تقویت کریکت دختران: بانک مترو و مشارکت بانک مرکزی اروپا


در واکنش به موفقیت رکوردشکنی بازی Ashes 2023 و نقش آنها به عنوان شریک قهرمان مسابقات کریکت زنان و دختران، بانک مترو و هیئت کریکت انگلستان و ولز (ECB) راه اندازی صندوق مترو بانک دختران در کریکت را اعلام کردند. .

این ابتکار جدید با هدف متحول کردن کریکت زنان و دختران با تمرکز بر جذب، آموزش، حمایت و تجلیل از دست اندرکاران کریکت دختران در سطح باشگاه است.

کریکت-صندوق-برای-تقویت-زنان-و-دختران-کریکت

هدف این صندوق که توسط مترو بانک و بانک مرکزی اروپا طراحی و تامین مالی می شود، سه برابر کردن تعداد تیم های دختران در باشگاه های کریکت تا پایان سال 2026 است.

صندوق از مربیان و داوطلبان جدید و بالقوه جدید، چه مرد و چه زن، حمایت خواهد کرد تا رشد کریکت دختران را تشویق کند.

این باشگاه ها با بخش های دخترانه موجود و همچنین کسانی که به دنبال راه اندازی یک بخش جدید هستند را هدف قرار می دهد.

تعهد به صندوق تا سال 2028 ادامه دارد و سه سال اول آن به حمایت از مربیان و داوطلبان اختصاص داده شده است که توسط تحقیقات انجام شده توسط زنان در ورزش انجام شده است.

این تحقیق نشان داد که یکی از موانع اصلی مشارکت، کمبود مربی زن در کریکت دختران است.

این صندوق حول هفت “ستون” تشکیل شده است که برای مقابله با این موانع و تشویق رشد کریکت دختران در سطح باشگاه طراحی شده اند.

این شامل یک برنامه یارانه توسعه مربی برای حمایت مالی از مربیان، یک برنامه مربی باشگاه برای کمک به رشد مربی در باشگاه ها، و یک مرکز منابع یادگیری دیجیتال برای به اشتراک گذاری دانش در بین جامعه کریکت زنان و دختران است.

لشیا هاوکینز، دکتر کریکت تفریحی در ECB، اظهار داشت: «ما از همکاری با بانک مترو برای راه‌اندازی صندوق دختران در کریکت امروز خوشحالیم.

این صندوق قصد دارد با ایجاد مربیان و داوطلبان بیشتر که از نسل بعدی دخترانی که این بازی را انجام می دهند حمایت کرده و به رشد کریکت پایه در میان زنان و دختران کمک کند.

از اولین لحظه الهام گرفتن برای داوطلب شدن، درست تا منابع متخصص برای مربیان، صندوق برای پشتیبانی از هر مرحله از سفر وجود دارد.

این فقط درگیر کردن بیشتر زنان و دختران در کریکت نیست، بلکه الهام بخشیدن به آنها، توانمندسازی آنها برای پیشرفت در بازی در نقش انتخابی خود و کمک به تغییر مثبت زندگی آنها در کریکت است.”

دانیل لی، مدیر برند و بازاریابی در مترو بانک، افزود: “ما هیجان زده هستیم که با بانک مرکزی اروپا همکاری می کنیم تا با تامین مالی این ابتکار مردمی – که به هزاران دختر اجازه می دهد تا به مشارکت زنان و دختران کمک کنیم. به بازی کریکت علاقه پیدا کنید.

وقتی دختران به طور منظم در ورزش شرکت می کنند، تحقیقات ما نشان می دهد که این به آنها کمک می کند تا در هر جنبه ای از زندگی خود پیشرفت کنند. ما با هم به دختران کمک می‌کنیم تا پتانسیل‌هایشان را برآورده کنند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندوق مترو بانک دختران در کریکت و حمایت از آینده کریکت دختران، به metrobankonline.co.uk/cricket مراجعه کنید.