دقت را با ویلسون INFINITE Putter تجربه کنید


Wilson Golf نسل بعدی INFINITE برنده جوایز خود را راه اندازی کرده است، ترکیبی از فناوری هم ترازی بصری اثبات شده با ظاهری مدرن و احساس استثنایی برای تشویق گلف بازان به باز کردن پتانسیل کامل قرار دادن خود.

هر یک از 9 مدل مختلف در محدوده کاملاً جدید INFINITE دارای فناوری فعالسازی خطوط تراز موازی است که برای کمک به گلف بازان برای ضربه زدن آسان به خط هدف و ارائه ضربات واقعی تر و ضربه ثابت تر طراحی شده است.

Wilson-Infinite-putters

یک خط وسط ضخیم تر، همراه با دو خط نازک تر در دو طرف، تمرکز را برای القای اعتماد بیشتر در آدرس بهینه می کند.

باب تورمن گفت: “محدوده جدید INFINITE به نیازهای گلف بازانی که با هم ترازی مشکل دارند پاسخ می دهد و ما مطمئن هستیم که بازیکنان به ظاهر و احساس جدید کشیده می شوند، با گزینه های متعدد برای پاسخگویی به ترجیحات مختلف در شکل توپگر و سبک شلنگ”. ، مدیر کل جهانی گلف و معاون تحقیق و توسعه ویلسون.

جدیدترین گستره انتخاب گسترده ای از بازیکنان در سبک های مختلف پتک و تیغه محبوب را در اختیار گلف بازان قرار می دهد.

آن‌ها از سنت گلف ویلسون پیروی می‌کنند که نام آن‌ها برگرفته از مکان‌های دیدنی و محله‌ها در شهر اصلی این برند در شیکاگو، ایلینوی است.

Wilson-Infinite-putters

پیشنهادات جدید – شهر بادی، خیابان میشیگان، گرنت پارک، حلقه غربی، ال، ساوت ساید، بین، باک تاون و باکینگهام – همه دارای ظاهری مدرن و مزایای عملکرد افزایش دهنده سکته مغزی هستند.

یک الگوی صورت دو فرز بدون توجه به محل ضربه، احساس ثابت، چرخش و کنترل فاصله را تضمین می‌کند، در حالی که روکش ضد تابش دو رنگ PVD حواس‌پرتی روی توپ را کاهش می‌دهد.

دسته جدید Pistol Karakal با اندازه متوسط ​​دارای فناوری پیشرفته Spyne، بافت چند ناحیه ای و شکل بدون مخروط است تا چرخش دست و مچ را به حداقل برساند تا حرکتی صاف و متعادل داشته باشد.

دستگیره همچنین دارای مارک جدید INFINITE و Wilson به همراه طرح کلی محافظ جدید روی صورت است.

امروز در دسترس است، پرکننده های جدید INFINITE در طول های 33، 34 و 35 اینچی با قیمت خرده فروشی 140 پوند ارائه می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات ویلسون گلف، از جمله درایور، چوب، اتو، توپ گلف، توپ گلف و لوازم جانبی، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: Wilson.com و دنبال کنید @wilsongolf در اجتماعی