سی و شش ورزشکار تیم GB برای بازی های المپیک زمستانی جوانان Gangwon 2024 انتخاب شدند


آخرین به روز رسانی در 22 دسامبر 2023 ساعت 08:35 صبح

ورزشکاران تیم بریتانیا که همگی بین 15 تا 18 سال سن دارند، در 11 ورزش از 15 رشته ورزشی این برنامه رقابت خواهند کرد: اسکی آلپاین، بیاتلون، باب سورتمه، کراس کانتری، کرلینگ، اسکیت، اسکی آزاد، هاکی روی یخ، لوژ، سرعت پیست کوتاه. اسکیت و اسنوبورد.

YOG ها نقش مهمی در توسعه ورزشکاران جوان بریتانیایی ایفا می کنند، تجربه رویدادهای چند ورزشی مهم را ارائه می دهند، بر ارزش های المپیک بنا می کنند و آنها را به سمت تحقق جاه طلبی های المپیک خود هدایت می کنند.

Gangwon 2024 چهارمین دوره زمستانی YOG، پس از اینسبروک 2012، لیلهامر 2016 و لوزان 2020 خواهد بود. مسابقات امسال اولین YOG زمستانی است که در آسیا برگزار می شود و انتظار می رود بیش از 1900 ورزشکار از 40 کشور در آن شرکت کنند.

یک تقسیم جنسیتی 50/50 بین ورزشکاران زن و مرد در سراسر استان گانگوون در جمهوری کره، که قبلاً میزبان بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 بوده است، وجود خواهد داشت.

ایو مویرهد، قهرمان چهار المپیک، که تیم کرلینگ زنان Team GB را در پکن 2022 به مدال طلا هدایت کرد، پس از اعلام بازنشستگی خود از مسابقات در تابستان گذشته، برای اولین بار ریاست یک هیئت بریتانیایی را بر عهده خواهد گرفت.

منتخب ورزشکاران جوان امسال راه بسیاری از المپیکی‌های بریتانیایی را دنبال می‌کند که قبلاً در این سطح شرکت کرده‌اند، مانند هم تیمی‌های Muirhead در پکن 2022 Mili Smith و Ross Whyte که هر دو در Lillehammer 2016 شرکت کردند. و کرستی مویر، که قبل از تبدیل شدن به جوانترین عضو تیم GB در پکن 2022، در لوزان 2020 برنده نقره بزرگ شد.

بسیاری از هیئت های ورزشکاران جوان بریتانیایی امسال آرزوی موفقیت خود را دارند و با بازی های المپیک زمستانی میلان کورتینا 2026 در آینده ای نه چندان دور، YOG زمستانی فرصت ارزشمندی برای ایجاد اعتماد به نفس در رقابت های بین المللی فراهم می کند. صحنه.

مونتل داگلاس که با تبدیل شدن به اولین زن بریتانیایی که برای رقابت در ورزش های مختلف در بازی های المپیک تابستانی و زمستانی انتخاب شد، تاریخ تیم GB را ثبت کرد، با استفاده از تجربه منحصر به فرد خود، نقش هماهنگ کننده خدمات عملیات و ورزشکاران را برای YOG زمستانی بر عهده خواهد گرفت. مشاوره و پشتیبانی را ارائه دهید زیرا ورزشکاران به عنوان یک تیم GB گرد هم می آیند.

Eve Muirhead، سرآشپز تیم GB de Mission برای Gangwon 2024، گفت: «من فوق‌العاده مفتخرم که رهبری هیئت امسال برای Gangwon 2024 را بر عهده دارم، و این افتخار بزرگی است که تیم را برای رویدادی سازنده در حرفه‌شان آماده کنم.

من در چهار المپیک با تیم GB حضور داشته‌ام و در بیشتر دوران حرفه‌ای خود در رشته کرلینگ تیمی را رهبری کرده‌ام، بنابراین احساسات اجرا در بزرگترین صحنه جهان را درک می‌کنم. خوشحالم که می‌توانم دانش و توصیه‌هایم را با این ورزشکارانی که در این سطح با فشار مواجه هستند به اشتراک بگذارم.»

Montell Douglas، هماهنگ‌کننده خدمات عملیات و ورزشکاران تیم بریتانیا برای Gangwon 2024، گفت: «من واقعاً هیجان‌زده هستم که برای بازی‌های المپیک زمستانی جوانان امسال به کره جنوبی می‌روم.

