هیچ داوری شرف زیر پا نگذاشت/فکر می کردم اشتباهات کمتر باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری آنلاین، خداداد افشاریان در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی پیش فصل داوری گفت: امیدوارم داوران لیگ آینده را باقدرت، اعتماد به نفس و تمرکز بالا آغاز کنند و آنچه که شایسته این دوره است را به صورت عملیاتی در لیگ داشته باشیم. ارکان قضائی فدراسیون نیز در این دوره حاضر شدند و با داوران به صحبت پرداختند. حلقه گم شده داوری، ایجاد بازدارندگی قوی در حمایت از حفظ آرامش داوران است که باید با کمک هم آن را ایجاد کنیم تا با آرامش در کنار خانواده فوتبال و حتی خانواده خودشان حضور داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون ادامه داد: داوران ما در فصل قبل اشتباهاتی داشتند که برخی از آنها خطرناک بود. به هرحال در دقایق پایانی داوران نیز دچار خستگی می‌شوند و همه توقع دارند صحنه‌ای که به سختی با کمک چند دوربین دیده می‌شود را داوران در لحظه ببیند و تصمیم درستی بگیرند که کار سختی است. البته خود ما توقع داشتیم که اشتباهات کمتری در فصل قبل رخ بدهد و امیدواریم در فصل پیش رو این اتفاق رقم بخورد. اعتراف می‌کنم که هیچ داوری شرف خود را زیر پا نگذاشت. هیچ اشتباهی با برنامه نبوده و بزرگترین متضرر هر اشتباهی خود داور است. بسیاری از داوران پس از اشتباه تا صبح خوابشان نمی‌برد.

افشاریان در پایان گفت: حفظ اعتبار، مهمترین دغدغه هر داور است و تلاش همه آنها بر این است که برای خودشان و مجموعه فوتبال کشور مفید باشند.