هر چیزی غیر از هواپیما: اولین کمپین جهانی Ooh WeRoad با تصاحب عظیم لندن راه اندازی شد


برای اولین بار برای بریتانیا، شرکت مسافرتی هزاره، WeRoad، این کشور را وادار به معاشرت با غریبه ها می کند – بدون نیاز به کلید در کاسه. در اولین کمپین بین المللی OOH، این شرکت مسافرتی بریتانیایی ها را تشویق می کند تا ساعت شلوغی را با عجله واقعی کاوش در جهان با خدمه جدیدی از دوستان خود عوض کنند. مطمئناً راه بهتری برای ایجاد ارتباطات جدید است.

پس از ورود WeRoad به دو بازار جدید در اواخر سال 2022، این کمپین در سراسر لندن، رم، میلان، مادرید، بارسلونا و پاریس به صورت زنده اجرا می شود، زیرا WeRoad در USP کلیدی خود برای گردآوری مسافران انفرادی برای تجربه یک عمر بازی می کند.

کمپین جهانی Weroads ooh 6

فعالیت بالای خط همچنین اولین فشار تبلیغاتی OOH کارشناسان سفر در بریتانیا است بیش از 3700 آگهی در سراسر لندن قابل مشاهده است. در تصرف کامل شهر، مسافران در سراسر شهر نمی توانند دعوت فریبنده WeRoad را از دست بدهند تا شغل میز را با یک ماجراجویی جدید عوض کنند.

کوله پشتی خود را برداریدکمپین شامل طیف وسیعی از خلاقیت‌ها می‌شود که با دقت توسط تیم بازاریابی WeRoad ساخته شده‌اند و با هدف بازی با زبان هزاره‌ای، طنز و انگیزه برای ایجاد تجربیات جدید با دیگران توسعه یافته‌اند.

در ایستگاه‌های اصلی متروی لندن، مسافران با ترکیبی از آگهی‌های متقاطع 48 و 16 برگه‌ای و همچنین 12 و 4 برگه در تونل‌های ایستگاه کلیدی مواجه خواهند شد که همگی شامل سلفی‌های گروهی توسط خود WeRoaders در سفر به تایلند، نپال می‌شوند. پرو، کوبا، ترکیه، ایسلند، اردن، جزایر قناری و مراکش.

دعوت از مسافران بهکوله پشتی خود را بردارید، ما دوستان جدیدی خواهیم آورداین خلاقیت‌ها بر زنده کردن منتخبی از سفرهای WeRoad متمرکز شده‌اند و بر USP این برند برای گرد هم آوردن مسافران انفرادی به روشی منحصر به فرد و معتبر از طریق مسافرانش تأکید می‌کنند. چه کسی بهتر از IRL WeRoaders به ​​شما نشان می دهد که یک سفر WeRoad چگونه است؟

WeRoad با گسترش بیشتر دسترسی خود به سرویس های TfL، خلاقیت هایی را برای واگن ها در سراسر شبکه زیرزمینی ایجاد کرده است.

در واگن دوم هر قطار زیرزمینی، طیفی از تبلیغات خنده‌دار کپی با استفاده از زبان عامیانه آنلاین وجود دارد – ‘DTF؟ پایین برای پرواز، خیلی دور؟ – و سناریوهای مرتبط – ‘برنامه ریزی موفقیت آمیز یک سفر با دوستان مانند این است که بگویید “امشب فقط یک سفر دارم”. این اتفاق نخواهد افتاد – که با مخاطبان کلیدی خود از مسافران هزاره طنین انداز می شود. بابا هیچ شوخی نمیکنه… ببخشید.

اتوبوس‌های سرتاسر پایتخت با شلوغی ساعات اوج سفر مسافران، با خلاقیت‌های جذاب و کپی‌برداری از برند مسافرتی مزین می‌شوند.

از ارائه بریتانیایی هاعجله بدون ساعت و پرسیدن ‘باید بمانم یا باید بروم؟’ یا اینکه آیا مسافرانآیا تا به حال با گروهی از غریبه ها سفر کرده اید؟، خلاقان در USP WeRoad بازی می کنند تا مسافران انفرادی را از سرتاسر جهان برای ماجراجویی گرد هم بیاورند که عجله روزانه را با هجوم آدرنالین جایگزین کند.

کل کمپین به صورت داخلی توسط تیم WeRoad به رهبری مدیر ارشد اجرایی فابیو بین توسعه داده شده است و در لندن توسط مدیر بازاریابی بریتانیا جاستینا کلوپکا اجرا شده است.

فراتر از توسعه و تولید خلاقیت‌ها، WeRoad همچنین مسئول خرید فضای رسانه‌ای برای اولین کمپین چند بازاری فوق‌العاده خود بود و سایت‌های کلیدی را در سراسر لندن انتخاب می‌کرد که بیشترین ارتباط را با مخاطبانش دارند.

فابیو بین، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران WeRoad، گفت: «2022 سال قدرتمندی برای WeRoad بود، زیرا ما خدمات خود را به بریتانیا و به دنبال آن فرانسه و آلمان در پایان سال گسترش دادیم.

و چه راهی بهتر از یک معرفی غیررسمی – و معرفی مجدد از برخی جهات – در مورد اینکه ما چه کسی هستیم و چه کار می کنیم، برای دنبال کردن آن.

«از آنجایی که یک برند مسافرتی مبتنی بر جامعه هستیم، استفاده از سلفی‌های گروهی واقعی که توسط WeRoaders گرفته شده بود برای برجسته کردن دقیقاً چه کسی هستیم، بی‌معنی بود. جامعه ای از مسافران انفرادی که می خواهند دنیا را در حین ایجاد ارتباطات جدید ببینند.

“با کپی زبانی ما همکاری کردیم،”کوله پشتی خود را بردارید’ مقدمه ای عالی برای WeRoad در طول یک سال حیاتی برای کسب و کار بوده است.

Justyna Chlopecka، مدیر بازاریابی بریتانیا در WeRoad، گفت: مانند هر کمپین بین‌المللی، اطمینان از اینکه در هر بازاری مرتبط هستیم بدون از دست دادن ماهیت نام تجاری، می‌تواند بسیار مشکل باشد.

ایجاد این کمپین برای بازار بریتانیا مستلزم درک منحصربه‌فردی از آنچه کار می‌کند – هم از نظر قالب‌های تبلیغاتی و هم از نظر زبان و تصاویر، دارد.

خوشبختانه ما مسیرهای مختلف خلاقانه ای را برای جا افتادن با این کمپین ایجاد کردیم و فضایی را برای کشف راه های نزدیک شدن به مخاطبانمان فراهم کردیم. در هر صورت، این کمپین راهی عالی برای معرفی رسمی خودمان به مردم بریتانیا در مقیاس وسیع‌تر است.»