پیروزی اسمیت و ریپر جی سی در گلف LIV لندن 2023، آماده تاریخ سازی


آخرین به روز رسانی در 9 جولای 2023 ساعت 08:39 صبح

کامرون اسمیت و تیم Ripper GC او خود را در میان تیم‌های چهارگانه در این فصل لیگ گلف LIV می‌بینند که هنوز نتوانسته‌اند به سکو پایان دهند.

با این حال، همه اینها می تواند برای تیم استرالیایی تغییر کند، زیرا آنها آماده هستند تا به خشکسالی خود در LIV Golf London پایان دهند و احتمالاً اولین جام خود را به دست آورند.

با شروع دور پایانی در باشگاه معتبر سنتوریون، ریپرها یک برتری باریک نسبت به قهرمان لندن، استینگر جی سی دارند. علاوه بر این، خود کامرون اسمیت از برتری سه ضربه ای راحت در جدول امتیازات فردی لذت می برد.

شایان ذکر است که اسمیت در حال حاضر به یک پیروزی فردی در دوران حرفه ای خود در LIV افتخار می کند و فصل گذشته در شیکاگو پیروز شده بود. به طور طبیعی، او مشتاق است که یک هم تیمی به او بر روی سکو بپیوندد و به آنها اجازه دهد تا روز یکشنبه عناوین خود را کامل کنند.

اسمیت گفت: «در گفتگوی گروهی خود، بارها اهمیت غلبه بر موانع و ریختن شامپاین به یکدیگر را تکرار کرده ایم.

“من معتقدم این یک تجربه فوق العاده لذت بخش خواهد بود. اگرچه هنوز کارهایی وجود دارد که باید به صورت انفرادی انجام شود، اما شاهد صعود تیم ما به صدر جدول امتیازات دیدنی خواهد بود.”

مارک لیشمن از ریپر جی سی در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد و به روز پایانی گلف لیو لندن می رود.
مارک لیشمن از Ripper GC در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد و به روز پایانی LIV Golf London می رود. © کریس تروتمن/LIV Golf

در طول دو روز ابتدایی، اسمیت و هم‌تیمی‌اش مارک لیشمن سهم بزرگی از مشارکت‌ها را بر عهده داشتند. لیشمن، که در حال حاضر بخشی از گروه تعقیب و گریز است که پس از 69 امتیاز در روز شنبه، در رتبه 9 کمتر قرار گرفته است، دارایی ارزشمندی بوده است. مت جونز، که راند اسمیت را با نمره 67 مطابقت داد، و جدیا مورگان، که 69 امتیاز او با امتیاز شمارش لیشمن به موازات آن برابری کرد، کوارتت فوق‌العاده Ripper GC را کامل می‌کنند.

لیشمن خاطرنشان کرد: “اگر جنبه انفرادی را اولویت بندی کنیم، نمایش های استثنایی به طور جمعی ارائه کنیم، تحسین های تیم به طور طبیعی در جای خود قرار می گیرد.” او که برای دومین دور متوالی در کنار کاپیتانش بازی می‌کرد، اضافه کرد: «امیدوارم فردا بتوانم یک حمله هولناک علیه «کم» به راه بیندازم و حس هیجانی را به جریانات وارد کنم.

لیشمن تنها کسی نخواهد بود که برای تعقیب اسمیت مستبد، که قراری با سرنوشت دارد و در عرض دو هفته در رویال لیورپول از عنوان قهرمانی آزاد خود دفاع می کند، رقابت می کند. لوئیس اوستویزن، کاپیتان استینگرز جی سی و توماس پیترز از RangeGoats GC با رتبه 9 کمتر به لیشمن می‌پیوندند و پاتریک رید (-8) از 4Aces GC و هنریک استنسون (-7) کاپیتان Majesticks GC خیلی عقب نیستند.

لوئیس اوستویزن، کاپیتان استینگر جی سی، روز شنبه در گلف لیو لندن، یک گلوله 63 شلیک کرد.
کاپیتان استینگر جی سی، لوئیس اوستویزن، روز شنبه در گلف LIV لندن، یک گلوله 63 شلیک کرد. © Richard Washbrooke/LIV Golf

بدون شک رقابت تیمی نوید تماشایی جذاب در دور پایانی را می دهد. استینگرهای آفریقای جنوبی روز خود را در حالی آغاز کردند که با هشت شوت قابل توجهی از رهبران عقب افتادند، اما به سرعت به جدول امتیازات خود در روز شنبه مانور دادند.

Oosthuizen به طرز باشکوهی از طریق 10 سوراخ خود به 7 زیر رسید، در حالی که شوارتزل با ارسال یک کارت امتیازی چشمگیر 7 زیر از طریق 11 سوراخ با سرعت آتشین هموطن خود مطابقت داشت.

دین برمستر نیز مهارت خود را به نمایش گذاشت و از 14 سوراخ اولیه خود یک 5-under قابل توجه را به رخ کشید. هنگامی که Oosthuizen یک عقاب را در 13th par-5 مهر و موم کرد، Stingers بدون زحمت Rippers را تحت الشعاع قرار دادند تا جایگاه برتر را به خود اختصاص دهند.

Oosthuizen به اشتراک گذاشت: “در آنجا کششی وجود داشت که من چند پرنده و یک عقاب را به هم چسباندم، و من گمان می کنم که دین و چارل حرکت مشابهی را تجربه کردند.” واقعاً شگفت‌انگیز است که وقتی سه امتیاز در نظر گرفته می‌شود، با چه سرعتی تابلوهای امتیازات می‌توانند تغییر کنند.

با این حال، با کاهش نور روز و طولانی شدن سایه‌ها، تابلوی امتیازات تغییر تکتونیکی دیگری را تجربه کرد. استینگرها دور خود را روی حفره های چالش برانگیزتر به پایان رساندند، در حالی که اسمیت و لیشمن موقعیت های گلزنی زیادی را در اختیار داشتند.

پرنده اسمیت در رتبه 5 هجدهم، به عنوان یک نتیجه مناسب برای دور او، نه تنها برتری فردی او را تقویت کرد، بلکه ریپرها را به قله رده بندی تیمی 36 سوراخ رساند.

اسمیت با رضایت خاطر نشان کرد: “این مایه دلگرمی است که شاهد حضور لیش و من در بالای جدول امتیازات باشیم.” من می دانم که دو هم تیمی دیگر ما برای بالا بردن امتیاز تیم ما سنگ تمام نمی گذارند و امیدوارم فردا بتوانیم استعداد واقعی خود را به نمایش بگذاریم.”