لیگ ملی فوتبال تیم های منتخب بازی های بین المللی لندن و مونیخ 2024 را اعلام کرد


آخرین به روز رسانی در 11 ژانویه 2024 ساعت 12:19 ب.ظ

لیگ ملی فوتبال امروز تیم های منتخب برای بازی در لندن و مونیخ به عنوان بخشی از بازی های بین المللی 2024 را اعلام کرد.

خرس های شیکاگو، وایکینگ های مینه سوتا و جکسونویل جگوارز هر کدام در طول فصل عادی سال 2024 بازی های بین المللی را در لندن انجام خواهند داد، در حالی که کارولینا پانترز به مونیخ آلمان خواهد رفت.

حریف هر تیم به همراه تاریخ و زمان شروع بازی زمانی که برنامه سال 2024 در بهار امسال مشخص شود، اعلام خواهد شد.

استادیوم تاتنهام هاتسپر – تنها استادیوم NFL در خارج از ایالات متحده – میزبان بازی های شیکاگو بیرز و مینه سوتا وایکینگ خواهد بود در حالی که جکسونویل جگوارز به عنوان بخشی از تعهد چند ساله خود برای انجام یک بازی در ورزشگاه ومبلی بازخواهد گشت. انگلستان، در دوازدهمین بازی آنها در پایتخت.

مونیخ آلمان بار دیگر میزبان یک بازی فصل عادی خواهد بود و کارولینا پانترز قرار است در آلیانز آرنا – خانه اف سی بایرن مونیخ – بازی کند.

اولین بازی بین‌المللی فصل عادی NFL در آلمان در تاریخ 13 نوامبر 2022 در آلیانز آرنا برگزار شد که تیم تامپا بی باکانرز سیاتل سیهاوکس را با نتیجه 21-16 شکست داد.

ماه گذشته، NFL اعلام کرد که یک بازی فصل عادی را در سائوپائولو، برزیل (Corinthians Arena) در سال 2024 برگزار خواهد کرد – اولین بازی در آمریکای جنوبی.

تیم منتخب برای این اولین بازی تاریخی در برزیل در ماه های آینده و قبل از اعلام برنامه NFL 2024 معرفی خواهد شد.

پیتر اوریلی، معاون اجرایی، بازرگانی باشگاه، گفت: “ارائه بازی ما به هواداران بیشتر در سراسر جهان یک اولویت اصلی برای لیگ و 32 تیم آن است و ما از بازگشت به لندن و مونیخ در سال 2024 خوشحالیم.” رویدادهای لیگ و بین المللی در NFL.

“چه تکل یا پرچم فوتبال، اشتیاق بین‌المللی برای بازی و NFL همچنان در حال رشد است، و اینکه تیم‌های ما و ورزشکاران کلاس جهانی آن‌ها بازی کنند و با طرفداران در سراسر جهان تعامل داشته باشند، بخش مهمی از تبدیل شدن به یک ورزش واقعاً جهانی است.”

هر چهار تیم تعیین‌شده که در بریتانیا و آلمان بازی می‌کنند، بخشی از برنامه بازارهای جهانی NFL هستند که حقوق بازاریابی بین‌المللی را به تیم‌های NFL در کشورهایی فراتر از ایالات متحده برای ایجاد هواداری و تحقق برند و فرصت‌های تجاری اعطا می‌کند.

خرس‌ها، وایکینگ‌ها و جگوارها دارای حقوق بازاریابی بین‌المللی در بریتانیا هستند، در حالی که پانترها این حقوق را در آلمان دارند.

در حالی که به دلیل بازسازی استادیوم آزتکا در مکزیکو سیتی در سال 2024 هیچ بازی بین المللی در مکزیک برگزار نخواهد شد، لیگ تایید کرده است که بازی های بین المللی آینده پس از اتمام باز خواهند گشت.

با گسترش برنامه NFL در سال 2021، حداکثر چهار تیم از کنفرانس که تیم‌های آن‌ها واجد شرایط نهمین بازی خانگی فصل عادی هستند، اکنون هر سال برای انجام یک بازی بین‌المللی بی طرف تعیین شده‌اند.

