وستهام یونایتد اعتبارنامه دوستانه یائسگی را دریافت کرد


اعتباربخشی دوستانه یائسگی در صنعت به رسمیت شناخته شده و تنها است اعتبار سنجی که استانداردهای واضحی را تعیین می کند که باید رعایت شوند. به این ترتیب، واقعاً معنی دار است و توسط بسیاری به عنوان یک علامت برجسته برتری برای یائسگی در محل کار در نظر گرفته می شود.

اعتبارنامه دوستانه یائسگی تعهد خاص وستهم یونایتد به ارتقای آگاهی، درک و حمایت از یائسگی را نشان می‌دهد و در عین حال جاه‌طلبی باشگاه را برای تبدیل شدن به یک رهبر حقوقی در صنعت فوتبال تقویت می‌کند.

در سال 2021، وستهام یونایتد به دلیل تعهد تزلزل ناپذیر خود به پیشرفت مستمر در این زمینه، سطح پیشرفته استاندارد برابری، تنوع و گنجاندن لیگ برتر (PLEDIS) – بالاترین سطح قابل دستیابی – را دریافت کرد.

کارفرمایان توسط یک هیئت مستقل ارزیابی می‌شوند و باید شواهدی دال بر اثربخشی خود در شش حوزه کلیدی نشان دهند: فرهنگ، سیاست‌ها و شیوه‌ها، آموزش، مشارکت، امکانات و ارزیابی.

وستهام یونایتد پس از نشان دادن طیف وسیعی از اقدامات برای حمایت از نیروی کار خود، که از هر 10 کارمند زن آن یک نفر در سن یائسگی است، اعتبارنامه دوستانه یائسگی را دریافت کرد.

تیم رهبری ارشد وستهام یونایتد 50 درصد زن هستند و توسط نایب رئیس کارن برادی هدایت می شود. کلید اقدامات مناسب برای یائسگی، تنظیمات محل کار است که افراد را قادر می سازد تا در دوران یائسگی کار کنند.

باشگاه به طور منظم آموزش آگاهی از یائسگی را برای کارکنان و مدیران انجام می دهد و با خدمات خارجی برای ارائه آموزش های آگاهی مالی در زمینه هایی از جمله بازنشستگی و یائسگی همکاری می کند. همچنین دارای یک گروه پشتیبانی داخلی برای کارکنانی است که یائسگی را تجربه می کنند، در کنار اتحاد قوی میان کارکنان مرد.

علاوه بر یک سیاست مستقل یائسگی، وستهام یونایتد یک سرویس اختصاصی برنامه کمک به کارکنان (EAP) دارد که به طور خاص یائسگی و سلامت روان را برجسته می کند.

وستهم یونایتد متعهد به نیروی کار فراگیر است و تعهد باشگاه به برابری جنسیتی گسترده است. آخرین گزارش سالانه دستمزد جنسیتی منتشر شده در سال گذشته نشان می‌دهد که میانگین شکاف دستمزد جنسیتی، زمانی که بازیکنان مرد تیم اصلی، مدیریت و مربیان مرد حذف شدند، -18.31٪ بود – و برای ششمین سال متوالی، به نفع زنان بود. این رقم نسبت به شکاف دستمزد ملی در آن زمان با 15.4 درصد مطلوب تر بود.

علاوه بر این، باشگاه همچنین مفتخر است که از Back 2 Businesship حمایت کند، یک برنامه بازگشتی که مهارت‌ها را افزایش می‌دهد، اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و از طریق یک دوره شش روزه حضوری، استعدادهای برتر را به محل کار پس از یک استراحت خانوادگی / مراقبتی هدایت می‌کند. بوت کمپ صورت به مدت دو هفته، شامل 25 جلسه تعاملی که توسط متخصصان حوزه خود ارائه شده است.

این برنامه بر روی توانمند ساختن بازگشت کنندگان با تجربه، عمدتاً زنان، برای بازگشت به کار و مشاغل، و همچنین به روز رسانی مهارت ها و دانش خود برای راه اندازی مجدد حرفه خود متمرکز است.

نایب رئیس وستهام یونایتد، کارن برادی، هنگام دریافت اعتبارنامه دوستانه یائسگی، گفت: «خیلی شگفت‌انگیز است که وستهام یونایتد به عنوان اولین باشگاه لیگ برتری که اعتبارنامه دوستانه یائسگی را دریافت کرده و به نمایندگی از همه در باشگاه نامگذاری شده است. می خواهم بگویم همه ما چقدر افتخار می کنیم.

“این نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر ما به کارکنان و تاکید ما بر ایجاد یک محیط کاری مثبت است که به افراد اجازه می دهد شکوفا شوند و به پتانسیل کامل خود دست یابند – حمایت و پذیرش شرایط و نیازهای فردی آنها.

“ما یک هدف کلیدی داریم که یک رهبر برابر در لیگ برتر باشیم و یک تعهد قوی به برابری، تنوع و شمولیت در تمام زمینه های باشگاه داریم – تعهدی که از طریق اعطای سطح پیشرفته برابری لیگ برتر به رسمیت شناخته شده است. استاندارد.

ما سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ مانعی برای کار در وستهام یونایتد وجود ندارد و اخلاق ما حول محور این است که کارکنان را قادر می سازد تا تمام خود را به کار بیاورند و به همه افراد در اینجا این فرصت را می دهیم تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

“در کنار کمک به جذب و حفظ برخی از بهترین کارکنان زن، رویکرد ما برای دستیابی به اعتبارنامه دوستانه یائسگی به افزایش آگاهی در نیروی کار مرد و تشویق اتحاد برای حمایت بیشتر از همکاران، دوستان و خانواده کمک خواهد کرد.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتباربخشی دوستانه یائسگی، به www.menopausefriendly.co.uk مراجعه کنید.