هتل و اسپا Atzaró Agroturismo فصل 2023 را با بهترین تجربه مراقبت از خود آغاز می کند


هتل آتزارو آگروتوریزمو درهای خود را در ماه مارس امسال برای فصل 2023 ایبیزا با توجه به تغذیه ذهن و بدن آبگرم مانند همیشه در قلب جزیره بازگشایی کرده است.

جویندگان خوش ذوق سفرهای لوکس و ساکنان جزایر با نفوذ، بازگشایی آبگرم آتزارو را پیش‌بینی کرده‌اند، زیرا این مکان یک فرار سلامتی منحصربه‌فرد مرتبط با طبیعت را ارائه می‌دهد.

هتل آتزارو آگروتوریسمو - اسپا 6

برای سال 2023 چند آبگرم جدید و درمان‌های زیبایی غیرقابل مقاومت و همچنین مجموعه‌ای از تجربیات منحصربه‌فرد با تمرکز بر خود مراقبتی وجود دارد تا با فواید سلامتی که طبیعت در باغ اسپا به ارمغان می‌آورد ساعت‌ها را کنار هم بگذارید.

اسپا آتزارو در داخل باغ آبگرم آتزارو قرار دارد، منطقه ای کاملا آراسته شده از چمن، استخر، گیاهان شناسی، غرفه یوگا، سالن بدنسازی، اتاق های درمان و امکانات اسپا.

در داخل سالن غرفه کلاس های یوگا و تندرستی، سالن بدنسازی جدید، سونا، حمام و رختکن و سالن استراحتی وجود دارد. در مجاورت اتاق‌های درمانی خصوصی با تزئینات زیبایی با درها و سقف‌های چوبی حکاکی‌شده دستی و چشم‌اندازی به باغ‌های پرتقال وجود دارد.

از آنجایی که دمای فصل بالا بسیار گرم است، طبیعت فضای باز اسپا Atzaró آن را به یک تجربه روح‌بخش تبدیل می‌کند که همه آن را دوست دارند. در باغ اسپا شما یک جکوزی، غلاف سونا، فضای استراحت آتش گودال برای مدیتیشن و کارگاه های درمانی، عرشه های آفتاب گرفتن و جدید امسال، یک حمام یخی در زیر درختان پرتقال پیدا خواهید کرد. پس از درمان خود در یکی از تختخواب های بسیار زیبای روز که در میان گیاهان ارگانیک کاشته شده اند، استراحت کنید و با یک غوطه ور شدن در استخر معروف آب شیرین 43 متری خود را خنک کنید.

باغ اسپا مملو از درختان معطر اسطوخودوس، رزماری، آلوئه ورا، نعناع و پرتقال است که مواد تشکیل دهنده محصولات ارگانیک Atzaró Spa را تامین می کند.

یک برنامه روزانه از کلاس های یوگا و سلامتی وجود دارد که توسط برخی از بهترین معلمان جزیره تدریس می شود. دو یا سه بار در روز، کلاس های یوگا، پیلاتس، مدیتیشن، حمام صوتی و کارگاه های آموزشی برای امسال در نظر گرفته شده است. کلاس‌های یوگا و سلامتی برای مهمانانی که در هتل اقامت دارند در نظر گرفته شده است و برای بازدیدکنندگان روزانه یا کلاس نیز با رزرو یک‌باره یا عضویت ماهیانه اسپا در دسترس است.

تجارب روز اسپا آتزارو روشی مطلوب برای کشف این قطعه منحصر به فرد از بهشت ​​است. رزرو از قبل لازم است.

هتل و اسپا آگروتوریسمو آزارو

امسال تجربه های 5 روزه برای انتخاب وجود دارد:

روز اسپا لوکس تخت روزانه 195 یورو، استخر، استفاده از امکانات اسپا، کلاس یوگا و تندرستی، ماساژ کامل بدن «آتزارو ادغام» 50 دقیقه، حوله، 70 یورو اعتبار برای غذا و نوشیدنی در اسپا، فقط بزرگسالان

روز آبگرم 100 یورو تخت خواب روزانه، استخر، استفاده از امکانات اسپا، کلاس یوگا و سلامتی، حوله، 70 یورو اعتبار برای غذا و نوشیدنی در اسپا، فقط بزرگسالان

روز آبگرم شفا تخت روزانه 190 یورو، استخر، استفاده از امکانات اسپا، کلاس یوگا و تندرستی، ماساژ با انرژی درمانی ریکی برای بدن و ذهن 50 دقیقه، حوله، 70 یورو اعتبار برای غذا و نوشیدنی در اسپا، فقط بزرگسالان