این یک افتخار واقعی برای من است زیرا من در مسابقات المپیک تابستانی و زمستانی برای تیم GB شرکت کرده ام و یک لحظه کامل برای حمایت از این هیئت جدید ورزشکارانی خواهد بود که اولین تجربه خود را از جنبش المپیک دارند. “

تیا لوری، که برای تیم کرلینگ گانگوون 2024 انتخاب شده است، گفت: “من بسیار هیجان زده هستم و بسیار مفتخرم که برای رقابت برای بریتانیا در المپیک جوانان انتخاب شدم. من نمی توانم برای شروع رویداد صبر کنم.

“انتخاب شدن به عنوان نماینده بریتانیای کبیر فرصتی بزرگ برای به دست آوردن تجربیات ارزشمند برای پیشرفت آینده من است. امیدوارم تجربیاتم را از المپیک جوانان به جلو ببرم تا در کرلینگ آینده به من کمک کند، امیدوارم روزی المپیک باشد.

از زمانی که تماشای کسب طلای زنان تیم بریتانیا و دیدار با آنها با مدال‌هایشان در پیست یخ خانگی، به من انگیزه داد تا برای رسیدن به اهدافم در کرلینگ سخت کار کنم. من دوست دارم سال آینده راه آنها را در المپیک جوانان دنبال کنم.”

سیذارتا الله که برای تیم اسنوبورد گانگوون 2024 انتخاب شده است، گفت: “من بسیار هیجان زده و مفتخرم که نماینده بریتانیای کبیر در المپیک جوانان هستم و اسنوبرد هاف پایپ بریتانیا را بر روی نقشه بازگردانم.

من از چند ورزشکار شنیده ام که سرگرم کننده تر از المپیک واقعی است، بنابراین من مشتاقانه منتظر یک تجربه عالی و یک غذای خوب در کره جنوبی هستم.

انتخاب تیم گیگابایت در Gangwon 2024:

اسکی آلپاین

مولی باتلر – 17 ساله از گیلدفورد
زاک کریک اسمیت – 16 ساله، مستقر در آلبرتویل

بیاتلون

تیم کامل بیاتلون در ژانویه 2024 معرفی می شود.

باب سورتمه

لنون اسمیت – 17 ساله از میدلزبورو

بین کشوری

السپت کرویکشانک – 16 ساله از آبردین
توماس دانکن – 15 ساله، مستقر در استاوانگر
سوفی فورث – 16 ساله از هارلو

حلقه زدن

ایتان بروستر – 16 ساله از آبردین
هالی برک – 16 ساله از ویشا
لوگان کارسون – 16 ساله از دامفریز
Archie Hyslop – 16 ساله از Dumfries
تیا لوری – 16 ساله از دامفریز
کارولین سوتار – 15 ساله از مونتروز

اسکیت بازی

Tao MacRae – 17 ساله از وست مینستر
Atl Ongay-Perez – 16 ساله از Tooting
اشلی اسلاتر – 14 ساله از کرودون

اسکی آزاد

چارلی کوپر – 17 ساله از وست مینستر
جیک داد – 17 ساله از گریت یارموث
اکسل رز گرین – 17 ساله از کمبریج

هاکی روی یخ

لیلو بلامی – 15 ساله از Welwyn Garden City
جوناس بنت – 14 ساله از شفیلد
سام الیس – 15 ساله از سویندون
رابی هندرسون – 15 ساله از Wishaw
ایتان لاک – 15 ساله از مرتیر تیدفیل
کینگستون مک کنزی – 14 ساله از ناتینگهام
جوئل مایرز – 15 ساله از ناتینگهام
سم میلر – 15 ساله از آکسفورد
ریکارد میسین – 15 ساله از نیوهام
جاشوا سیبک – 14 ساله از گیلدفورد
Daragh Spawforth – 15 ساله از Pontefract
هری وانت – 15 ساله از چلمزفورد
تیاگو ورسفولد – 14 ساله، مستقر در سالوادور

لوژ

کایا هاتون – 14 ساله، مستقر در ونکوور

اسکیت سرعت مسیر کوتاه

ویلم موری – 16 ساله از ناتینگهام
فردی پولاک – 17 ساله از ناتینگهام

اسنوبورد

چارلی لین – 16 ساله از برایتون
سیدارتا الله – 17 ساله، مستقر در لس آنجلس