جوایز EFL 2024: تجلیل از برتری در فوتبال


جوایز معتبر EFL 2024 با شکوه در هتل گروسونور هاوس در پارک لین در لندن برگزار شد و دستاوردهای برجسته ای را در باشگاه ها، بازیکنان، مدیران و هواداران به طور یکسان گرامی داشت.

کایران مک‌کنا، مغز متفکر عملکرد ستودنی ایپسویچ تاون، عنوان مدیر فصل قهرمانی EFL را به خود اختصاص داد و تیمش را به سمت یک نبرد هیجان انگیز ارتقاء خودکار هدایت کرد.

در همین حال، کرایسنسیو سامرویل از لیدز یونایتد عنوان ارزنده بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و تعداد گل‌های شگفت‌انگیزی از 17 گل و 8 پاس گل در طول فصل به دست آورد.

در لیگ یک، جان موسینیو از پورتسموث به عنوان مدیر فصل لیگ یک EFL انتخاب شد و تیمش را به سمت آستانه صعود به قهرمانی هدایت کرد.

هریسون باروز از پیتربورو یونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ یک EFL ظاهر شد و قدرت استثنایی خود را به نمایش گذاشت، به ویژه با یک برنده مسابقه در فینال بریستول استریت موتورز.

نایجل کلاف، ذهن استراتژیک پشت موفقیت منسفیلد تاون، عنوان بهترین مربی فصل لیگ EFL را به خود اختصاص داد.

جودی جونز از ناتس کانتی به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ دو EFL مورد ستایش قرار گرفت و با 24 پاس گل و شمارش یک رکورد در لیگ ثبت شد.

آرچی گری (لیدز یونایتد)، رونی ادواردز (پیتربورو یونایتد) و راب آپتر (ترانمر روورز) به عنوان بهترین بازیکنان جوان فصل EFL برای لیگ های مربوطه خود خوش درخشیدند.

لوک چمبرز، مدافع سابق ایپسویچ تاون، لوک چمبرز، که به خاطر دوران حرفه‌ای چشمگیرش در طول 20 سال و 871 بازی در تمامی بخش‌های EFL، با جایزه معتبر سر تام فینی مفتخر شد، تمجیدهای قابل‌توجهی نیز دریافت کرد.

از دیگر نکات برجسته این شب می‌توان به ویل واولکس در شفیلد ونزدی که جایزه EFL Player in the Community را دریافت کرد، به رسمیت شناختن چارلتون اتلتیک به‌عنوان باشگاه اجتماعی فصل EFL، و پروژه ADD مربی بریستول سیتی که پروژه انجمن EFL فصل را به دست آورد، بود.

پل استوارت، هافبک سابق بلکپول، با قدردانی از خدمات اختصاصی خود به ابتکارات حفاظتی EFL، به دلیل مشارکت قابل توجه خود در این بازی با جایزه کمک به لیگ فوتبال تجلیل شد.

این رویداد همچنین ابتکارات و پروژه‌های اجتماعی قابل توجهی را به نمایش گذاشت که با اهدای ستایش به باشگاه‌هایی مانند بلکبرن روورز، هادرزفیلد تاون، نورویچ سیتی و روترهام یونایتد اهدا شد.

در اصل، جوایز EFL 2024 بر برتری هم در داخل و هم در خارج از زمین تاکید کرد و تلاش‌ها و دستاوردهای جمعی را در چشم‌انداز پر جنب و جوش فوتبال انگلیس جشن گرفت.