از ماراتن لندن الهام گرفته اید؟ در اینجا آمده است که چگونه می توانید Buzz Of The ASICS London 10k را تجربه کنید


آخرین به روز رسانی در 25 آوریل 2023

با حضور ده‌ها هزار دونده در خیابان‌های لندن برای ماراتن آخر هفته گذشته، بسیاری از ما به کفش‌های دویدن خود نگاه می‌کنیم و احساس می‌کنیم که برای انجام کارهای مشابه الهام گرفته‌ایم.

و خبر خوب برای کسانی که به دنبال تجربه هیاهوی دویدن در نمادین ترین خیابان های لندن در مقابل جمعیت تشویق کننده هستند این است که هنوز مکان های ورودی عمومی برای ASICS London 10k در 9 جولای وجود دارد.

این رویداد به سرعت به یکی از 10 کیلومتری پیشروترین مرکز شهر در جهان تبدیل شده است و با گروه‌های موسیقی زنده و دی‌جی‌هایی که در مسیر در کنار هزاران طرفدار تشویق می‌شوند، دوندگان یک تجربه شگفت‌انگیز را تضمین می‌کنند.

Westminster10k اجرا کنید

و درست مانند ماراتن لندن، مسیر 10k همه مناظر نمادین پایتخت را در بر می گیرد.

این مسیر از لبه گرین پارک شروع می‌شود، در فاصله کوتاهی از کاخ باکینگهام، مسیر شامل پل وست‌مینستر، چشم لندن، Embankment، Regent Street، Piccadilly Circus، Big Ben، میدان ترافالگار و The Strand می‌شود و قبل از پایان در Whitehall، فقط از خیابان داونینگ گذشته

این دوره مسطح و مناسب برای مبتدیان یا هر کسی که به دنبال یک PB است و سازمان دهندگان باشگاه ورزشی LimeLight نیز از نظر کاهش اثرات زیست محیطی رویدادهای دویدن با مشارکت انبوه پیشرو است و برگزاری مسابقه امسال را برای اولین بار تأیید کرده است. ، صفر خالص باشد.

کریگ دیوز، مدیر عامل باشگاه ورزشی LimeLight، گفت: “ASICS London 10k یک رویداد فوق العاده است و اکنون به درستی نمادین ترین 10k در جهان است.

«مسیر نه تنها از تمام ساختمان‌ها و مکان‌هایی که از دویدن در پایتخت می‌خواهید عبور می‌کند، بلکه حمایتی که دوندگان ما از هزاران نفری که در روز مسابقه در خیابان‌ها صف کشیده‌اند، دریافت می‌کنند، شگفت‌انگیز است و به ایجاد تجربه‌ای کمک می‌کند که شرکت‌کنندگان ما هرگز تجربه نکنند. فراموش کردن.

خواه در ماراتن لندن دویده باشید و بخواهید دوباره در خیابان های لندن مسابقه دهید، یا برای اولین بار به دنبال تجربه فضای بی رقیب لندن هستید، این مسابقه ای برای همه است و نباید آن را از دست داد.

ورودی در حال حاضر فقط 45 پوند است، با این حال، افزایش قیمت از 2 می در حال افزایش است. قیمت فعلی را از دست ندهید، همین حالا در آدرس زیر رزرو کنید: https://limelightsports.club/event/asics-london-10k-2023.