مرکز جدید #MerkyFC: فوتبال، موسیقی و بازی را کشف کنید


آدیداس و استورمزی #MerkyFC HQ را افتتاح کرده‌اند، یک مرکز فوتبال جدید در کرویدون، که امکانات اجتماعی متمرکزی مانند زمین‌های فوتبال، یک استودیوی ضبط پیشرفته، مرکز بازی‌های ورزشی و اتاق‌های چند منظوره را فراهم می‌کند.

این مرکز که در سایت Selhurst Sports Arena ساخته شده و توسط Communities First Foundation مدیریت می شود، برای توانمندسازی جامعه محلی برای دسترسی به ورزش، آموزش و پشتیبانی اشتغال طراحی شده است.

Stormzy مقر #MerkyFC را افتتاح کرد

این مرکز جدید میزبان رویدادها و فعالیت های آموزشی در تمام طول سال خواهد بود و فرصت هایی را برای ارتباط، یادگیری و بازی به جوانان ارائه می دهد.

با اضافه شدن یک استودیوی ضبط، هنرمندان مشتاق مکانی برای خلق موسیقی دارند، در حالی که مرکز بازی های ورزشی، همکاری بین #MerkyFC، آدیداس، و EA SPORTS، فضایی را برای بازی و استریم فراهم می کند.

EA SPORTS همچنین متعهد شده است که 500 ساعت زمان بازی را بازخرید کند تا اطمینان حاصل شود که سازمان های محلی به امکانات دسترسی دارند.

این ابتکار دومین بخش از همکاری آدیداس و استورمزی است که به دنبال برنامه #MerkyFC Careers با هدف ترویج برابری نژادی در صنعت فوتبال است.

با بیش از 60 نفر که در برندهای مختلف نقش دارند، مرکز مرکزی MerkyFC جدید قصد دارد این مأموریت را پیش ببرد و بستری را برای جوانان فراهم کند تا علایق خود را در فوتبال، موسیقی، تولید محتوا و ورزش های الکترونیکی کشف کنند.

استورمزی اظهار داشت: «از اینکه بالاخره می‌توانیم درها را به سمت مرکز مرکی اف سی باز کنیم، متعجبم. وقتی بزرگ می‌شدم، چیزی شبیه به این برای جوانان وجود نداشت، بنابراین این که ما اکنون چنین تسهیلاتی در کرودون داریم، بسیار معنی دارد. وطنی مناسب!»

استیو مارکز، مدیر ارشد ارتباطات برند در آدیداس، اظهار داشت: «ما مفتخریم که #MerkyFC HQ را راه‌اندازی می‌کنیم و از توسعه فضاهایی برای ارتباط، بازی و همکاری جامعه محلی حمایت می‌کنیم.»

Ewemade Orobator از Community First اضافه کرد، “#MerkyFC HQ امکانات بی پایانی را در فضای جامعه بسیار مورد نیاز ارائه می دهد.”

جیمز سالمون از EA SPORTS بر تعهد خود به حمایت از جوانان تاکید کرد و گفت: “ما می دانیم که بهبود دسترسی به امکانات درجه یک گامی حیاتی در کمک به جوامع برای تحقق پتانسیل خود و دنبال کردن علایق خلاقانه خود است.”

این ابتکار با هدف گسترده‌تر آدیداس برای تقویت برابری در ورزش و استفاده از قدرت ورزش برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای سیاره زمین و مردم آن مطابقت دارد.

تمام امکانات در #MerkyFC HQ برای رزرو از طریق در دسترس خواهد بود www.merkyfchq.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فوتبال آدیداس و #MerkyFC به وب سایت آدیداس و سایت #MerkyFC HQ مراجعه کنید.