توجه داشته باشید که این میوه ها قند بالایی دارند. – دکتر رویا خادمیان


میوه ها با قند بالاتوجه داشته باشید که این میوه ها قند بالایی دارند!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند و نباید بیش از حد مصرف شوند. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است.

میوه های سرشار از قند

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است. اگر می خواهید وزن یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، انتخاب خوبی نیست. بهتر است دو وعده بعد بخورید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم قند است که برای جویدن راحت کافی است.

khavas angoor - میوه های سرشار از شکر.  از میزان قند بالای این میوه ها آگاه باشید.

گیلاس

یک فنجان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است. اگر با یک کاسه بزرگ پر شود ، می توان آن را با خیال راحت خورد. میان وعده های خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

به طور متوسط ​​دانه گلابی حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید شکر را کاهش دهید ، سعی کنید همه آنها را نخورید ، بلکه چند تکه شیر یا سالاد کم چرب بخورید.

.jpg - میوه های دارای قند بالا  از میزان قند بالای این میوه ها آگاه باشید.

هندوانه

یک برش متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش مشخص است ، این میوه حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که برای مدت کوتاهی هیدراته شده و با نور خورشید پر می شود. سعی کنید فقط یک یا دو قسمت از آن را بخورید.

از

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خود را خرد کرده و مقداری انجیر را در یک وعده غذایی با پروتئین بالا پخش کنید.

پرنده موز

موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، پودر صبحانه خود را به نصف برسانید یا با ساندویچ کره بادام زمینی از وسط نصف کنید.

وی همچنین به میوه هایی اشاره کرد که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها داشتند.

میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. آووکادو فقط 1.33 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید ؛ روی نان بریزید و میل کنید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین می تواند یک عادت روزانه خوب برای کسانی باشد که غذاهای کم کالری مصرف می کنند.

مالاکا

یک میوه مالاکا حاوی 5 گرم قند و 3 گرم فیبر است. این مقدار بیشتر از چیزی است که می توانید از یک برش برنج قهوه ای یا نان سبوس دار دریافت کنید. اگر مالاکا را با پوست مخلوط کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

ناشناس 1: میوه هایی که قند بالایی دارند.  از میزان قند بالای این میوه ها آگاه باشید.

تمشک

این میوه در هر فنجان حدود 8 گرم و 5 گرم شکر دارد. فیبر برای هضم خوب است و به دریافت کالری کم کمک می کند.

عسل

نصف خیار حاوی حدود 5 گرم قند و تنها 23 کالری است.

پاپایا

نصف آناناس حاوی 6 گرم قند است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکبار کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه هایی که قند بالایی دارند.  از میزان قند بالای این میوه ها آگاه باشید.

توت فرنگی

یک فنجان کامل توت فرنگی فقط 7 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید