دوندگان ماراتن کاونت گاردن لندن: فعالیت ها و رویدادها


در جشن رویداد مشهور تناسب اندام، کاونت گاردن مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را برای دوندگان ماراتن لندن ترتیب داده است تا هم در مرحله قبل و هم بعد از مسابقه از آن لذت ببرند. 13 تا 28 فروردین.

پلوتون این مناسبت را با سالانه آغاز خواهد کردShake-Out Run Clubدر 16 آوریلهفتم، به شرکت کنندگان در تمام سطوح این فرصت را می دهد که در کنار مربیان انگیزشی خود را گرم کنند.

طرفداران نیز می توانند به @CoventGardenLDN در 25هفتم آوریل برای شانس برنده شدن در فضاهای محبوبپلوتن رایدکلاس در استودیوی معروف Peloton در خیابان فلورال برگزار شد.

ناامید همچنین الهام بخش دوندگان در کلوپ های اجرائی آینده در 17 و 24 آوریل خواهد بود، همراه با ‘گزارش مختصر و مفید، که به بازدیدکنندگان فرصتی می دهد تا کفش ها را در 5 کیلومتری خوش منظره اطراف کاونت گاردن امتحان کنند.

برای ارج نهادن به دستاورد بزرگ دوندگان ماراتن، فروشگاه های مختلفی در کاونت گاردن تخفیف های انحصاری را برای دوندگان ارائه می دهند.

بازدیدکنندگان می توانند با حداکثر 15 درصد تخفیف در هر دو استراحت کنند و بهبودی یابند ناامید و پلوتون فروشگاه استودیو لندن بین 21 آوریلخیابان – 28هفتم.

علاوه بر این، استودیوی کششی برتر لندن، Stretch Inc.، برای دوندگانی که به دنبال بهبودی پس از مسابقه از طریق کشش، ماساژ، ارزیابی آسیب و توانبخشی هستند، 15 درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

برای کسانی که به دنبال حفظ تناسب اندام قبل یا بعد از ماراتن هستند، دیگم تناسب اندام مجموعه ای از کلاس ها از جمله یوگا، HIIT و بار را ارائه می دهد.

کاونت گاردن همچنین گزینه های نهایی بارگیری کربوهیدرات و سوخت گیری را برای دوندگان ارائه می دهد.

برای کسانی که به دنبال نشستن، استراحت و سوخت گیری پس از مسابقه هستند، میهمانان می توانند برای پیشنهادات منحصر به فرد به مجموعه ای از رستوران ها در سراسر املاک مراجعه کنند.

گائوچو از 21 تا 25 آوریل یک تجربه ناهار خوری ممتاز برای دوندگان با استیک رسمی ماراتن لندن ارائه خواهد کرد، همراه با انواع غذاها و سس ها با قیمت 30 پوند.

دارندگان مدال نیز می توانند از 15 درصد تخفیف برخوردار شوند Buns & Buns، La Goccia، Mrs Riot، Pivot، The Petersham و پیترشام اغذیه فروشی بین 21 و 28 آوریلهفتمو برای کسانی که به دنبال رفع تشنگی هستند، بازار هفت شماره فقط در روز یکشنبه 21 آوریل، به دوندگان ماراتن یک پاینت در خانه ارائه خواهد داد.

پیترشام در 22 آوریل میزبان یک گفتگو و شام ذهن و بدن با روان درمانگر و معلم یوگا کندالینی، کارولین کوان، خواهد بود که او در کنار سرآشپز مهمان روبرتا هال-مک کارون به بررسی ارتباط روده و مغز می پردازد. بلیط خود را آنلاین رزرو کنید اینجا.

کاونت گاردن در ماه های اخیر به رشد مجموعه تناسب اندام خود ادامه داده است و آن را به یکی از بهترین مقصدهای مرکز لندن برای علاقه مندان به تناسب اندام تبدیل کرده است.

از زمان افتتاح در ماه اکتبر، ناامید میزبان بیش از 30 کلوپ اداره شده است، 120 جفت کفش را با سرویس بازیافت “Jog On” بازیافت کرده است و از نزدیک به یک چهارم میلیون بازدید کننده از فروشگاه استقبال کرده است.

این محله همچنین محل استودیوی تحسین‌شده 30000 فوت مربعی Peloton در خیابان فلورال است که میزبان مجموعه‌ای از کلاس‌ها در استودیوهای پیشرفته است که بیش از 1000 ساعت برنامه‌نویسی در ماه تولید می‌کند و پوشاک، لوازم جانبی، سخت‌افزار و لوازم جانبی Peloton را خرده‌فروشی می‌کند. در فضای خرده فروشی چند منظوره همسایه خود به نوشیدنی بپردازید.

دوندگانی که به دنبال جشن گرفتن پیروزی با پیشنهادهای منحصر به فرد در سراسر کاونت گاردن هستند، می توانند از 15 درصد تخفیف برخوردار شوند. گانی، فرد پری، ران دورف و میسوما و یک مرهم آرنیکا رایگان در حیاط نیل با هر خریدی، باعث تسکین دردهای عضلانی بعد از ورزش می شود.

سایر فروشگاه های مورد علاقه طرفداران تناسب اندام در تمام سطوح عبارتند از Vivo پابرهنه، KICK GAME، Polo Ralph Lauren، Arc’teryx، Finisterre و هویر را تگ کنید چه کسانی هستند زمان نگهدار رسمی ماراتن TSC لندن.

در کنار این کمپین، املاک مشتاق است به اشتراک بگذارد که میزبان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در جشن تابستان ورزش‌ها، برای ویمبلدون و المپیک خواهد بود.

برای جزئیات بیشتر در مورد فعال سازی با ما همراه باشید.