Predstrike و Predstrike مشاهده می شود، ترکیب می کند. Predator 30.

رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز معروف را دارد، اما رنگ‌های پررنگ‌تری دارد و با نوار زرد پر جنب و جوش تکمیل می‌شود تا با افتخار جایگاه خود را به‌عنوان چکمه‌ای خاص خود اعلام کند.

این سیلوئت که با این طراحی ساده و زیبا پیوند خورده است، در سه اجرا ارائه می‌شود که ترکیبی از ویژگی‌های طراحی متناسب با قیمت‌های مختلف را ارائه می‌دهد – توری، بدون توری و یک نوع توری کلاسیک با زبانی تاشو برای کسانی که به دنبال ظاهری خالص از نوستالژی هستند.

The Predator 1994 تصویری بود که همه چیز را شروع کرد و هیچ راهی بهتر برای جشن گرفتن 30 سال از این فرنچایز متحول کننده بازی به جز بازنگری در آغاز اولیه آن وجود ندارد. در زمان بسیار متفاوت و با روش‌های متفاوتی طراحی شده است که امروز آن را به کار می‌گیریم. و این به چالش خلاقانه ما تبدیل شد. اگر شکارچی 1994 امروز برای ورزشکار امروزی طراحی می شد، چه شکلی به نظر می رسید؟ پاسخ شکارچی است 24. بیانی مدرن از شکارچی، با همان DNA طراحی چشم نواز که اصل را بسیار نمادین کرده است، و فوراً در پای GREATGREATME قابل تشخیص است. ما فوق‌العاده برای ادامه داستان این چکمه دوست داشتنی هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا بازیکنانی را ببینیم که میراث گل‌زنی خود را در حین پوشیدن آن‌ها خلق می‌کنند.

سم هندی، معاون محصول و طراحی آدیداس

در حالی که چکمه‌های فردی تکامل یافته‌اند و با هر نسلی که آن‌ها را می‌پوشند، شکل خود را تغییر می‌دهند – در میراث Predator، DNA اصلی آن از زیبایی‌شناسی جسورانه، مطمئن و برتری فنی تزلزل‌ناپذیرند.

ویژگی های کلیدی طراحی عبارتند از:

  • CONTROLFRAME 2.0 کفی سبک وزن و ساختار پاشنه، کشش را برای حرکت پویا و پایداری هنگام ضربه زدن به توپ بهینه می کند.
  • HYBRIDTOUCH 2.0 رویه یک تناسب قالبی با بالشتک در نواحی تماس کلیدی را برای راحتی و لمس نرم روی توپ فراهم می کند.
  • STRIKESKIN باله های لاستیکی به طور استراتژیک در مناطق ضربه ای قرار می گیرند تا از گرفتن توپ برای شلیک دقیق پشتیبانی کنند.
  • پریمکنیت بدون توری کش داریقه– امکان ورود آسان و قفل امن را فراهم می کند.
  • طراحی سبک –با سریع‌تر شدن بازی و پاسخگویی به لحظه‌های بازی همیشه مهم، Predator 24 به عنوان سبک‌ترین بوت در فرنچایز تا به امروز، به Predstrike نسخه محدود می‌پیوندد. به طور خاص، نسخه Laceless Elite تنها 195 گرم در اندازه 8.5 وزن دارد.

از 16 ژانویه در دسترس استهفتم در فروشگاه های آدیداس و آنلاین در www.adidas.com چکمه های فوتبال.

Predator 24 توسط برخی از بهترین بازیکنان این ورزش، از جمله جود بلینگهام، پدری، السیا روسو، کادیدیاتو دیانی، گابریل ژسوس و بسیاری دیگر پوشیده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید adidas.comیا adidasfootball@ را در اینستاگرام یا توییتر دنبال کنید تا به گفتگو بپیوندید.