راه اندازی کمپ جوانان Efe Obada در جنوب لندن به میزبانی بنیاد NFL انگلستان، مقامات لندن بزرگ و بنیاد Bigkid


آخرین به روز رسانی در 14 جولای 2023 ساعت 12:38 بعد از ظهر

افه اوبادا، با مشارکت بنیاد NFL انگلستان، اداره لندن بزرگ و بنیاد BIGKID، یک اردوی جوانان را در روز پنجشنبه 13 برگزار کرد.هفتم جولای در کریستال پالاس، برای نمایش تاثیر مثبت فوتبال پرچم NFL بر جوانان در جنوب لندن.

افه اوبادا، که در جنوب لندن بزرگ شده و برای باشگاه NFL واشنگتن فرماندهان بازی می کند، سفیر بنیاد NFL انگلستان و بنیاد BIGKID است.

در طول این رویداد، Obada در هدایت 150 کودک، متشکل از ذینفعان بنیاد BIGKID و مدارس محلی، در کنار ذینفعان سایر شرکای جامعه بنیاد NFL انگلستان، از طریق کارگاه‌های تمرکز حواس و تیم‌سازی، قبل از شرکت در تمرین‌های آموزشی پرچم NFL و یک بازی فوتبال با پرچم NFL مشارکت داشت. .

NFL Flag یکی از سریع‌ترین ورزش‌های در حال رشد در سطح جهان است که به ورزشکاران جوانان در سراسر جهان قدرت می‌بخشد و شور و اشتیاق مادام‌العمر برای فوتبال پرچم را القا می‌کند.

فرمت غیر تماسی سرگرم کننده، هیجان انگیز، سریع و قابل دسترس برای همه است و زنان و دختران دارای سریع ترین رشد هستند. فوتبال پرچم در حال حاضر توسط بیش از 20 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان در هر سن و جنسیت بازی می شود.

Efe obada، با مشارکت بنیاد nfl UK، مرجع بزرگ لندن و بنیاد bigkid، میزبان یک اردوی جوانان بود.

دبی ویکس-برنارد (معاون شهردار لندن) همراه با حامیان برجسته برای دسترسی برابر به فرصت ها از طریق ورزش جوانان در این رویداد شرکت کرد، از جمله: فیبی شکتر (تیم GB NFL Flag Player، IFAF و NFL Global Flag Ambassador و سفیر بنیاد BIGKID)، زغال سنگ شانینگا (مدیر اجرایی بنیاد BIGKID)، هنری هاجسون (مدیر کل NFL انگلستان) و قانون آفیا (NFL International Flag Football Development & Youth Marketing Manager).

همچنین علاقمندان NFL و ستارگان برجسته در ورزش و سرگرمی، از جمله، مهاجم سابق واتفورد، تروی دینی و بازیگر تاپ بوی، نیکلاس پینوک، حضور داشتند.

هر دو به این فعالیت ها پیوستند و نشان دادند که در فوتبال پرچم به همان اندازه مهارت دارند، به ویژه دینی که نقش اصلی را در کوارتربک بازی می کرد.

بنیاد NFL انگلستان در سال 2021 به عنوان بخشی از تلاش‌های خیریه بین‌المللی NFL و با مشارکت صندوق «Sport Unites» شهردار لندن راه‌اندازی شد که این دو نفر مجموعاً یک میلیون پوند برای ارائه کارهای بنیاد NFL انگلستان در پایتخت متعهد شدند.

این مشارکت برنامه‌ها، آموزش و تجهیزات فوتبال NFL Flag را ارائه می‌کند تا به جوانان 12 تا 20 ساله کمک کند تا به مسیرهای مثبت دسترسی پیدا کنند و مهارت‌ها، اعتماد به نفس و خودباوری را برای ایجاد آینده خود، تأثیرگذاری بر جامعه و دستیابی به پتانسیل خود توسعه دهند.

این برنامه در حال حاضر با 15 گروه اجتماعی در 18 محله لندن کار می کند و فوتبال جوانان را برای مشارکت دادن بیش از 4000 جوان در پایتخت، که 50 درصد آنها زن و 78 درصد از پیشینه های قومی مختلف هستند، ارائه می دهد و به جوانانی که کمتر از آنها نمایندگی می شود کمک می کند تا دسترسی برابر داشته باشند. به فرصت ها

با استفاده از قدرت ورزش، آن را به جوامع می رساند تا به دستیابی به نتایج مثبت برای جوانان در زمینه آموزش، اشتغال، ایجاد جوامع فراگیر و بهبود سلامت جسمی و روانی کمک کند.