پس از رای اخیر باشگاه های NFL برای افزایش موجودی بازی های بین المللی لیگ از چهار (4) به هشت (8) بازی در هر فصل، از سال 2025 NFL این حق را خواهد داشت تا حداکثر هشت بازی فصل عادی را در هر فصل برنامه ریزی کند. در سطح بین المللی بازارهای جدید و شهرها/استادیوم های میزبان برای فصول آینده در تاریخ های بعدی اعلام خواهند شد.

شاد خان، مالک جکسونویل جگوارز گفت: “ما قطعاً مدیون هزاران هوادار در بریتانیا، ایرلند و سراسر اروپا هستیم که جگوارها را از اولین بازی خانگی ما در لندن در سال 2013 به تیم NFL خود تبدیل کرده اند.”

ما اکنون 11 بازی در لندن انجام داده‌ایم، روابط عمیقی با طرفداران و کسب‌وکارها برقرار کرده‌ایم، فوتبال آمریکایی را به جوانانی که در برنامه‌های اجتماعی ما در سراسر بریتانیا شرکت می‌کنند معرفی کرده‌ایم، و کمک مالی جمع‌آوری کرده‌ایم و از اهدافی حمایت کرده‌ایم که زندگی بسیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. .

در مجموع، ما یک سنت قوی جگوارها را در لندن ایجاد کرده‌ایم که طرفداران و پیروان ما هر روز از سال را جشن می‌گیرند.

این سنت در فصل آینده با بازگشت جگوارها به لندن ادامه می یابد و ما نمی توانیم صبر کنیم تا یک بار دیگر همه را در ورزشگاه ومبلی، خانه دور از خانه خود ببینیم.

«هر بازی شیکاگو بیرز دارای سنت، فرهنگ و اشتیاق فراوان است. و هر سال، بازی به بازی، ما مشتاقانه منتظر استقبال از طرفداران هستیم تا این غنا را تجربه کنند..

“امسال، ما حق رای دادن و سنت داستانی خود را به لندن برمی گردیم و آنچه را که طرفداران محلی ما در هر بازی تجربه می کنند، در سطح بین المللی به اشتراک می گذاریم.

ما برای پیوستن به بسیاری از تیم‌های NFL که در سطح بین‌المللی برای انجام یک بازی در لندن در طول فصل 2024 ما در حال گسترش هستند، هیجان‌زده هستیم.»

مارک ویلف، مالک/رئیس باشگاه مینه‌سوتا وایکینگز گفت: “ما مفتخریم که یک بار دیگر NFL را در تلاش مستمر برای دسترسی بیشتر به بازی فوتبال در سطح جهانی نمایندگی کنیم.”

ما با سه بازی قبلی خود در لندن و با تلاش موفقیت آمیز خود برای تبدیل بریتانیا به عنوان یک بازار جهانی، شاهد حمایت بین المللی فوق العاده ای از وایکینگ ها بوده ایم.

تمرکز ما بر پیروزی برای چهارمین بار متوالی در لندن، همراه با تکرار محیط بازی باورنکردنی که در مینه‌سوتا از آن لذت می‌بریم و ایجاد تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شرکا و طرفدارانمان خواهد بود.»

دیوید تپر، مالک تیم کارولینا پانترز گفت: بازی در مونیخ در سال 2024 برای کارولینا پانترز باعث افتخار است. این بازی برای ما چیزی بیش از بازی در سطح بین المللی است.

با بیش از 200 شرکت آلمانی در منطقه شارلوت، این فرصت ارتباط ویژه ای را برای پانترها و جامعه ما فراهم می کند.

ما از تعمیق روابط خود با طرفداران آلمانی خود، تعامل با شرکای خود و ادامه رشد برند خود در سطح جهانی هیجان زده هستیم.

تیم های تعیین شده برای بازی های بین المللی لندن و مونیخ 2024:

تیم محل محل
خرس های شیکاگو لندن، انگلستان ورزشگاه تاتنهام هاتسپر
وایکینگ های مینه سوتا لندن، انگلستان ورزشگاه تاتنهام هاتسپر
جکسونویل جگوار لندن، انگلستان استادیوم ومبلی (بازی خانگی فصل عادی)
کارولینا پانترز مونیخ، آلمان آلیانز آرنا – خانه اف سی بایرن مونیخ

طرفداران می توانند برای آخرین اخبار بازی های بین المللی NFL 2024 و اطلاعات بلیت با مراجعه به nfl.com/internationalgames ثبت نام کنند.