ساخته شده برای مبدل کردن: آدیداس مجموعه تنیس پاریس SS23 خود را معرفی می کند – طراحی شده برای کمک به بازیکنان برای کسب امتیاز


آدیداس مجموعه SS23 Paris خود را معرفی می کند – مجموعه ای از لباس های تنیس با عملکرد بالا که از زمین های خاکی الهام گرفته شده است.

مجموعه 14 تکه – که دارای طرح‌هایی برای مردان و زنان است – از فناوری‌های طراحی هوشمند و پوشاک برای کمک به عملکرد بازیکنان استفاده می‌کند و در تورنمنت‌های آتی توسط برخی از بهترین‌های جهان استفاده خواهد شد.

مجموعه پاریس Ss23 sascha zverev
© آدیداس

این مجموعه که پیش از فصل گل رس عرضه می شود، با چاپ هایی به سبک استتار در پالتی از رنگ های خاکی تزئین شده است که نشان دهنده رنگ ها و بافت های سطحی است که از آن الهام گرفته و برای آن طراحی شده است.

طراحی‌های سبک کامو به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که آمادگی و حرکت بازیکنان را برای ضربه زدن روی چیزی که اغلب سخت‌ترین سطح در یک بازی بسیار تکنیکی در نظر گرفته می‌شود، پنهان کند.

آنت استینگاس، مدیر ارشد پوشاک ورزشی تنیس و زمین، اظهار داشت: خاک رس پاریس نمادین است، و بنابراین برای این فصل، هدف ما این بود که رویکردی تازه داشته باشیم و از زمین به عنوان الهام بخش طراحی لباس خود استفاده کنیم.

بازی تنیس روی خاک رس منحصر به فرد است – توپ ها در دماهای گرم تر به طور متفاوتی پرتاب می شوند، سرعت می تواند کمتر وحشیانه باشد اما تکنیک ها فنی تر هستند. بازیکنان روی سطح می لغزند تا ضربات معمولی غیرمحتمل بزنند.

این مجموعه جدید با ویژگی های طراحی فنی خود، آن نکات ظریف بازی را منعکس می کند تا به بهترین شکل به ورزشکاران و مخاطبان ما خدمت کند.

Ss23-paris-collection-sascha-zverev
© آدیداس

این مجموعه شامل لباس های چند لایه از جمله مردانه است شورت 2 در 1 و زنانه تنگ و دامن ست کنیدکه بازیکنان را در دماهای سردتر گرم نگه می دارد.

مردانه جوراب شلواری تکفیت احساس فشاری را برای راحتی بدون حواس پرتی و پشتیبانی بهینه فراهم می کند. این تی شرت آستین بلند آستین‌های فشاری پهن‌بندی‌شده را ارائه می‌دهد که برای حذف سریع‌تر اسید لاکتیک از عضلات بازو بافته شده است.

در ضمن مردانه FRL پولو و سه راهی دارای ساختار FreeLift است، که یک ویژگی طراحی در بازوها است که امکان حرکت آزادانه را بدون بالا رفتن سجاف در حین بازی فراهم می کند – کلیدی برای حفظ تمرکز در آن لحظات بازی بزرگ.

کل مجموعه همچنین از فناوری‌های HEAT.RDY و AEROREADY استفاده می‌کند، بنابراین لباس‌ها به بازیکنان کمک می‌کنند تا در زمین احساس خنکی و راحتی داشته باشند.

قطعات موجود در مجموعه، از جمله زنانه را انتخاب کنید لباس MTBR و مردانه سه راهی MTBR. محصولات Made To Be Remade، اولین محصولاتی هستند که آدیداس یک راه حل پایان عمر برای آنها ایجاد کرده است.

پس از بازگشت، سایش هر محصول برای کمک به توسعه نسل های آینده محصولات ارزیابی می شود.

مجموعه SS23 Paris اولین بار در زمین در طول معتبرترین تورنمنت فصل خاکی توسط استفانوس سیتسیپاس، گاربینه موگوروزا، فلیکس اوگر آلیاسیمه، دانا متیوسون، ماریا ساکاری و ساشا زورف.

استفانوس سیتسیپاس، تنیسور نخبه، اظهار داشت: خاک رس می‌تواند سطحی غیرقابل پیش‌بینی و گاهی غیرقابل بخشش باشد – در سال 2021 به فینال برجسته‌ترین تورنمنت فصل خاک رس رسیدم، اما این همان جایی است که بیشتر از همه مورد آزمایش قرار گرفته‌ام.

هدف من این است که موقعیت خود را در اوج تثبیت کنم، بنابراین هر پیروزی در این سطح می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.”

این مجموعه – که با رنگ‌هایی مانند نارنجی سوخته، سیاه و سفید مزین شده است – در محدوده سایز 2XS-2XL در دسترس خواهد بود و برای خرید در adidas.com و از طریق اپلیکیشن آدیداس از 14 آوریل

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید adidas.com/پوشاک-تنیس یا @adidasTennis را در اینستاگرام دنبال کنید تا با استفاده از #ParisCollection، #adidasTennis و #adidas به گفتگو بپیوندید.