بیل بومونت با الهام از شروع های نوآورانه راگبی برای شکل دادن به آینده ای روشن در حالی که ورزش ۲۰۰ سالگی را جشن می گیرد


آخرین به روز رسانی در 12 مه 2023 ساعت 04:41 بعد از ظهر

رئیس راگبی جهان، سر بیل بومونت، از این ورزش خواسته است تا از روحیه پیشگامانه ویلیام وب الیس برای شکل دادن به آینده ای درخشان برای این ورزش استفاده کند که در آن نوآوری، ارتباط و دسترسی سنگ بنای رشد است.

بومونت در نشست سالانه شورای فدراسیون بین‌المللی که به طور مجازی در روز پنج‌شنبه برگزار شد، صحبت می‌کرد، به آغاز نوآورانه راگبی به عنوان الهام‌بخش برای پیشرفت مداوم این ورزش در داخل و خارج از زمین، در حالی که راگبی ۲۰۰ سالگی را جشن می‌گیرد، اشاره کرد.

دویستمین سالگرد جهانی راگبی

بومونت گفت: همه ما داستان را می دانیم. ویلیام وب الیس با بی توجهی خوب به قوانین فوتبال، توپ را گرفت و با آن دوید. یک ورزش متولد شد.

همانطور که ما ۲۰۰ سال راگبی را جشن می گیریم، باید از همان روحیه کنجکاوی، اشتیاق و نوآوری برای شکل دادن به آینده این ورزش و انجام اقدامات تعیین کننده بیشتر برای پیشبرد راگبی به عنوان منظره ای که مردم می خواهند بازی کنند و تماشا کنند، استفاده کنیم.

ما مانند وب الیس، توپ را در دستان خود داریم، می‌توانیم ببینیم چه چیزی در مقابلمان است و می‌توانیم جهت و سرعتی را که باید به جلو حرکت کنیم، تعیین کنیم.

دویستمین سال راگبی با جام جهانی راگبی مردانه در فرانسه، راه‌اندازی رقابت‌های جدید WXV زنان و بازآفرینی سری Sevens به اوج خود می‌رسد. همه در قلب خود تجربه بازیکن و هواداران را خواهند داشت، زیرا ما روی تماشای بازی تمرکز می کنیم.

بومونت همچنین به نوآوری‌های اخیر در نتیجه کنفرانس‌های Shape of the Game به‌عنوان دلیلی بر امتناع راگبی از ایستادن در ارتقای امنیت و تماشای بازی اشاره کرد.

بومونت تحت ریاست خود نظارت گسترده ای بر اصلاحات حاکمیتی و مقرراتی داشته است، پیشرفت بازی زنان را در داخل و خارج از زمین تسریع بخشیده است، معیارهای واجد شرایط بودن بازیکنان را تغییر داده تا فرصت بیشتری به بازیکنان بدهد و اصلاح قوانین پیشرفته برای افزایش جریان بازی. او همچنین تکامل جهانی راگبی را از تنظیم‌کننده به کسب‌وکاری با تمرکز بر رشد هدفمند هدایت کرده است.

ما برای پیشبرد رفاه و رفاه سخت کار کرده‌ایم و در این حوزه اولویت‌دار ثابت نخواهیم ماند. ما به سرعت برای بهبود تجربه بازی و تماشا با دستورالعمل‌های اعمال قانون که جریان توپ را افزایش می‌دهند، حرکت کرده‌ایم.

“این تازه آغاز راه است. ما در حال بررسی این هستیم که چگونه فناوری می‌تواند به هماهنگی مقامات با تصمیم‌گیری سریع‌تر و دقیق‌تر کمک کند. صدای بازیکن و هواداران نیز در قلب تصمیم گیری ما خواهد بود. راگبی یک خانواده است و ما وجود داریم تا بازی را برای همه بهتر کنیم و به مشورت در تمام سطوح بازی در همه کشورها برای ساختن یک بازی قوی تر و جهانی ادامه خواهیم داد.

شورا همچنین به یاد برنارد لاپاست، رئیس سابق و مدیر ورزش فکری که هفته گذشته درگذشت، یک لحظه سکوت کرد.

می دانم وقتی می گویم باخت برنارد در طول بازی احساس می شود، به جای همه ما صحبت می کنم. او فردی بصیر، یک رهبر انگیزشی و یک جنتلمن بود. میراث او با حرکاتی که او برای بهتر کردن ورزش و اداره آن برای همه تسهیل کرد، مشخص خواهد شد.

از مدرن سازی راگبی جهانی تا پیشرفت های درون زمینی، او با ذوق واقعی نقش خود را انجام داد. دلمان برایش تنگ خواهد شد.»

در این جلسه، راگبی جهانی جان جفری را به عنوان نایب رئیس انتخاب کرد و آزمایش انتخابی برای کاهش ارتفاع تکل در بازی اجتماعی را تایید کرد.

اعضای شورای جدید نیز مورد استقبال قرار گرفتند: الکساندر مارتینز (فرانسه)، آگوستین پیچوت (آرژانتین)، سالی دنیس (کانادا)، جما فی (اسکاتلند)، ریان اوبرهولزر (آفریقای جنوبی)، کلر دونووان، نایجل واکر (ولز)، قیس الضالهی. (آسیا)، هربرت منسا، پائولین لانکو (آفریقا).