اپیزود شماره 344 – نشانگرهای خون برای روده نشتی، هلیکوباکتر پیلوری و انگل با همپتون یانگ


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، من با همپتون یانگ مصاحبه می‌کنم و درباره چگونگی بررسی کار آزمایشگاهی از منظر عملکردی برای یافتن نشانگرهای زیستی که می‌توانند ما را به عفونت‌های روده مختلف مانند انگل‌ها، رشد بیش از حد هلیکوباکتر پیلوری و مشکلات مربوط به اسید معده پایین، جریان ضعیف صفرا و موارد دیگر راهنمایی کنند، بحث می‌کنیم. .

  • 02:25 معرفی مستر کلاس نشانگرهای خون با همپتون یانگ
  • 05:11 اطلاعاتی که می توانید از آزمایش خون منظم خود به دست آورید
  • 06:38 چرا اسید معده بسیار مهم است
  • 08:16 معنی الگوی اسید معده کم
  • 11:50 ارتباط بین BUN (نیتروژن اوره خون) و اسید معده پایین
  • 14:36 محدوده BUN
  • 15:52 محدوده های گلوبولانت
  • 17:49 تجزیه و تحلیل سطوح کلسیم، فسفر، کلرید، روی و آهن
  • 18:54 معنی آلکالین فسفاتاز
  • 20:06 الگوی هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori).
  • 24:44 علائمی که می تواند نشان دهنده اختلال در تنظیم هلیکوباکتر پیلوری باشد
  • 27:11 نشانگرهای زیستی برای انگل ها
  • 30:33 الگوهایی که نفوذپذیری روده را نشان می دهند، که به روده نشتی معروف است
  • 37:36 پانل های خون قبلی خود را با این اطلاعات مطالعه کنید
  • 38:38 اگر می‌خواهید تحلیل دقیقی داشته باشید، با همپتون تماس بگیرید
  • 39:20 آخرین سخنان الهام از همپتون

تجزیه و تحلیل نشانگرهای خون در پانل خون معمولی شما اطلاعات زیادی در مورد نشت روده و عفونت های مختلف دیگر ارائه می دهد. و این چیزی است که امروز به دست می آورید!

همپتون یانگ، مربی سلامت عملکردی و مربی شخصی خبره، همچنین دارای مدرک لیسانس علوم در ارتقای سلامت است. در طول این گفتگو با دکتر جوکرز، او دانش گسترده خود را در مورد تمام اطلاعات مهمی که می توانید از آزمایش خون منظم خود به دست آورید به اشتراک می گذارد.

با تشکر از Hampton، شما درک عمیق تری از نقش حیاتی اسید معده و تاثیر عمیق آن بر سلامت کلی به دست خواهید آورد. این بحث به الگوی اسید معده پایین و اهمیت آن در مورد سلامتی می پردازد.

سپس، همپتون یک ارتباط جالب بین نیتروژن اوره خون (BUN) و اسید معده پایین را کشف می‌کند و محدوده‌هایی را که باید به آن توجه داشته باشید، روشن می‌کند.

از آنجایی که بحث به هلیکوباکتر پیلوری بدنام (H. pylori) و پیامدهای آن می پردازد، هیچ سنگی روی آن باقی نمانده است.

علاوه بر این، حضور انگل ها و تأثیر آنها بر سلامت مورد بررسی قرار می گیرد. بینش‌های ارزشمندی در رابطه با نشانگرهای زیستی و الگوهای مرتبط به اشتراک گذاشته شده است که ممکن است نشان‌دهنده نفوذپذیری روده باشد که معمولاً روده نشتی نامیده می‌شود.

برای کسانی که کنجکاو هستند که با استفاده از این دانش جدید، پانل های خون خود را تفسیر کنند، همپتون راهنمایی هایی را ارائه می دهد و به افراد قدرت می دهد تا مسئولیت سلامت خود را بر عهده بگیرند.

بدون شک، این قسمت به عنوان یک منبع ارزشمند برای کسانی است که به دنبال درک عمیق تر نشانگرهای خون خود و نحوه ارتباط آنها با سلامت روده هستند.

«واقعاً اطلاعات خوبی وجود دارد که می‌توانیم حتی از یک پانل استاندارد، به ویژه در مورد سلامت روده و دستگاه گوارش، اسید معده، کبد و پانکراس و همه این اندام‌های گوارشی، به دست آوریم.»

-همپتون یانگ

https://www.youtube.com/watch?v=w9b5suHaRDYرارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولید کنندگان کار کرده ایم تا تخفیف های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

C60

اگر بالای 40 سال دارید و به دنبال غلبه بر خستگی و مه مغزی هستید، یک راه حل عالی در دسترس است. کربن 60 که با نام C60 نیز شناخته می شود، یک آنتی اکسیدان قدرتمند برنده جایزه نوبل است که عملکرد میتوکندری را بهینه می کند، با التهاب مبارزه می کند و رادیکال های آزاد سمی را خنثی می کند.

قسمت امروز با افتخار توسط shopc60.com حمایت می شود. با مراجعه به این وب سایت و استفاده از کد کوپن “JOCKERS” می توانید در اولین سفارش خود از 15 درصد تخفیف برخوردار شوید. خواه از سبک زندگی کتو یا روزه داری متناوب پیروی می کنید یا سیستم گوارشی حساسی دارید، shopc60.com طیف وسیعی از محصولات را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

مجتمع ارگان فدرال پالئووالی گراس

اما این همه ماجرا نیست! این قسمت همچنین توسط Paleovaley’s Grass Fed Organ Complex برای شما آورده شده است.


Paleovaley’s Grass Fed Organ Complex در میان ترکیب چشمگیر آن ها برجسته است. این نه یک، بلکه سه اندام دارد که از گاوهای سالم، 100% تغذیه شده از علف و مرتع تغذیه شده اند، که مجموعه متنوعی از مواد مغذی ضروری را ارائه می دهد. برای مدت محدودی، می توانید با مراجعه به Paleovalley.com/jockers از تخفیف سخاوتمندانه 15 درصدی در مجتمع اندام فدرال گراس بهره مند شوید.

منابع:

با همپتون یانگ ارتباط برقرار کنید:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر