قسمت شماره 326 – سموم محیطی، زونولین و روده نشتی با دکتر وندی ترابو


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این قسمت، من با دکتر وندی ترابو مصاحبه می کنم و در مورد سموم محیطی اصلی که التهاب را در بدن تحریک می کنند و همچنین پپتید منحصر به فرد زونولین و تأثیر آن بر نفوذپذیری روده بحث می کنم.

  • 05:00 وندی برای آخرین کتابش «دختران کثیف» چه چیزی الهام گرفت؟
  • 07:45 چگونه سموم محیطی بر سلامت روده ما تأثیر می گذارد؟
  • 10:30 وقتی در طول روز گلوتن می خوریم چه اتفاقی می افتد؟
  • 13:00 بیماری سلیاک چیست؟
  • 16:20 خطرات گلایفوسیت (علف کش) و نحوه تأثیر آن بر ما
  • 19:20 چرا باید میوه و سبزیجات خود را بشوییم (و در حالت ایده آل، ارگانیک بخوریم!)
  • 24:25 سرب و سایر سموم رایج محیطی
  • 27:30 اختلال غدد درون ریز چیست؟
  • 31:10 درک خطر فتالات هایی مانند BPA
  • 33:50 وقتی آب خود را آزمایش می کنیم چه می یابیم؟
  • 37:30 درک کیفیت هوا و جایی که نباید ملک خریداری کرد
  • 43:08 از چه راهکارهایی می توانیم برای کاهش سطل سمی خود استفاده کنیم؟
  • 48:00 هنگام سفر از چه مکمل هایی برای چسباندن سموم استفاده کنیم؟
  • 50:30 5 غذای برتر Wendie’s برای مقابله با سم زدایی چیست؟

آیا از سموم محیطی اطراف شما در محیط روزمره خود آگاه هستید؟ نه برای ایجاد هشدار، اما همه جا وجود دارند – به معنای واقعی کلمه در همه جا – و در اپیزود امروز Functional Nutrition، دکتر Jockers در حال گفتگو با دکتر Wendie Trubow در مورد کارهایی است که ما می توانیم برای کاهش قرار گرفتن در معرض سموم مضر انجام دهیم.

ما همچنین در مورد Zonulin، یک ترکیب پروتئینی که می‌تواند نشت‌کننده روده را افزایش دهد و نفوذپذیری روده و التهاب مزمن را افزایش دهد – و استراتژی‌هایی برای کمک به شما در بهبود روده، و بهترین ظاهر و احساستان صحبت می‌کنیم.

دکتر وندی ترابو نویسنده کتاب «دختر کثیف: سموم را بریزید، عالی به نظر برسید و احساس شگفت انگیزی داشته باشید!» و متخصص پزشکی عملکردی است که به طور خاص با سموم و خودایمنی سروکار دارد. او همچنین یک پزشک پزشکی و یک پزشک دارای گواهینامه IFM است و علاقه زیادی به کمک به زنان به عنوان یک متخصص زنان و زایمان دارد.

او مبارزه‌اش را با سمیت‌های قالب و فلز به اشتراک می‌گذارد، و دانش و تجربه زیادی را به عنوان مهمان در برنامه ما به ارمغان می‌آورد. لطفا به ما بپیوندید.

هر چیزی که به عنوان یک رویداد التهابی برای بدن شما عمل می کند، می تواند روده شما را ملتهب و تحریک کند.

-دکتر. وندی ترابو

https://www.youtube.com/watch?v=iROOqjTJRbEرارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

فرمول سلامت کبد

برای هر کسی که به دنبال تحریک متابولیسم چربی سوز، افزایش انرژی و تغییر ظاهر و احساس خود است، باید مراقبت از کبد خود را آغاز کند. کبد شما سم زدای اصلی بدن شماست. هر روز بیش از 500 عملکرد کلیدی را در بدن شما انجام می دهد. پس از دهه‌ها فرسودگی، کبد ما کند می‌شود و تنبل می‌شود. خوشبختانه، یک راه حل ساده و کاملا طبیعی وجود دارد که من توصیه می کنم. به آن فرمول سلامت کبد می گویند.