بنیاد BIGKID یک موسسه خیریه اجتماعی است که ماموریت دارد به طرد اجتماعی و خشونت جوانان در جوامع سراسر لندن از طریق مشارکت ورزشی، برنامه‌های رهبری و حمایت مربی پایان دهد.

از سال 2018، ابتکارات فوتبال پرچم را اجرا می کند و در 24 مدرسه که این ورزش را در سطح پایه ارائه می کنند، کار می کند.

در طول سال 2022، با بیش از 2500 جوان کار کرد و در نظرسنجی سالانه خود ثبت کرد که 79٪ در نتیجه خدمات خود رفاه آنها را بهبود بخشیده است.

افه اوبادا، باسابقه‌ترین بازیکن فعلی NFL بریتانیا اظهار نظر کرد: “من در جنوب لندن بزرگ شدم، بنابراین این یک بازگشت به خانه برای من است و می توانم چیزی را به جامعه خود بازگردانم.

من فقط در سن 21 سالگی فوتبال آمریکایی را شروع کردم، بنابراین همکاری با بنیاد NFL انگلستان و بنیاد BIGKID برای کمک به ارائه فرصت های بیشتر، در ورزشی که دوستش دارم، و به خصوص فوتبال پرچم، برای من بسیار خوشحال کننده است.

آینده روشن به نظر می رسد و من عاشق دیدن تأثیر مثبت آن بر زندگی بچه ها هستم. من نمی توانم صبر کنم تا در آینده شاهد حضور بازیکنان لندن جنوبی در NFL باشم.

شانینگا ماراشا، مدیر اجرایی بنیاد BIGKID، گفت:کار کردن با NFL UK در چند سال گذشته، مشاهده این که چگونه این جوانان در حال افزایش اعتماد به نفس و جامعه ای هستند که از طریق فوتبال پرچم تشکیل می دهند، فوق العاده بوده است.

افه سفیر بزرگی برای ما بوده است و دیدن اینکه او چگونه در NFL شکوفا شده است، تنها الهام بخش کودکان بیشتری خواهد بود تا رویاهای خود را دنبال کنند.”

دبی ویکس-بارنارد، معاون شهردار لندن گفت:ورزش این قدرت را دارد که جوامع را متحد کند، اعتماد به نفس ایجاد کند و بستر مثبتی را برای جوانان فراهم کند تا بتوانند خود را ابراز کنند و مهارت‌های ارزشمند زندگی را بیاموزند.

به همین دلیل است که من خوشحالم که با NFL، بنیاد BIGKID و افه اوبادا، ستاره NFL خود در لندن، برای راه‌اندازی یک کمپ تابستانی جوانان هیجان‌انگیز در کریستال پالاس، به جوانان لندنی فرصتی برای یادگیری و بازی فوتبال پرچم می‌پیوندم.

در تالار شهر ما ارزش سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و جوامع را می‌دانیم و به همکاری با شرکا و سازمان‌های جوانان در سراسر لندن ادامه خواهیم داد تا شهری امن‌تر، عادلانه‌تر و مرفه‌تر بسازیم، جایی که هیچ‌کس در آن جا نماند.»

هنری هاجسون، مدیر کل NFL انگلستان، اظهار داشت:ورزش این پتانسیل را دارد که تأثیر قدرتمندی بر زندگی جوانان داشته باشد، و به عنوان بخشی از برنامه بنیاد NFL انگلستان، ما به طور مستقیم شاهد تأثیر NFL Flag بر جوانان در داخل و خارج از زمین هستیم.

ما مفتخریم که با Efe Obada، شهردار لندن و بنیاد BIGKID در ارائه این کار مهم در جامعه شریک هستیم و مشتاقانه منتظر مشارکت جوانان بیشتری در سراسر بریتانیا از طریق بنیاد NFL انگلستان در سال های آینده هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار بنیاد NFL و ابتکارات اجتماعی آن در سراسر بریتانیا، لطفاً به https://www.nflfoundationuk.org/ مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بنیاد BIGKID و ماموریت آن برای پایان دادن به طرد اجتماعی و خشونت جوانان، لطفاً به https://www.bigkidfoundation.org/ مراجعه کنید.