قسمت 399 – داستان شخصی من و استراتژی های پیشرفته روزه برای کاهش التهاب


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، دکتر اریک اوسانسکی با من مصاحبه می کند و من درباره داستان شفای خود و چگونگی غلبه بر سندرم روده تحریک پذیر در اوایل 20 سالگی صحبت می کنم و در مورد چگونگی استفاده از استراتژی های روزه داری پیشرفته برای کاهش التهاب و خودایمنی غواصی عمیقی انجام می دهم.

  • 05:35 چگونه دکتر جوکرز وارد دنیای روزه شد؟
  • 09:00 چگونه دکتر جوکرز توانست تعادل روحی و روانی ایجاد کند
  • 11:34 در مورد بدون دانه بودن
  • 12:15 فرق بین روزه و روزه متناوب چیست؟
  • 15:25 روزه آب شامل چه مواردی می شود؟
  • 21:45 چگونه از رشد akkermansia در روده خود حمایت می کنیم؟
  • 25:10 ارزش سبک زندگی روزه دار
  • 30:00 چه کسانی نباید روزه بگیرند؟
  • 33:00 چه مقدار پروتئین در هر وعده غذایی توصیه می شود؟
  • 37:25 اگر مشکل تیروئید دارید می توانید روزه بگیرید؟
  • 40:40 ایجاد محیطی برای شفا و ترمیم
  • 45:05 وقتی غذاهایی می خورید که به بدن شما می گویند کاتابولیک است چه اتفاقی می افتد
  • 48:15 کتون ها به عنوان تعدیل کننده اپی ژنتیک
  • 51:25 آیا یک روزه 16 ساعته می تواند به نسبت گلوتامین GABA کمک کند؟
  • 53:00 درک میتوفاژی
  • 56:20 در دوران پیری با میتوکندری مقاوم در برابر استرس

چگونه می توانید به عنوان یک استراتژی برای مقابله با التهاب در بدن خود وارد روزه متناوب شوید؟ دکتر جوکرز امروز با دوستش دکتر اریک اوسانسکی در یکی دیگر از بررسی‌های عمیق شگفت‌انگیز در مورد اینکه چگونه می‌توانیم از روزه برای تنظیم مجدد میکروبیوم روده خود استفاده کنیم، مصاحبه می‌کند.

دکتر اریک اوسانسکی نویسنده «راه‌حل‌های درمانی طبیعی برای پرکاری تیروئید و گور» و همچنین پادکستی به نام «تیروئید من را نجات دهید» است که شما بچه‌ها حتماً باید آن را بررسی کنید.

در این قسمت او همچنین از من در مورد داستان شخصی دکتر جوکرز، چالش‌های سلامتی که او در اوایل زندگی‌اش تجربه کرده، و چگونگی غلبه بر آنها از من می‌پرسد.

شنیدن اینکه دکتر جوکرز استراتژی‌های روزه‌داری خود را به اشتراک می‌گذارد و به مخاطبان جدید کمک می‌کند تا بفهمند که اتوفاژی و میتوفاژی چقدر می‌تواند مفید باشد، همیشه لذت بخش است، زیرا ما میتوکندری‌های مقاوم در برابر استرس ایجاد می‌کنیم و با افزایش سن رشد می‌کنیم. این قسمت همچنین بر روزه داری تمرکز می کند زیرا با کم کاری تیروئید مرتبط است.

لطفاً به ما بپیوندید و اگر این قسمت را ارزشمند می‌دانید، لطفاً یک بررسی پنج ستاره به ما بدهید. متشکرم!

هر چه بیشتر بتوانیم آن میکروبیوم سالم، متعادل و متنوع را ایجاد کنیم، بهتر است. و روزه داری متناوب یکی از استراتژی های اصلی برای کمک به بهینه سازی تنوع میکروبیوم است.

-دکتر. دیوید جوکرز

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

سلامت پاکی

سموم را دفع کنید و متابولیسم خود را سریع با بهترین آنتی اکسیدان ها – گلوتاتیون – تقویت کنید. هنگام مصرف مکمل با گلوتاتیون با کیفیت بالا، سموم ناسالم را از بین خواهید برد. با تلاش کمتر وزن کم خواهید کرد. احساس انرژی بیشتری خواهید کرد. متوجه رنگ روشن تری خواهید شد. و در کل احساس سلامتی بیشتری خواهید داشت!

اما نکته اینجاست که همه مکمل‌های گلوتاتیون یکسان ساخته نمی‌شوند… اگر گلوتاتیون را به شکل کپسول یا قرص مصرف می‌کنید، مواد مغذی کلیدی را از دست می‌دهید زیرا به سادگی بدون جذب از بدن شما عبور می‌کنند (می‌توانید از اسید معده خود تشکر کنید. برای آن).

با این حال، دوستان من در Purality Health یک اسپری جدید گلوتاتیون با جذب سریع و خوشمزه دارند که این آنتی اکسیدان قوی را مستقیماً به مناطقی از بدن شما می رساند که بیشتر به آن نیاز دارند! فقط چند اسپری را روی زبان خود پمپ کنید و ببینید که سموم به طور طبیعی از بدن شما پاک می شوند.

بهترین قسمت؟ شما می توانید این نتایج را در کمتر از 7 روز تجربه کنید. برای مدت محدود، آنها یک معامله ویژه خرید یک دریافت یک خرید رایگان ارائه می دهند که با 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. تنها کاری که باید انجام دهید بازدید است masterantioxidant.com/drj برای دسترسی به این معامله انحصاری

چای پیکه

آیا می دانستید که یک سری چای به طور خاص برای افزایش فواید روزه داری فرموله شده است؟ این چای پیکه نام دارد و با کیفیت ترین چای موجود در بازار است! از طریق کریستالیزاسیون دم سرد استخراج می شود که به آرامی ترکیبات فعال را در حداکثر پتانسیل خود حفظ می کند، بدون نیاز به آماده سازی یا دم کردن!

چای پیکه همچنین 100٪ آلی و سم سه گانه است که از نظر آفت کش ها، فلزات سنگین و کپک های سمی (واقعا در چای رایج است) غربالگری شده است. چای پیکه برای کاهش اشتها، کاهش هوس، افزایش فواید روزه داری و حمایت از مدیریت وزن سالم طراحی شده است.

طیف دمنوش‌های روزه‌دار آن‌ها را با کریستال‌های چای ماچا، دارچین، زنجبیل و ترنج بررسی کنید. این چای ها همچنین ارگانیک، غیر GMO و فاقد گلوتن هستند!

برای مدت محدود تا 20٪ تخفیف به همراه دو هدیه رایگان دریافت کنید. به سادگی پیوند را دنبال کنید piquelife.com/jockers برای دریافت 20 درصد تخفیف چای ناشتا!

اشتراک در پادکست در:

منابع:

ارتباط با دکتر اریک اوسانسکی:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر