با Brockwell Lido برای ماراتن لندن آماده شوید


اپراتور اوقات فراغت خیریه، فیوژن لایف استایل، با ارائه جلسات شنای ریکاوری تکمیلی برای مقاصد پیش آماده سازی و توانبخشی قبل از روز مسابقه، تلاش و فداکاری را برای کسانی که در حال حاضر برای مسابقه معروف 26.2 مایلی پایتخت تمرین می کنند، تشخیص می دهد.

مراکز شرکت‌کننده شامل جواهر تاریخی جنوب لندن، براکول لیدو و امکانات جامع شمال لندن در پارک جاده تفریحی است.

با ارائه هر دو لیدو در فضای باز، بسیاری از دوندگان از استفاده از امکانات برای غوطه وری در آب سرد – که از بهبودی سریع تر و کاهش التهاب پشتیبانی می کند و همچنین به کاهش علائم اضطراب و استرس کمک می کند، هیجان زده خواهند شد.

به عنوان حامیان قدیمی ماراتن لندن، با داوطلبان فیوژن لایف استایل که دوباره در ایستگاه های ژل برای رویداد امسال حمایت می کنند، فیوژن لایف استایل خوشحال است که امکانات استخر خود را در اختیار علاقه مندان به مسابقه قرار دهد. رایگان از 21خیابان اسفند تا 28هفتم آوریل 2024.

آنتونی کاولی، مدیر عامل فیوژن لایف استایل می‌گوید: «ما همیشه از تمرینات و آمادگی‌های گسترده افرادی که در ماراتن لندن انجام می‌دهند برای آماده شدن در روز مسابقه، می‌ترسید.

ما می دانیم که شنا یکی از بهترین شکل های تمرینات قلبی تکمیلی است، اما همچنین راهی عالی برای بازیابی از استرس های ناشی از تمرینات برای مسابقات استقامتی است.

ما از همه دوندگان ماراتن 2024 لندن در استخرهای لندن خود استقبال می کنیم تا بیشترین بهره را از تمرینات آنها در این مدت ببریم. برای همه کسانی که در آن روز می دوند آرزوی موفقیت داریم!»

کسانی که علاقه مند به استفاده از این پیشنهاد هستند، فقط باید محل رای گیری ماراتن لندن 2024 را در پذیرش نشان دهند تا بتوانند شرکت کنند.

Ts و Cs اعمال خواهند شد، لطفاً برای جزئیات بیشتر به وب سایت Fusion Lifestyle مراجعه کنید: fusion-lifestyle.com/post-covid-terms-and-conditions/

شرایط و ضوابط:

  • به سادگی به استخرها و تناسب اندام Brockwell Lido یا Park Road بروید.
  • این پیشنهاد برای یک شنا بزرگسال در روز در هر مرکز معتبر است.
  • براکول یک لیدو، شنا در آب سرد ارائه می دهد.
  • پارک جاده دارای لیدو گرم و استخر سرپوشیده است.
  • پیشنهاد بین 21 مارس 2024 تا 28 آوریل 2024 اجرا می شود.
  • کافی است با مدرک ورود به ماراتن لندن 2024 مراجعه کنید.
  • این پیشنهاد از رزرو قبلی، دسترسی خانواده جلوگیری می کند، لطفاً جدول زمانی را برای در دسترس بودن بررسی کنید.