فرمول سلامت کبد حاوی 12 ماده گیاهی قوی است که از نظر بالینی ثابت شده است که کبد شما را در سطح سلولی شارژ کرده و از آن محافظت می کند. این به بازیابی توانایی های سم زدایی کبد شما کمک می کند. فرمول سلامت کبد را کاملاً بدون خطر امتحان کنید و دریافت کنید 5 هدیه رایگان وقتی امروز سفارش می دهید فقط برو به GetLiverHelp.com/Jockers برای مطالبه عرضه بدون خطر فرمول سلامت کبد و همه 5 هدیه جایزه.

خلوص – ویتامین C

اگر کلاژن را برای پیری پوست امتحان کرده‌اید و به نتایجی که می‌خواهید نرسیده‌اید… به این دلیل است که بیشتر کلاژن یک عنصر حیاتی را از دست داده است. و بدون این “حلقه گم شده” کلاژن کار نخواهد کرد. با استفاده از این «حلقه گمشده» می‌توانید پوست شل و افتاده –– را به پوستی سفت، درخشان و جوان‌تر تبدیل کنید!

پس آن حلقه مفقوده ای که من در مورد آن صحبت می کنم چیست؟ ویتامین سی.

البته ممکن است ویتامین C را به عنوان یک ماده مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی قوی بشناسید…

اما آیا می دانستید ویتامین C یک ماده مغذی حیاتی برای ضد پیری است؟ می بینید، ویتامین C «چسب» است که کلاژن را در بدن شما نگه می دارد. و اگر ویتامین C شما کم است، همه آن کلاژنی که مصرف می کنید بی معنی است.

و نکته اینجاست که همه مکمل های ویتامین C یکسان ایجاد نمی شوند…

اگر ویتامین C را به شکل کپسول یا قرص مصرف می‌کنید، مواد مغذی کلیدی را از دست می‌دهید زیرا به سادگی بدون جذب از بدن شما عبور می‌کنند (می‌توانید از اسید معده خود برای این کار تشکر کنید).

با این حال، دوستان ما در Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارند که از فناوری “MICELLE LIPOSOMAL” استفاده می کند که مواد مغذی را وارد جریان خون شما می کند – ثابت شده که 800٪ کارآمدتر است!

بنابراین، اگر پوست شما پیرتر از شما به نظر می رسد … و ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، لکه های پیری، افتادگی پوست، و در غیر این صورت پوست “کهنسال” شما را ناامید می کند.

ویتامین C میسل لیپوزومی Purality Health را امتحان کنید! این توسط 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. و امروز، ما یک کوپن تخفیف 30٪ برای شما داریم! فقط بازدید کنید puralityhealth.com و از کوپن استفاده کنید DRJ برای دسترسی به 30٪ تخفیف خرید خود امروز!

Paleovaley – نوروافکت

اگر به دنبال راهی برای تقویت تمرکز، حافظه و وضوح ذهنی هستید، ممکن است یک ترکیب قدرتمند از قارچ های دارویی دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. برخی از قارچ ها حاوی پلی ساکاریدهای منحصر به فردی به نام بتا گلوکان هستند. و یک بررسی در سال 2012 در مورد محصولات حاوی بتاگلوکان نشان داد که آنها می توانند به طور طبیعی به افزایش انرژی، کاهش گیجی، تقویت خلق و خو، بهبود یادآوری و حافظه و افزایش قدرت کمک کنند.

مخلوط قارچی من است اثر عصبی Paleovaley. این شامل ترکیبی قوی از 8 قارچ کامل، بدون هیچ دانه یا پرکننده مانند اکثر محصولات است و سطح بتا گلوکان حداقل 26٪ را نشان می دهد. بعلاوه، آنها عصاره میوه ارگانیک قهوه را گنجانده اند که اثرات تقویت مغز قهوه را به شما می دهد – بدون لرزش یا ضربه ای که با کافئین می کنید. به paleovalley.com/jockers بروید و خود را بگیرید نوروافکت امروز برای 15 درصد تخفیف.

منابع:

ارتباط با دکتر وندی ترودو:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر