بسته بندی سفر Gap Year: چهار هک TikTok برای کمک به شما در بسته بندی هوشمند


قرار دادن تمام لباس‌های مورد علاقه‌تان برای یک سفر یک هفته‌ای در کیف دستی یک کار است. اما بسته بندی زندگی خود برای یک سال فاصله در خارج از کشور چالش دیگری است.

به عنوان یک مسافر یک سال فاصله، می خواهید تا حد امکان کمتر حمل کنید. برای مثال، اگر در سراسر آسیا کوله‌پشتی می‌کنید، به احتمال زیاد کوله‌پشتی 50 لیتری یا کوچک‌تر خواهید داشت، در حالی که یک سال فاصله در فصل اسکی به این معنی است که می‌توانید تا حد امکان وسایل خود را همراه با تجهیزات خود در کیف اسکی خود قرار دهید.

برای برداشتن مقداری وزن از روی شانه های خود (به معنای واقعی کلمه)، با برخی بینش ها از Basecampیک شرکت مسافرتی متخصص در ماجراجویی‌های سالیانه، ما در TikTok گشت‌زنی کرده‌ایم تا بهترین هک‌های بسته بندی را برای سفرهای سالانه شما پیدا کنیم.

نورد و تاشو

این هک بسته بندی تقریبا 1 میلیون بازدید دارد و دلیلی هم دارد.

@makelifesimpler_ پاسخ به @_heartofacid_ #packing #packinghacks #travel #folding #foldinghacks #چمدان ♬ Walking On A Dream – Empire Of The Sun

احتمالاً از قبل می‌دانید که دو تا کردن لباس‌هایتان یا چیدن آن‌ها روی هم در چمدان‌تان، شما را در تلاش‌هایتان برای بسته‌بندی دور نمی‌کند. در عوض، آنها را تا کنید.

آنها را در کوچکترین قطعه ممکن بغلتانید و همانطور که با یک کیسه خرید قابل استفاده مجدد انجام می دهید، آنها را در آن قرار دهید. این بهترین قسمتی است که آنها را در کنار هم نگه می دارد و همچنین تماشای آن رضایت بخش است.

برای یک سال تابستانی، تمام لباس های شما را می توان با استفاده از این تکنیک بسته بندی کرد، در حالی که برای یک فصل زمستانی می توانید وسایل سبک وزن خود را مانند شلوارهای ساق و تاپ حرارتی و لباس های اسکی اسکی رول کنید و تا کنید.

تا کردن لباس به روش KonMari

مرشد معروف سازماندهی ماری کوندو یک هک تاشو دیگر را برای شما آماده کرده است. او توصیه می‌کند لباس‌های خود را تا حد امکان به قطعات ریز تا کنید و آنها را به صورت عمودی در چمدان یا مکعب‌های بسته بندی خود قرار دهید.

به این ترتیب، شما از تمام ارتفاع چمدان خود استفاده می کنید و می توانید فضای چمدان خود را به حداکثر برسانید. به علاوه، می‌توانید در یک چشم به هم زدن هر چیزی را که در آن دارید ببینید و به‌جای ایجاد آشفتگی، هر موردی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

برای لباس هایی که به راحتی چروک می شوند، مانند لباس ها و پیراهن های ساخته شده از پارچه های نازک، کوندو توصیه می کند که آنها را تا کنید.

و البته، فراموش نکنید که اصل اساسی KonMari را به کار ببرید: اگر باعث شادی نمی شود، آن را کنار بگذارید.

@kaylamgagnon 10+ لباس در یک دستی به لطف @away #travelhacks #mariekondo #packing ♬ سفینه فضایی – روث بی.

بسیاری از سازندگان محتوای TikTok این روند را امتحان کرده اند. به عنوان مثال، Kyla Mgagnon توانست بیش از ده لباس را در کیف دستی خود قرار دهد، و این سازنده محتوا همیشه از روش تاشو Marie Kondo برای بسته‌بندی مکعب برای لباس‌های زیر، کیف برای کفش‌ها، کیسه‌های آرایش و مراقبت از پوست خود استفاده می‌کند. کیسه ای برای کابل ها و شارژرها – مجموعه بسته بندی نهایی.

لباس های خود را با کیسه های مسافرتی وکیوم فشرده کنید

ویدیوی TikTok که با 3.3 میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد، شروع می‌کند: «اینجا 25 لباس وجود دارد».

