برندگان جوایز ورزشی لندن 2024 معرفی شدند


برندگان هشتمین دوره جوایز ورزشی لندن که از سوی شرکت شهر لندن حمایت می شود، شب گذشته معرفی شدند.

نسخه سالانه جوایز سال 2024 از داوطلبان، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات خیریه و افرادی که برای بهبود زندگی لندنی‌ها از طریق ورزش و فعالیت بدنی فراتر رفته‌اند، تجلیل می‌شود.

این جوایز از کسانی که نه تنها دسترسی به فعالیت بدنی را برای حمایت از سلامت جسمانی لندنی‌ها بهبود بخشیدند، بلکه به خاطر سلامت روانی و اجتماعی آنها نیز ستایش کرد.

از جمله برندگان بود آلن کاکرام، برنده جایزه داوطلب سال، در ارتباط با ورزش انگلستان.

آلن که فوتبال را برای کودکان مبتلا به سندروم داون در دسترس قرار می‌دهد، بیش از شش سال است که هر هفته جلسات تمرینی را برای همه کودکان از سن پنج سالگی برگزار کرده است.

باشگاه آلن، پنگوئن‌های برنتفورد، یک سیاست درهای باز دارد که در آن هیچ کودکی دور نمی‌شود و محیطی امن و دوستانه را برای معاشرت، دوست‌یابی و یادگیری مهارت‌های جدید فراهم می‌کند.

سایر برندگان عبارتند از:

سیکل سیسترز بزرگترین سازمان دوچرخه سواری زنان مسلمان لندن با بیش از 1500 عضو است که نشان دهنده نیاز شدید به فعالیت های ورزشی فراگیر فرهنگی است.

LTA به سطح بالا لندن خدمات می دهد – افزایش جایزه نیروی کار ورزشی

LTA SERVES بخشی از یک برنامه گسترده تر در سطح لندن است که از کودکان و جوانان محروم ترین مناطق بریتانیا حمایت می کند و آنها را تشویق می کند تا از طریق جلسات تنیس به رهبری محلی فعال شوند.

مشارکت ورزشی مدرسه Featherstone – جایزه حمایت از جوانان لندنی، در ارتباط با Play Innovation

این ابتکار تلاش می‌کند تا به شکاف‌های فرصت‌ها در میان جوانان لندنی رسیدگی کند و یک برنامه جامع «تراز کردن» ایجاد کرده است که هدف آن اطمینان از دسترسی برابر به ورزش و فعالیت‌های بدنی همه کودکان محروم در جوامع است.

رویدادهایی را برای کودکان محروم سازماندهی می کند و همچنین صبحانه و حداکثر 60 وعده غذای گرم سالم در روز ارائه می دهد.

نایک و جردن – جایزه مشارکت تجاری، در ارتباط با شرکت شهر لندن

نایک و جردن مدت‌هاست که از Black Prince Trust – که برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی را در لندن ارائه می‌کند – برای ایجاد و نگهداری یک مرکز نمادین جامعه، ارائه برنامه‌ها و ارائه آموزش با کیفیت و فرصت‌های توسعه حمایت می‌کنند.

پشتیبانی آنها مستقیماً هزینه های اجاره تسهیلات را برای 9 جلسه هفتگی برای شرکای بسکتبال پوشش می دهد و 17 ساعت رایگان در هفته برای بزرگسالان و کودکان فراهم می کند. آنها همچنین دوره هایی را برای آموزش مربیان و مسئولان به طور کامل تامین کرده اند.

امیلی رابینسون، مدیر اجرایی لندن اسپورت گفت:”جوایز ورزشی لندن همیشه برای کسانی که به لندنی‌ها کمک می‌کنند زندگی فعال‌تری سالم‌تر داشته باشند، قدردانی باورنکردنی از تلاش‌ها و دستاوردها است.

می‌خواهم به همه نامزدها به خاطر موفقیت‌های خارق‌العاده‌شان در دسترسی بیشتر و فراگیرتر ورزش و فعالیت بدنی برای همه تبریک بگویم.

یک تبریک ویژه به برندگان الهام بخش ما – برندگان و فینالیست های ما باید به کاری که انجام داده اند و سهمی که در بهبود زندگی انجام می دهند بسیار افتخار کنند.”

کریس هیوارد، رئیس سیاست شرکت شهر لندن، گفت: “این یک فرصت فوق العاده برای شناخت کار مردمی شگفت انگیزی است که برای حمایت از سلامت جسمی و روانی لندنی ها از طریق ورزش انجام می شود.

بخش ورزش بریتانیا جزء لاینفک موفقیت اقتصادی و دسترسی جهانی ما است – و تحقیقات ما نشان می‌دهد که رویدادهای ورزشی بزرگ بریتانیا می‌توانند تا 4 میلیارد پوند از مزایای قدرت نرم، تجارت و سرمایه‌گذاری در دهه آینده به ارمغان بیاورند.

«ورزش زندگی ها را دگرگون می کند و چسبی است که مردم و جوامع را به هم پیوند می دهد. این سنگ بنای برنامه اصلی شهر مقصد ما است که جذابیت ما را به عنوان یک مقصد بازدیدکننده در بریتانیا و جهان افزایش داده و افزایش می دهد.

لیست کامل برندگان – جوایز ورزشی لندن 2024

داوطلب سال در ارتباط با ورزش انگلیس

جایزه حمایت از جوانان لندنی در ارتباط با Play Innovation

  • مشارکت ورزشی مدرسه Featherstone (Ealing)

جایزه سلامت و تندرستی در ارتباط با سید لی

  • ذهن در کرودون – ذهن های فعال (کرویدون)

جایزه نوآوری دیجیتال و فناوری در ارتباط با Exergame

  • دانشگاه بانک جنوبی لندن (Southwark)

جایزه تاثیر زیست محیطی و پایداری در ورزش در ارتباط با Decathlon

جایزه متحد کردن لندن در ارتباط با Opinium

  • Sports Fun 4 All (لویشم)

جایزه تاثیر جامعه در ارتباط با Nuffield Health

  • سیکل خواهران (در سراسر لندن)

افزایش جایزه نیروی کار ورزشی

  • خدمات LTA – Level Up London (در سراسر لندن)

جایزه مشارکت تجاری، در ارتباط با شرکت شهر لندن

جایزه یک عمر دستاورد، با همکاری رادیو بی بی سی لندن