حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.



منبع