@juliannastrid به طور جدی بهترین است😭 در ویترین من در زیر TRAVEL🤝 #fyp #foryourpage #foryou #foryoupage #amazonmusthaves #amazonfinds #amazon #packing #packingvlog #travelhacks #traveltips #italy ♬ Elevator Music – Bohoman

کیسه های مسافرتی جاروبرقی در سفرهای طولانی مدت یک نجات دهنده هستند. برای مدت طولانی، آنها تا حد زیادی توسط افرادی که خانه‌هایشان را جابه‌جا می‌کنند استفاده می‌شدند، اما اکنون در حال ورود به جامعه مسافرتی نیز هستند. در واقع، یک سال فاصله در خارج از کشور معادل مهاجرت است، فقط باید تمام دارایی خود را در یک چمدان یا یک کوله پشتی قرار دهید.

همانطور که ویدیو نشان می دهد، می توانید 25 لباس مختلف را در یک کیف مسافرتی با خلاء متوسط ​​قرار دهید. آنها در اندازه های مختلف وجود دارند که امکان بسته بندی و مهر و موم شدن اقلام کم و بیش را فراهم می کند. کیسه همراه با یک پمپ است که هوا را از کیسه خارج می کند و شما با انبوهی از لباس ها می مانید.

اگر قصد دارید یک دوره مربی اسکی در سال گپ برگزار کنید، این هک بسته بندی بهترین گزینه برای شماست. همانطور که می‌دانید، وسایل اسکی فضای زیادی را اشغال می‌کنند، بنابراین امکان فشرده کردن آن، فضایی را برای سایر موارد ضروری فصل اسکی، مانند لباس‌های اسکی برای تفریح ​​بعد از اسکی باز می‌کند.

سایر علاقه مندان به سال فاصله که قصد دارند برای مدت طولانی تری در یک مقصد بمانند نیز می توانند از این هک بهره ببرند. هنگامی که کیسه را باز کردید، در حالت ایده آل فضای ذخیره سازی برای تمام 25 مورد یا بیشتر می خواهید. این همچنین به شما کمک می کند در هر کجای دنیا که هستید احساس کنید در خانه خود هستید.

جادوی بسته بندی مکعب ها

مکعب های بسته بندی به یکی از محبوب ترین هک های بسته بندی تبدیل شده اند. سازندگان محتوای TikTok پلتفرم را پر از ویدیوهایی می‌کنند که بسته‌بندی مرتب و مرتب چندین آیتم از یک دسته را در یک مکعب نشان می‌دهند که حتی مرشد سازمان‌دهی‌کننده ماری کوندو نیز آن را تأیید می‌کند.

در این ویدیوی TikTok توسط جک کالاگان با 818.8 هزار بازدید، نمایش زیبایی از بسته بندی دسته بندی برای سفر او به کورفو را مشاهده می کنیم.

@jack.designs بسته بندی برای کورفو، به نظر شما چند روزه می روم؟ 🤔 #asmrvideo #packingcubes #packingasmr #تسکین اضطراب ♬ صدای اصلی – جک کالاگان

مکعب های بسته بندی نه تنها برای دسته بندی اقلام شما عالی هستند. آنها همچنین یک راه اثبات شده برای صرفه جویی در فضا هستند. در این ویدیوی TikTok با 65.5 هزار بازدید، سازنده محتوا که خود را یک ماکسیمالیست می نامد، توانست 14 تاپ، هفت دامن و سه جفت شورت خواب را در یک مکعب بسته بندی و 10 لباس را در یک مکعب دیگر جا دهد. مکعب های بسته بندی به شما این امکان را می دهند که فضای چمدان خود را به روشی مینیمال به حداکثر برسانید. چقدر می تواند بهتر شود؟

ما توصیه می کنیم روی چندین مکعب بسته بندی در اندازه های مختلف سرمایه گذاری کنید و آنها را مانند یک بازی تتریس در چمدان یا کوله پشتی خود بچینید.

چه در حال چرخاندن و تا کردن لباس های خود به صورت جداگانه یا با هم در لباس های روزانه، بسته بندی مکعب ها به شما کمک می کند.

با ترکیبی از هک‌های بسته‌بندی، می‌توانید فضای چمدان خود را به حداکثر برسانید، تمام وسایل ضروری را به همراه داشته باشید، و حتی برای همه سوغاتی‌ها و هدایایی که می‌خواهید از سفرهای سالیانه خود بیاورید، کمی جا داشته باشید.

برای یک سال ماجراجویی آماده شوید، هوشمندانه بسته بندی کنید و سبک زندگی مینیمالیستی را بپذیرید.