سر بیل بومونت، رئیس راگبی جهان، به دلیل خدمات به راگبی در فهرست افتخارات سال نو، نشان شوالیه را دریافت کرد.


آخرین به روز رسانی در 1 ژانویه 2024 ساعت 12:20 بعد از ظهر

سر بیل بومونت، رئیس راگبی جهان، قدردانی خود را ابراز کرده و می گوید که پس از اعطای نشان شوالیه گراند صلیب نشان امپراتوری بریتانیا به خاطر خدمات به راگبی در صحنه بین المللی در جشن سال نوی اعلیحضرت پادشاه، “افتخار و فروتن” شده است. فهرست

این افتخار به منظور قدردانی از عمری است که برای بهبود راگبی در داخل و خارج از زمین برای بومونت سپری شده است و پس از اعطای نشان شوالیه در فهرست افتخارات سال نو در سال 2018. Knight Grand Cross بالاترین رتبه در بیشترین ها است. سفارش عالی امپراتوری بریتانیا.

شناخت در زمان هیجان انگیز و مهمی برای بومونت و ورزش اتفاق می افتد. بومونت که در سال 2016 به عنوان رئیس راگبی جهانی انتخاب شد، وقت خود را برای عمل به وظایف خود در تقویت راگبی به عنوان یک ورزش قابل دسترس، مرتبط و تحت حمایت رفاه بازیکنان تلف نکرد.

او اکنون در دوره دوم ریاست جمهوری خود، ریاست دوره‌ای از رشد و پیشرفت جهانی را بر عهده داشته است، به‌ویژه در میان جوانان و زنان در کشورهای نوظهور راگبی، و در قالب‌های جدید و در دسترس بازی که به مخاطبان جدید می‌رسد. بسیاری از اینها در برابر چالش بی‌سابقه همه‌گیری جهانی کرونا حاصل شده است.

بومونت که مصمم است از ایجاد پایه های قوی برای حمایت از یک بازی جهانی رو به رشد اطمینان حاصل کند، اصلاحات حاکمیتی تحول آفرین را انجام داده است که شاهد گسترش اتحادیه ملی، منطقه، جنسیت و شمول بازیکنان در بالاترین نهاد تصمیم گیری ورزش، یعنی راگبی جهانی بوده است. شورا و ساختارهای کمیته آن

بومونت که یک توسعه‌طلب است، همچنین ریاست رکوردشکنی و تحول‌آفرین جام‌های جهانی راگبی مردان و زنان در ژاپن (2019)، نیوزیلند (2022) و فرانسه (2023) را بر عهده داشته است.

او همچنین ریاست اصلاح مدل میزبانی جام جهانی راگبی را بر عهده داشته است، راه را برای اطمینان بیشتر مالی درازمدت هموار کرده و گسترش جام جهانی راگبی زنان را از 12 به 16 تیم در نسخه 2025 انگلستان تایید کرده است. و از 20 تا 24 تیم در دوره بعدی مردان در استرالیا در سال 2027.

آخرین دستاورد در پایان سال 2023، یعنی دویستمین سالگرد راگبی، با تأیید هماهنگی تقویم بین المللی طولانی مدت و ساختارهای رقابتی جدید که فرصت بیشتری را برای کشورهای نوظهور فراهم می کند و در عین حال اطمینان مالی را برای همه اتحادیه ها فراهم می کند، به دست آمد.

به‌عنوان یک بازیکن سابق با اشتیاق به راگبی پایه، تصمیم‌های کلیدی با توجه به رفاه و سلامت بازیکنان گرفته شده است، با پیشرفت‌هایی که در تحقیقات آسیب سر، مدیریت و پیشگیری به عنوان یک ورزش پیشرو در نظر گرفته می‌شود.

بومونت که در تالار مشاهیر جهانی راگبی است، یک خانواده و مرد راگبی را می‌توان اغلب در باشگاه راگبی محبوبش فیلد یا تماشای بازی پسر جاش برای Sale Sharks پیدا کرد.

او همیشه از بازی های اجتماعی دفاع کرده است و به عنوان رئیس راگبی جهانی و سابقاً به عنوان رئیس RFU این وظیفه را بر عهده داشته است که این ورزش را تا حد امکان در دسترس و مرتبط برای بازی و حمایت در همه سطوح قرار دهد.

برای بسیاری از طرفداران، بومونت بیشتر به خاطر کارهای نوازندگی اش شناخته می شود. او اولین بازی خود را برای انگلیس در سال 1975 انجام داد و 34 بازی ملی را برد و انگلیس را به اولین گرند اسلم خود در 33 سال در سال 1980 رساند.

بومونت گفت: «من متواضع و مفتخرم که این تمجید را از جانب اعلیحضرت پادشاه دریافت کردم. من همیشه به کار خود به عنوان یک مدیر راگبی به عنوان یک نگهبان نگاه کرده‌ام که با اشتیاق به انجام بهترین کاری که می‌توانم برای راگبی، بازیکنان آن، هواداران و همه کسانی که وقت خود را برای داوطلب شدن در سطح پایه در سراسر جهان می‌گذارند، می‌دانم. جهان

این افتخار برای خانواده راگبی ما به عنوان یک کل، و همه کسانی که خستگی ناپذیر در این ورزش کار می کنند، به همان اندازه برای من قدردانی است.

راگبی برای بیش از نیم قرن زندگی من بوده است و به من به عنوان یک بازیکن، پدر و پدربزرگ به پسران و نوه های راگبی باز و به عنوان یک مدیر شادی زیادی بخشیده است.

من بسیار خوش شانس هستم که در موقعیتی هستم که می توانم به ورزشی که دوستش دارم برگردم، و اکنون به همان اندازه که به نمایندگی از Fylde، Lancashire، انگلستان یا شیرهای بریتانیا و ایرلندی بودم، به راگبی علاقه دارم.

راگبی به عنوان یک ورزش و یک حرکت به تحول، پیشرفت و پیشرفت ادامه می دهد و من به آنچه در سال های اخیر به دست آورده ایم افتخار می کنم.

از جام‌های جهانی راگبی استثنایی مردان و زنان و تغییر تقویم بین‌المللی تاریخی گرفته تا پیشرفت هیجان‌انگیز بازی زنان، ما هرگز در ساخت بهترین ورزش برای همه شرکت‌کنندگان و طرفدارانش ثابت نخواهیم بود.

برای این منظور، من به‌ویژه به پیشرفت قوی‌ای که در حوزه اولویت‌بندی رفاه بازیکنان داشته‌ایم افتخار می‌کنم و در تعهد خود برای ایمن‌تر کردن، در دسترس‌تر و مرتبط‌تر کردن راگبی ثابت قدم می‌مانم. ما در یک سفر بسیار هیجان انگیز با آینده ای بسیار روشن هستیم.

بارها گفته‌ام – به نظر من، راگبی بهترین ورزش تیمی است – ورزشی با ارزش‌های قوی و که در آن تیم همیشه برتر از فرد است.

من خوشحالم که در طول مسیر با افراد باورنکردنی بازی و کار کردم که همان شور و اشتیاق من برای بهبود ورزش را دارند.

یک نفر از روزهای بازی من تا به امروز در کنار من بوده است، همسرم هیلاری. او الهام بخش و سنگ من است.»

بومونت در سال 2018 نشان شوالیه را دریافت کرد، او قبلاً به عنوان فرمانده نشان امپراتوری بریتانیا (CBE) در سال 2008 و افسر نشان امپراتوری بریتانیا (OBE) در سال 1982 منصوب شده بود. او همچنین معاون ستوان لنکاوی است.