جان لوئیس با فروش راکت تنیس پادل خرده فروشی را متحول کرد


جان لوئیس، با MRH Sport و Bullpadel شریک شده است تا به اولین خرده فروش بزرگ در کشور تبدیل شود که راکت تنیس پادل را می فروشد.

تنیس پادل، یکی از سریع‌ترین ورزش‌های در حال رشد جهان، با افزایش محبوبیت بیش از 90000 نفر در بریتانیا، افزایش 1400 درصدی نسبت به سال 2020. پیش‌بینی می‌شود این ورزش تا سال 2026 600000 بازیکن را در بریتانیا جذب کند. .

فروشگاه اینترنتی جان لوئیس در حال حاضر 18 راکت بولپدل مختلف را ارائه می دهد که قیمت آنها از 79.99 پوند تا 264.99 پوند متغیر است. Bullpadel یک برند جهانی پیشرو در تجهیزات تنیس پادل است.

همکاری با جان لوئیس نقطه عطف مهمی برای این ورزش در بریتانیا است.

MRH Sport، توزیع‌کننده رسمی بولپدل در بریتانیا و ایرلند، در می 2023 راه‌اندازی شد. مدیر این شرکت، مکس هالووی، در مورد این همکاری اظهار نظر کرد و گفت: «ما خوشحالیم که این توافق را با جان لوئیس به دست آورده‌ایم، که تأیید بزرگی برای در حالی که به طوفان بریتانیا ادامه می دهد.

ذخیره شدن در یک خرده‌فروش بسیار معتبر و معتبر مانند جان لوئیس به شما نشان می‌دهد که پادل در حال حاضر کجاست و فقط به ارتقای ورزش و بولپدل کمک می‌کند.

محبوبیت روزافزون تنیس پادل منجر به رشد سریع زمین‌ها در بریتانیا شده است و انتظار می‌رود که حدود 450 زمین موجود در دو سال آینده به 1000 زمین برسد.

از طرفداران مشهور تنیس پادل می توان به نمادهای ورزشی مانند لیونل مسی، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو و همچنین امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و بازیگرانی مانند آنتونیو باندراس و هیو گرانت اشاره کرد.

امیلیا هوگاسیان، خریدار ورزش جان لوئیس، رشد سریع تنیس پادل را تأیید کرد و اظهار داشت: «پدل در حال طوفان در بریتانیا است و مطمئناً هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد.

این واقعیت که همیشه به صورت دو نفره بازی می شود به این معنی است که این یک ورزش بسیار اجتماعی است – بنابراین جای تعجب نیست که این ورزش بسیار موفق است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که به زودی می‌تواند با ورزش‌هایی مانند اسکواش یا بدمینتون رقابت کند.»

هوگاسیان همچنین طیف متنوعی از راکت‌های Bullpadel را که از طریق جان لوئیس در دسترس است، برجسته کرد و افزود: «Bullpadel طیف گسترده‌ای از راکت‌ها را ارائه می‌دهد – از راکت‌های مبتدی تا برخی از بهترین بازیکنان جهان.»

با گسترش جامعه پدل و این پیوند استراتژیک با جان لوئیس، آینده برای این ورزش در بریتانیا امیدوارکننده به نظر می رسد.