برترین‌های تجلیل شده در مراسم اهدای جوایز جهانی راگبی هفت‌گانه HSBC مردان در سال 2023 در لندن


آخرین به روز رسانی در 22 مه 2023 ساعت 07:01 ب.ظ

برندگان جایزه HSBC World Rugby Sevens Series 2023 در روز یکشنبه پس از یک نتیجه دیدنی در این سری که باعث شد نیوزلند عنوان قهرمانی سری چهاردهم خود را به دست آورد، آرژانتین قهرمان HSBC London Sevens، استرالیا به آخرین مقام المپیک تابستانی پاریس 2024 پاریس 2024 و کانادا راه یافت معرفی شدند. برای سری 2024 به عنوان دوازدهمین و آخرین تیم اصلی.

بازیگران برجسته سری 2023 در مراسمی که روز یکشنبه پس از یازدهمین و آخرین دور سری 2023 مردان در ورزشگاه توئیکنهام برگزار شد، تجلیل شدند.

این جوایز بازیکنان و تیم‌هایی را که در سری 2023 در بالاترین سطح بازی کرده‌اند و خاطره‌انگیزترین لحظات را خلق کرده‌اند که طرفداران را در سراسر جهان هیجان‌زده و الهام‌بخش ساخته‌اند، قدردانی می‌کند.

جدای از جایزه Capgemini Hotstepper، که نامزدها توسط طرفداران در رسانه های اجتماعی رای داده شدند، برندگان توسط پانل World Rugby Sevens Series Awards، متشکل از بازیکنان سابق بین المللی هفت و مفسران سری، در هشت دسته انتخاب شده اند.

جوایز 2023 WORLD RUGBY SEVENS سری HSBC مردان برندگان

تازه کار سال: ریکاردو دوارتی (آفریقای جنوبی)

نامزدها: تئو فورنر (فرانسه) و خواکین پلاندینی (آرژانتین)

این جایزه به بازیکنی تعلق می گیرد که در فصل جاری اولین حضور خود در سری جهانی راگبی هفت راگبی HSBC را انجام داده و عملکرد فوق العاده ای ارائه کرده است.

دوارتی اولین بازی سری خود را برای هفت نفره آفریقای جنوبی در دبی در دومین رویداد سری 2023 انجام داد و در مراسم افتتاحیه خود فینال جام را برد. این بازیکن 25 ساله در این فصل در 52 بازی به میدان رفت و در اولین فصل خود، 15 تلاش، 67 تبدیل و یک پنالتی به ثمر رساند که 212 امتیاز باورنکردنی به دست آورد.

گیلبرت بهترین گلزن: Vaa Apelu Maliko (ساموآ)

پس از به ثمر رساندن 50 تلاش باورنکردنی در 11 رویداد HSBC World Rugby Sevens Series 2023، Vaa Apelu Maliko از ساموآ جایزه بهترین گلزن گیلبرت را دریافت کرد.

این فوق ستاره 24 ساله در 62 بازی خود در این فصل به طور میانگین 4.06 امتیاز در هر بازی کسب کرد و سری 2023 را با 252 امتیاز به پایان رساند.

سعی کنید از سری: رودریگو ایسگرو (آرژانتین) – ساموآ در لس آنجلس

نامزدها: لوسیانو گونزالس (آرژانتین) – ساموآ در هنگ کنگ، گیرمو لیتنشتاین (اروگوئه) – اسپانیا در سیدنی

تلاش رودریگو ایسگرو آرژانتینی مقابل ساموآ در لس آنجلس موفق به دریافت جایزه سری شد. ایسگرو نقش کلیدی در مسابقات قهرمانی Los Pumas Sevens در همیلتون، ونکوور و لندن و کسب مقام دوم در سری 2023 داشت.

DHL Impact Player: Vaa Apelu Maliko (ساموآ)

این جایزه برای بازیکنی است که بیشترین ثبات را از خود نشان داده و بیشترین تأثیر را در برابر چهار معیار کلیدی داشته باشد – حمل، بارگذاری، شکست خط و تکل.

برنده امسال بود قایق هابیل مالیکو از ساموآ، که 41 بریک، 122 تکل، 55 آفلود و 214 حمل در 11 رویداد انجام داد و به تیمش کمک کرد تا در دسامبر در کیپ تاون، آفریقای جنوبی، جام جام را به عنوان قهرمان به دست آورد.

جایزه بازی جوانمردانه: ژاپن

جایزه بازی جوانمردانه توسط مسئولان مسابقه انتخاب می‌شود و به تیمی که ارزش‌های راگبی یعنی صداقت، اشتیاق، همبستگی، نظم و انضباط و احترام را نشان می‌دهد، قدردانی می‌کند. دریافت کننده امسال ژاپن است.

تیم رویایی HSBC: رودریگو ایسگرو (آرژانتین) لروی کارتر (نیوزلند)، مارکوس مونتا (آرژانتین) آکیلا روکولیسوا (نیوزلند)، قایق هابیل مالیکو (ساموآ) لوسیانو گونزالس (آرژانتین) هنری پاترسون (استرالیا)

جایزه کاپژمینی #HOTSTEPPER: آکویلا روکولیسوا (NZL) و رودریک سولو (NZL)

Capgemini و World Rugby در این فصل لحظات تغییر دهنده بازی را از HSBC World Rugby Sevens Series جشن می‌گیرند و بهترین «هات استپر» را از هر تورنمنت برجسته می‌کنند.

جایزه Capgemini #hotstepper استثنایی‌ترین استپرهای یک به یک در کل سری HSBC World Rugby Sevens 2023 را به رسمیت می‌شناسد.

طرفداران به تعیین نامزدها رای دادند و هیئت به تعیین برنده رای دادند، که شامل تساوی های متعدد در رای گیری بین Akuila Rokolisoa و Roderick Solo بود، بنابراین جایزه بین دو نیوزلندی تقسیم می شود.