آدیداس سوپر فوم جدیدی را برای دوندگان روزمره با فرانچایز بازسازی شده Supernova معرفی می کند


آخرین به روز رسانی در 1 دسامبر 2023 ساعت 02:51 بعد از ظهر

آدیداس فرنچایز تجدیدنظر شده SUPERNOVA را با اولین از سه سیلوئت جدید – SUPERNOVA RISE نشان می دهد. این کفش دویدن جدید که در آخرین مدل مخصوص زنان و مردان عرضه می‌شود، برای ارائه حداکثر راحتی و کمک به دوندگان روزمره طراحی شده است که حواس‌پرتی نداشته باشند.

در طول فرآیند توسعه، تیم‌های محصول و طراحی از تحقیقات انجام شده توسط آدیداس با 1300 دونده زن استفاده کردند که راحتی را به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارهای دونده‌های روزمره هنگام انتخاب کفش ورزشی نشان داد.

تیم محصول آدیداس که از این بینش ها و سال ها تجربه به دست آمده از طریق ارائه کفش های دویدن برای ورزشکاران در تمام سطوح به دست آمده است، فناوری پیشرفته را در سایر فرنچایزهای آدیداس Running ارزیابی کرد – و اینکه چگونه می توان آنها را به تصاویر جدید SUPERNOVA منتقل کرد.

در نتیجه، Dreamstrike+ معرفی شد، یک فوم میانی جدید که از LIGHTSTRIKE PRO الهام گرفته است – مواد زیره میانی که در سری رکوردشکن ADIZERO استفاده شده است – اما با فرمولی به روز شده برای ارائه راحتی و بالش بی نظیر.

برای ارائه راحتی مناسب و متناسب با نیازهای دوندگان، این ماده تمام زیره میانی را در SUPERNOVA RISE و SUPERNOVA SOLUTION تشکیل می دهد، در حالی که در مدل SUPERNOVA STRIDE، در قسمت جلویی پا در کنار یک زیره مرکب EVA قرار می گیرد.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که فصل کاملاً جدیدی از فرنچایز SUPERNOVA – کفش‌های دویدن روزمره ما را معرفی کنیم. انگیزه رانندگی در پس اصلاح ابرنواختر این بود که افراد بیشتری را قادر به دویدن در بیشتر مواقع کند. وقتی به آنچه برای جامعه دویدن روزانه مهم بود گوش دادیم، احساس راحتی داشتیم و ما تلاش خود را بر ایجاد طیف وسیعی از کفش‌ها متمرکز کرده‌ایم که همه آن‌ها را ارائه می‌کنیم. VE.

JT Newcomb، مدیر رده، آدیداس Running Footwear

در مدل های SUPERNOVA RISE و SUPERNOVA SOLUTION، کف میانی Dreamstrike+ با یک سیستم میله پشتیبانی تکمیل می شود.

این فناوری جدید با الهام از فیزیولوژی پا در حرکت، در زیره تعبیه شده است تا پشتیبانی و انتقال هماهنگ و همچنین پایداری را در جایی که لازم است به ارمغان بیاورد.

سیستم میله پشتیبانی در SUPERNOVA SOLUTION کمی با سیستم SUPERNOVA RISE متفاوت است، با دو میله میانی که به هم متصل شده اند تا برای دوندگانی که به دنبال آن هستند، پشتیبانی بیشتری ارائه دهد.

با هر دو فناوری که به صورت پشت سر هم کار می کنند، Dreamstrike+ و سیستم میله پشتیبانی، تجربه دویدن راحت و در عین حال با پشتیبانی خوبی را برای دوندگان فراهم می کنند.

سایر ویژگی‌های کلیدی محصول عبارتند از Comfort Heel Fit که از ترکیبی از فوم محافظ و پارچه‌های نرم برای حداکثر راحتی و پشتیبانی استفاده می‌کند.

در حالی که مش ساندویچی مهندسی شده و جزئیات طراحی شده ماهرانه تضمین می کند که تمام نیازهای دوندگان برآورده می شود.

برای رنگ‌بندی SUPERNOVA RISE، تیم طراحی آدیداس – با الهام از طبیعت و انرژی بیولومینسانس – پایه‌ای تیره از مشکی و شفق قطبی با جزئیات جرقه نیمه سبز انتخاب کردند.

قیمت Supernova Rise 150 یورو / 140 دلار است و از اول دسامبر 2023 برای خرید در دسترس خواهد بود.

SUPERNOVA SOLUTION و SUPERNOVA SRIDE از 22 فوریه 2024 معرفی خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه فرمایید adidas.com/کفش-دویدن یا با استفاده از #adidassupernova و @adidasrunning مکالمه را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید.