شیرهای لندن همکاری خود را با برچسب مد مشهور Beautiful Struggles راه اندازی کردند


شیرهای لندن همکاری مهمی را با برند مد مشهور راه اندازی کرده اند مبارزات زیبا برای تولید “ژاکت ورزشی یورو”.

این کت با نسخه محدود اولین حضور عمومی خود را در روز چهارشنبه، 22 مارس در برابر ترک تلکام – آخرین بازی خانگی در فصل داخلی یورو کاپ – انجام داد.

این ژاکت برای جاودانه کردن فهرست شیرها و یادآوری یک فصل رکوردشکنی برای باشگاه ساخته شده است، زیرا تیم زنان پس از 52 بازی بدون شکست داخلی خود به عنوان یکی از غالب‌ترین لباس‌ها در ورزش بریتانیا شناخته می‌شود در حالی که تیم مردان تبدیل شدن به اولین تیم بریتانیایی که به مرحله پلی آف یورو جام می رسد.

Beautiful Struggles که در سال 2019 توسط فوتبالیست بین‌المللی سابق USMNT، دنی ویلیامز تأسیس شد، یک برچسب لباس خیابانی ممتاز است که میراث اروپایی را با فرهنگ معاصر آمریکایی ترکیب می‌کند.

حس ماجراجویی اروپایی در قلب همکاری بین تیم و Beautiful Struggles قرار دارد.

داستان‌های مشترک فهرست شیرها و داستان‌های دنی ویلیامز، فوتبالیست بین‌المللی سابق USMNT و بنیانگذار Beautiful Struggles، ادغام میراث اروپایی و فرهنگ معاصر آمریکا را که الهام‌بخش این طراحی است، نشان می‌دهد.

این شامل تجسم مجدد وصله‌ها در یک دانشگاه است – که به طور سنتی برای نشان دادن جوایز شخصی دانشجویان دانشگاهی که در رشته‌های دو و میدانی و دانشگاهی کسب می‌کنند – برای ادای احترام به «نشان‌های افتخار» که هر دو تیم Lions در طول فصل اروپا کسب کرده‌اند، استفاده می‌شود.

هر وصله، به صورت جداگانه بر روی کرم تونال و رنگ خاکستری دوخته شده است، نشان دهنده یک فصل خاص در تکامل تیم لندن به عنوان یک فرانچایز بسکتبال بریتانیا است.

از جمله لوگوی امضای کره در پشت، نماد تاج روی سینه، کد پستی امضای E20 – خانه معنوی باشگاه در Copper Box Arena – و همچنین مانترای “زندگی یک مبارزه زیباست” که در قلب آن دوخته شده است. ژاکت

با هم، این وصله ها یادآور تمام درس ها و موفقیت های فردی هستند که رویاهای فردی و قدرت جمعی تیم را مشخص کرده اند.

تصاویر کمپین Euro Varsity بازیکنان، مربیان، تیم های جوانان، داوطلبان، مدیریت و اعضای اصلی تیم را گرد هم می آورد. افرادی که تیم ها را همان چیزی که هستند می سازند.

خانواده ای که از موفقیت، جاه طلبی و بسکتبال تغذیه می شود. این کمپین که به طور انحصاری در Copper Box Arena گرفته شده است، جوایز شخصی، تصاویر و افتخارات جمع آوری شده و کسب شده توسط همه در جاده های فردی خود را تا همین لحظه مورد توجه قرار می دهد. به عنوان تیمی که هیجان‌انگیزترین فصل تاریخ بسکتبال مدرن بریتانیا را رهبری می‌کند.

در حالی که شیرها برای ورود به مرحله پلی آف یوروکاپ آماده می شوند، این ژاکت توسط تیم به عنوان لباس رسمی باشگاه قبل از بازی برای ادای احترام به تمام اعضای باشگاه که هر سفر و هر نکته را بسیار خاص می کنند پوشیده خواهد شد. .

عرضه رسمی ژاکت ورزشی لندن Lions x Beautiful Struggles یورو منحصراً از طریق LondonLions.com در روز سه شنبه 28 مارس.