بازیکنان منچستر یونایتد و شرکت‌کنندگان بنیاد یادبود بچه‌های بازبی را به مناسبت سالگرد مهم مونیخ گرامی داشتند.


بنیاد منچستریونایتد با غوطه‌ور ساختن گروهی از جوانان خود در فعالیت‌های یادبود و آموزشی، به میراث باسبی بیبز، 65 سال پس از فاجعه هوایی مونیخ، احترام می‌گذارد.

شرکت‌کنندگان از مدارس و پروژه‌های بنیاد به برونو فرناندز، مارکوس راشفورد، الا تونه و کیتی زلم پیوستند تا شعری تکان‌دهنده اقتباس شده از سرود معروف تراس «برای همیشه و همیشه» را بخوانند که به مناسبت 65 سالگی منتشر خواهد شد.هفتم سالگرد فاجعه روز دوشنبه 6هفتم فوریه.

خادم - شرکت کننده شعر مونیخ

این بنیاد به عنوان ادای احترامی ماندگار به باسبی بیبز تشکیل شد و تجسم تاریخ باشگاه در جشن جوانان بود. میراث سر مت بازبی و جیمی مورفی هر روز از طریق تعهد بنیاد برای پرورش و توانمندسازی جوانان در جوامع محلی نشان داده می شود.

شرکت‌کنندگان از مدارس شریک بنیاد، برنامه‌های شمارش توانایی‌ها و خیابان قرمزها به فرناندز، راشفورد، تونه و زلم پیوستند و شعر را از صمیم قلب بازخوانی کردند. این فیلم کوتاه میراث کسانی را که در آن روز سرنوشت‌ساز جان خود را از دست دادند، در بر می‌گیرد، در حالی که بازتاب این موضوع را دارد که بیبی‌های بازبی «هرگز نمی‌میرند» در قلب و ذهن باشگاه و هوادارانش.

ایرنه - شرکت کننده شعر مونیخ

برونو فرناندز گفت: «تاریخ این باشگاه به همه ما به عنوان بازیکن القا شده است. مهم این است که ما ادای احترام کنیم و به کسانی که جان خود را از دست دادند احترام بگذاریم. برای پیوستن به بنیاد و جشن گرفتن شصت و پنجمین سالگرد به این شکل، امیدواریم که میراث باسبی بیبز برای نسل‌های آینده حفظ شود.»

الا تون، فارغ التحصیل باشگاه استعدادهای ملی داخلی اضافه کرد: “من بسیار مفتخرم که نماینده این باشگاه هستم و این یک افتخار است که بتوانم از این طریق از بنیاد حمایت کنم. مانند جوانان، مهم است که خودمان را در این لحظه که باشگاه را برای همیشه شکل داد، آموزش دهیم.

گروه دیگری از شرکت کنندگان بنیاد نیز برای بزرگداشت بیشتر این سالگرد عازم مونیخ خواهند شد. این گروه به عنوان بخشی از سفری که توسط بنیاد یادبود منچستر مونیخ حمایت می شود، سه روز را در آنجا سپری خواهند کرد [MMMF] – یک موسسه خیریه اختصاص داده شده به حفظ میراث فاجعه هوایی مونیخ.

در یک سفر آموزشی، شرکت‌کنندگان قبل از شرکت در فعالیت‌های فرهنگی بیشتر در سراسر شهر و پیوستن به سازمان‌های جوانان محلی، Pikassio Libero و Buntkickgut، که هر دو توسط MMMF پشتیبانی می‌شوند، در مراسم یادبود در منچسترپلاتز شرکت خواهند کرد.

شرکت کنندگان شرکت کننده از پانل صدای جوانان خیابان قرمزهای بنیاد هستند که هدف آن توانمندسازی جوانان برای استفاده از صدای خود و تقویت تغییرات در سراسر پروژه است.

جان شیلز، مدیر اجرایی بنیاد گفت: «بنیاد منچستر یونایتد با افتخار بر اساس میراث باسبی بیبس ساخته شده است، و بنابراین حیاتی است که میراث آنها را در سالگرد فاجعه هوایی مونیخ گرامی بداریم.

“هر کاری که ما انجام می دهیم به منظور ادای احترام به روحیه سر مت بازبی و جیمی مورفی در سرمایه گذاری بر روی استعدادهای جوانان است و هدف ما تقویت و الهام بخشیدن به جوانان خود از طریق فعالیت های خود در طول سال است.

سفر شرکت کنندگان ما به مونیخ، و مشارکت آنها در کنار بازیکنان در شعر یادبود ما، آنها را در مرکز فعالیت های یادبود ما قرار می دهد و در عین حال به آنها کمک می کند تا اهمیت فاجعه را در تاریخ باشگاه درک کنند.