قسمت 301 – 3 ترفند ساده قند خون


, قسمت 301 –  3 ترفند ساده قند خون

, قسمت 301 –  3 ترفند ساده قند خون

در این قسمت:

در این پادکست، من به 3 ترفند ساده برای کمک به تعادل قند خون، سطح انسولین و کاهش هوس می پردازم. این ترفندها بسیار ساده هستند و می توانند تاثیر زیادی بر وضوح ذهنی، سطح انرژی و توانایی چربی سوزی شما داشته باشند.

  • 04:50: AGE چیست
  • 05:19: قند چگونه سیستم ایمنی ما را مختل می کند
  • 05:45: فواید سرکه سیب
  • 06:22: چه مقدار سرکه برای جبران مصرف شکر؟
  • 07:09: پروتئین و نشاسته خود را به چه ترتیبی باید بخورید؟
  • 13:00: برای حمایت از غذا خوردن چه حرکاتی می توانید انجام دهید؟
  • 13:05: بعد از یک وعده غذایی پر کربوهیدرات چه باید کرد؟
  • 15:10: دکتر جوکرز چه روغن MCT را توصیه می کند؟

ما می دانیم که داشتن قند خون بالا یک مشکل بزرگ است. اما چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم؟ فرض کنید در یک مهمانی هستید و می‌خواهید از کیک تولد بدون افزایش قند خون لذت ببرید – چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

دکتر جوکرز امروز پیام خود را کوتاه و شیرین بیان می کند. یا بهتر بگوییم کوتاه و چگونه با شیرین کنار بیاییم. از قورت دادن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب گرفته تا انجام اسکات پا قبل از یک وعده غذایی پر کربوهیدرات برای تجزیه قند ذخیره شده در ماهیچه های ما، این توصیه جامد، عملی و تضمینی است که به شما کمک می کند تاثیر انسولین بر بدن خود را کاهش دهید.

این 3 ترفند برتر در مورد نحوه مدیریت سطح قند خون شما یک تغییر مطلق بازی است! لطفا به ما بپیوندید.

ما می دانیم که قند خون بالا مشکل بزرگی است. وقتی مولکول های قند بالا می روند، چیزی به نام محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (یا AGEs) ایجاد می کنند. اینها مولکولهای بسیار واکنش پذیری هستند که بدن ما را از داخل به بیرون اکسید می کنند (یا زنگ می زنند). ~ دکتر دیوید جوکرز

https://www.youtube.com/watch?v=74UCrr3LM3Qرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

ویتامین C سلامت خالص

اگر کلاژن را برای پیری پوست امتحان کرده‌اید و به نتایجی که می‌خواهید نرسیده‌اید… به این دلیل است که بیشتر کلاژن یک عنصر حیاتی را از دست داده است. و بدون این “حلقه گم شده” کلاژن کار نخواهد کرد. با استفاده از این «حلقه گمشده» می‌توانید پوست شل و افتاده –– را به پوستی سفت، درخشان و جوان‌تر تبدیل کنید!

پس آن حلقه مفقوده ای که من در مورد آن صحبت می کنم چیست؟ ویتامین سی.

البته ممکن است ویتامین C را به عنوان یک ماده مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی قوی بشناسید…

اما آیا می دانستید ویتامین C یک ماده مغذی حیاتی برای ضد پیری است؟ می بینید، ویتامین C «چسب» است که کلاژن را در بدن شما نگه می دارد. و اگر ویتامین C شما کم است، همه آن کلاژنی که مصرف می کنید بی معنی است.

و نکته اینجاست که همه مکمل های ویتامین C یکسان ایجاد نمی شوند…

اگر ویتامین C را به شکل کپسول یا قرص مصرف می‌کنید، مواد مغذی کلیدی را از دست می‌دهید زیرا به سادگی بدون جذب از بدن شما عبور می‌کنند (می‌توانید از اسید معده خود برای این کار تشکر کنید).

با این حال، دوستان ما در Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارند که از فناوری “MICELLE LIPOSOMAL” استفاده می کند که مواد مغذی را وارد جریان خون شما می کند – ثابت شده که 800٪ کارآمدتر است!

بنابراین، اگر پوست شما پیرتر از شما به نظر می رسد … و ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، لکه های پیری، افتادگی پوست، و در غیر این صورت پوست “کهنسال” شما را ناامید می کند.

ویتامین C میسل لیپوزومی Purality Health را امتحان کنید! این توسط 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. و امروز، ما یک کوپن تخفیف 30٪ برای شما داریم! فقط کافی است به puralityhealth.com مراجعه کنید و از کوپن DRJ برای دسترسی به 30٪ تخفیف خرید امروز استفاده کنید!

مجتمع اندام Paleovaley

اپیزود امروز توسط Paleovalley’s Organ Complex، راه مورد علاقه من برای وارد کردن طیف کاملی از سوپرغذاهای سنتی، مملو از مواد مغذی، سریعتر، آسانتر و بدون تحمل طعم (یا آشپزی) به بدن شما آورده شده است.

این قسمتی است که شما عاشق آن خواهید شد، به خصوص اگر اهمیت خوردن این گوشت های اندام پر مواد مغذی را درک کنید… مجتمع اندام فدرال علف شامل نه یک بلکه سه اندام از گاوهای سالم، صد در صد تغذیه شده با علف و مرتع است، بنابراین می توانید از آن بهره مند شوید. مجموعه ای متنوع تر از مواد مغذی در حال حاضر، می توانید با استفاده از کد “JOCKERS” یا با کلیک بر روی اینجا، 15٪ تخفیف برای مجتمع ارگان دریافت کنید: Paleovalley.com/jockers

انزجار

این قسمت توسط پیکه برای شما آورده شده است، جایی که گیاهان و علم با هم تلاقی می کنند تا چای و مکمل هایی با کارایی، خلوص و راحتی بی نظیر تولید کنند. چای پیکه با سایر گیاهان کاربردی که به طور خاص برای حمایت از متابولیسم، سلامت روده، هضم غذا و کاهش اشتها طراحی شده‌اند، ترکیب می‌شوند و در عین حال به کاهش نفخ و کاهش میل به شکر کمک می‌کنند.

اگر روزه متناوب را تمرین می کنید، نوشیدن این طعم های برنده جایزه روزه شما را افطار نمی کند! من حتی زمانی که ناشتا نیستم از چای پیکه لذت می برم، بنابراین از طعم های مختلف برای فواید مختلف در طول روز استفاده می کنم.

بلورهای چای انقلابی Pique – ساخته شده با فناوری استخراج سرد – ارگانیک، گیاهی، غیر GMO، بدون قند، بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی، و سموم سه گانه برای خلوص غربالگری شده است. علاوه بر این، این چای های خالص در آب گرم یا سرد حل می شوند، بنابراین نیازی به آماده سازی یا دم کردن نیست.

امروز Pique را بدون ریسک امتحان کنید و با خرید بسته ناشتا، 5٪ تخفیف به همراه یک کیسه رایگان با 20 نمونه ممتاز دریافت کنید. به piquelife.com/drjockers بروید و از کد استفاده کنید نوشیدنی ها.

, قسمت 301 –  3 ترفند ساده قند خون , قسمت 301 –  3 ترفند ساده قند خون , قسمت 301 –  3 ترفند ساده قند خون

منابع:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

, قسمت 301 –  3 ترفند ساده قند خون