دوبلین به عنوان مکان جدید مسابقه HYROX برای فصل 2023/24 معرفی شد


HYROX، The World Series of Fitness Racing، اولین مسابقه خود را در ایرلند با اضافه شدن HYROX دوبلین در 28 اکتبر 2023 در انجمن سلطنتی دوبلین.

میراث ورزشی باورنکردنی و ذوق و شوق ایرلند برای این مسابقات به این معنی بود که تصمیم به راه اندازی HYROX Dublin یک گام طبیعی بعدی برای مسابقه تناسب اندام نوآورانه بود که محبوبیت آن جهان را فراگرفته است و اخیراً به عنوان یکی از برترین گرایش های تناسب اندام نامگذاری شده است که باید مراقب آن باشید. 2023.

دنا هوگان

HYROX کاملاً در فهرست ورزشی متنوع کشور قرار دارد و در حال حاضر در بین بسیاری از افراد محبوب است، با تعداد زیادی از طرفداران که به طور منظم برای شرکت در این مسابقه به بریتانیا سفر می‌کنند، اخیراً در اولین حضور HYROX در اسکاتلند، HYROX Glasgow، در آخر هفته گذشته – بزرگترین مسابقه تاکنون با 4500 مسابقه دهنده قابل توجه.

ورزشکاران برجسته ایرلندی عبارتند از زن و شوهر، تام و دنا هوگان از انیسکورتی، که چندین سال در HYROX در رده الیت شرکت کرده اند و در مسابقات جهانی لاس وگاس در ماه می 2022 مسابقه داده اند.

HYROX خوشحال است که اکنون تقاضای عظیم بازار ایرلند را برآورده کرده و اولین رویداد خود را در دوبلین میزبانی می کند. HYROX از مسابقه‌دهنده‌هایی از هر زمینه ورزشی استقبال می‌کند. اگر کاملاً مبتدی، ورزشکار معمولی یا ورزشکار حرفه ای هستید، یک دسته مسابقه برای شما وجود دارد.

تام هوگان

ادی دایر، مدیر کل HYROX انگلستان، اظهار داشت:ایرلند در 12 ماه گذشته بیشترین درخواست را برای مقصد جدید ما داشته است، ما می دانیم که مقصد بزرگی وجود دارد

تقاضا برای یک مسابقه در این بازار و من خوشحالم که اکنون همه چیز را برای تحقق این امر آماده کرده ایم. این یک تعهد بزرگ است که بازار جدیدی را برای ما باز می کند، اما این امری غیرممکن است، با چنین جامعه تناسب اندام قوی، من پیش بینی می کنم ایرلند یکی از محبوب ترین مکان های ما خواهد بود.

HYROX چگونه کار می کند:

  • در HYROX، همه در سراسر جهان در یک مسابقه، در قالب یکسان رقابت می کنند
  • مسابقه با دوی 1 کیلومتری شروع می شود و به دنبال آن یک حرکت کاربردی انجام می شود و هشت بار تکرار می شود
  • ورزشکاران می‌توانند در دسته‌های مختلف مسابقه ثبت‌نام کنند و بدون توجه به سطح آمادگی جسمانی شما، آن را در دسترس قرار دهند.
  • شخصی– برای یک مسابقه چالش برانگیز اما قابل دستیابی برای همه، HYROX استاندارد را بپذیرید
  • حرفه ای فردی– برای یک مسابقه‌دهنده با تجربه، وزن‌های سنگین‌تر تجربه چالش‌برانگیزتری را ایجاد می‌کند
  • دوبل– یک شریک پیدا کنید و چالش را به عنوان یک زوج انجام دهید که حجم کار را در سراسر رویداد تقسیم می کند
  • تیم های رله– مناسب برای باشگاه‌ها، شرکت‌ها و سایر گروه‌ها، کار را بین 4 نفر برای سریع‌ترین و در دسترس‌ترین نسخه مسابقه تقسیم کنید.

مسابقه HYROX نیز یک ورزش تماشاچی پرهیاهو است. تماشای ورزشکاران در هر سطحی که به عظمت دست می یابند، یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز است.

همه مسابقات در سالن‌های بزرگ سرپوشیده برگزار می‌شوند و فضایی منحصربه‌فرد مانند استادیوم با دی‌جی‌ها، فعال‌سازی برند، غذا و نوشیدنی و هدایایی برای همه شرکت‌کنندگان و تماشاگران ایجاد می‌کنند تا از آن لذت ببرند.

بلیط برای مسابقه:بلیت های HYROX Dublin در روز چهارشنبه 15 فوریه ساعت 18 موجود است. انتظار می‌رود مکان‌ها به‌سرعت به فروش برسند، پس از مسابقات پرفروش HYROX در بریتانیا، جایی که ورود به یک رویداد HYROX به گرفتن بلیط برای Glastonbury تشبیه شده است.

محل: انجمن سلطنتی دوبلین، D04 E6N6

تاریخ:28 اکتبر 2023

قیمت های اولیه پرنده:مجردی: 95 یورو

دو نفره: 90 یورو

رله: 52.50 یورو

ورودی خیریه: 59 یورو

(5 یورو افزایش قیمت از پنجشنبه)

نحوه ثبت نام:https://hyrox.com/find-my-race/

یک داوطلب باشید: همچنین می توانید برای داوطلب شدن در HYROX Dublin ثبت نام کنید تا از یک مسابقه رایگان مطمئن شوید.

در HYROX شرکت کنید و از ورزشکاران در طول مسابقه خود حمایت کنید. طیف وسیعی از فرصت‌ها در دسترس است، از کمک به رقبا تا کمک به تمرینات در Roxzone.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنیدwww.hyrox.com