روز اسپا زیبایی تخت روزانه 200 یورو، استخر، استفاده از امکانات اسپا، کلاس یوگا و سلامتی، درمان صورت با natura bisse و محصولات ارگانیک اسپا آتزارو 50 دقیقه، حوله، 70 یورو اعتبار برای غذا و نوشیدنی در اسپا، فقط بزرگسالان

صبح آبگرم استخر 155 یورویی، استفاده از امکانات اسپا، کلاس یوگا و تندرستی، ماساژ کامل بدن «آتزارو ادغام» 50 دقیقه، حوله، صبحانه، *تخت روزانه شامل نمی شود

ماساژ و درمان:

از یک ماساژ Atzaró Integration با الهام از تکنیک های سوئدی، بالیایی و تایلندی انتخاب کنید یا شاید یک ماساژ بافت عمیق با روغن رزماری و نعنا رزرو کنید.

ماساژ شفای آتزارو بسیار محبوب است که شامل ریکی با روغن اسطوخودوس و بابونه است. درمانگران مجرب همچنین می توانند ماساژ تایلندی، ماساژ پاهای خسته و ماساژ سم زدایی را برای کمک به انرژی بخشیدن و تخلیه سیستم لنفاوی ارائه دهند.

همچنین یک ماساژ آرام بخش آیورودا سر و شانه ها یا تمام بدن و ماساژ سنگ سرد و گرم وجود دارد. سایر درمان های شفابخش شامل ریکی و رفلکسولوژی، پوشش بدن و مراسم مراقبت از آفتاب با استفاده از ویتامین C+C Natura Bisse و محصولات لایه بردار بامبو است.

درمان های زیبایی:

فیشال های جوان کننده برای سال 2023 شامل سفت کننده Natura Bissé، Relaxing و Diamond Energy و لیفتینگ پیشرفته صورت با استفاده از فرکانس رادیویی است. منوی درمان بدن شامل پرسی درمانی، رادیوفرکوئنسی و درمان های ضد سلولیت و همچنین اپیلاسیون و مانیکور و پدیکور است.

سایر فعالیت‌های رفاهی مرتبط با طبیعت با اقامت در سال 2023 در دسترس است

پیاده‌روی در طبیعت – ایبیزای معتبر، حومه شهر، کوه‌ها و خط ساحلی آن را با پیاده‌روی در طبیعت با راهنمای آتزارو کاوش کنید. منظره دست نخورده جزیره که کمتر شناخته شده است را بهتر است با پای پیاده کشف کنید. مسیرهای جنگلی و مسیرهای پرپیچ‌وخم صخره‌ای، تپه‌های پوشیده از کاج، سواحل مخفی دست‌نخورده و خلیج‌ها در انتظار تجربه با راهنمای راهنما هستند.

یک شب و پیاده روی در طبیعت برای دو نفر – شامل 1 شب در یک اتاق خواب، صبحانه آلاکارته و بوفه، استفاده از امکانات اسپا، کلاس های یوگا و سلامتی، 1 دوره پیاده روی طبیعت با راهنما برای کاوش در حومه ایبیزا 495 یورو

سه شب و طبیعت گردی برای دو نفر، شامل 3 شب در یک اتاق خواب، صبحانه آلاکارته و بوفه، استفاده از امکانات اسپا، کلاس های یوگا و تندرستی، 3 دوره پیاده روی در طبیعت با راهنما برای کاوش در حومه ایبیزا 1480 یورو

دوچرخه‌سواری الکترونیکی – این هتل دارای دوچرخه‌های کوهستانی و برقی است و می‌توانید یک تور با راهنما رزرو کنید تا قسمت دیگری از جزیره را کشف کنید. مسیرهای متناسب با توانایی و درخواست شما را از میان دره‌های زیبا، کوه‌ها، مسیرهای آرام یا در امتداد مسیرهای ساحلی می‌برد و در طول مسیر شما را به وجد می‌آورد یا مسحور می‌کند. کلاه ایمنی ارائه شده و کفش مناسب توصیه می شود.

دوچرخه سواری یک شب و طبیعت برای دو نفر، 1 شب در یک اتاق خواب، صبحانه آلاکارته و بوفه، استفاده از امکانات اسپا، کلاس های یوگا و تندرستی، 1 دوچرخه سواری برقی طبیعت با راهنمایی در کاوش در حومه شهر ایبیزا 435 یورو

سه شب و دوچرخه سواری در طبیعت برای دو نفر، 3 شب در یک اتاق خواب، صبحانه آلاکارته و بوفه، استفاده از امکانات اسپا، کلاس های یوگا و تندرستی، 3 دوچرخه سواری برقی با هدایت طبیعت و گشت و گذار در حومه ایبیزا 1260 یورو