جسیکا انیس هیل از دنیای ورزش می‌خواهد حمایتی را که ورزشکاران زن در دوران بارداری دریافت می‌کنند بهبود بخشد.


جسیکا انیس هیل از دنیای ورزش خواسته است تا حمایتی را که زنان ورزشکار در دوران بارداری دریافت می کنند را به طور اساسی بهبود بخشد.

انیس هیل در سال 2014، دو سال پس از کسب مدال طلای هفت‌گانه در المپیک لندن، اولین فرزند خود را باردار شد و او توضیح داده است که چگونه احساس می‌کرد هیچ نقشه راهی در ورزش حرفه‌ای برای ورزشکاران در آن شرایط وجود ندارد.

انیس هیل همکاری با تیم شخصی خود را برای تطبیق یک برنامه آموزشی با هدف بازگشت به رقابت نخبگان و همچنین مدیریت روابط حرفه ای با حامیان مالی در دوران بارداری خود توصیف کرد.

تپه Dame jessica ennis with laureus

این طرح موفقیت آمیز بود – انیس هیل در سال 2016 به سکوی المپیک بازگشت – اما او معتقد است که ورزش حرفه ای باید از ورزشکاران زن که کودکانی را در سازه های آن ساخته اند حمایت کند.

پس از اینکه نائومی اوزاکا، برنده پنج دوره گرند اسلم، بارداری خود را در سن 25 سالگی اعلام کرد، و در پی گزارش انفجاری توسط سارا بیورک گونارسدوتر، بازیکن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، درباره نحوه رفتار با او در دوران بارداری و بعد از آن توسط باشگاه سابقش. لیون، انیس هیل، یکی از اعضای آکادمی Laureus، معتقد است که ورزش های نخبه هنوز برای پذیرایی از ورزشکارانی که تصمیم به بچه دار شدن دارند، راه اندازی نشده است.

صحبت کردن در اولین بار دیجیتالی توسط Laureus تولید شد او در مجموعه محتوایی روح ورزش گفت:من مایلم از ورزشکارانی که دوران بارداری و پس از زایمان را پشت سر می گذارند و به ورزش خود بازگردند، حمایت بسیار بیشتری ببینم. لازم نیست ورزشکاران بگویند “من حرفه ام را انجام داده ام و خانواده ام را تشکیل خواهم داد”. شما می توانید این دو را در کنار یکدیگر داشته باشید و این می تواند بسیار ارزشمند باشد، اگرچه بسیار چالش برانگیز است.

هنوز یک منطقه خاکستری در ورزش وجود دارد: وقتی باردار هستید به چه پشتیبانی دسترسی دارید؟ چگونه بودجه شما را تغییر می دهد؟ چه نوع پکیج بارداری دارید؟

حمایت بیشتر و آگاهی بیشتر در مورد اینکه چگونه ورزشکاران زن در آن زمان حرکت می کنند واقعا مهم است.

در یک مصاحبه اختصاصی و گسترده به عنوان بخشی از “روح ورزش” Laureusانیس هیل در مورد حرفه خود در پیست و نقش جدید خود به عنوان بنیانگذار فناوری صحبت کرد.

  • در لندن 2012:”رفتن به المپیک به عنوان چهره بازی ها – هرگز نمی توانستم آن را تصور کنم. اکنون به گذشته نگاه می کنم و فکر می کنم “چطور همه چیز در آن دو روز جمع شد؟” اما این اتفاق افتاد و این یک تجربه باورنکردنی بود.
  • در مورد آلیسون فلیکس:”او یک الهام بخش بزرگ است. من به طول عمر حرفه ای او احترام و تحسین می کنم … تشکیل خانواده و بازگشت به اوج بازی خود یکی از سخت ترین چالش هایی است که شما به عنوان یک ورزشکار زن با آن روبرو هستید و او این کار را انجام داد.
  • در مورد فشارهایی که ورزشکاران امروزی با آن روبرو هستند:”ورزشکاران اکنون برند هستند. شما باید شخصیت و چهره باشید. برخی از ورزشکاران جنبه تجاری آن را دوست دارند، اما برخی دیگر فقط می خواهند روی تمرین تمرکز کنند.
  • در برنامه او، جنیبا هدف آموزش زنان در مورد تمرین همزمان با چهار مرحله چرخه هورمونی ماهانه برای بهینه سازی عملکرد و سلامت آنها.:”شکاف بزرگ داده های جنسیتی وجود دارد و زنان باید به بدن خود گوش دهند. ورزشکاران باید در مورد آنچه ما به عنوان یک زن تجربه می کنیم گفتگوهای بیشتری داشته باشند.
  • در پیوستن به آکادمی Laureus:”من احساس افتخار می کنم که بخشی از سازمانی با چنین ورزشکاران و زنان باورنکردنی هستم و اخلاق استفاده از ورزش برای ایجاد تغییر و خیر در جهان بسیار قدرتمند است.