رستوران Chiquito مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست را با الهام از چیپس و دیپس مکزیکی راه اندازی کرد – Exfoli-Guacamole!


رستوران مکزیکی Chiquito طیف خاصی از محصولات مراقبت از پوست را با استفاده از منوی غذاهای کلاسیک خود راه اندازی کرده است.

طیف وسیعی از محصولات طبیعی توسط متخصصین پوست و گروهی از متخصصان علوم غذایی طراحی شده و آماده عرضه به بازار بهار می باشد.

Chiquito که بیش از 30 سال است بهترین غذاهای مکزیکی را ارائه می دهد، پس از اینکه گروهی از مشتریان معمولی فواید گواکاموله تازه را برای صورت کشف کردند، این غذا را ایجاد کرد.

دیپ محبوب چیکیتو ساخته شده از آووکادو، گشنیز، پیاز قرمز، فلفل قرمز، لیموترش و نمک به خوبی به چهره مهمان واکنش نشان داد و به عنوان یک پاک کننده موثر عمل کرد.

این محصول ساخته شد و اولین محصول از مجموعه ای به نام Exfoli-guacamole شد – یک پاک کننده آووکادو ساخته شده از آووکادوی تازه، لیموترش مکزیکی و یک مجموعه ویتامین B برای افزایش روشنایی و تیرگی چشم.

سپس تیم مراقبت از پوست با استفاده از ترکیبی محرک از فلفل قرمز تازه و گیاهان دارویی برای تغییر رنگ چهره و بستن منافذ قابل مشاهده به نام Habaner-no pores، یک تونر سوزن سوزن شدن، یک تونر تولید کردند.

یک کرم جوش به نام Toma-T-Zone برای پوست های حساس طراحی شده است و از فرمولاسیون منحصر به فرد با اسکوالن ساخته شده است که برای کاهش جوش ها، لکه ها و جوش ها طراحی شده است.

مجموعه جدید هیجان‌انگیز همچنین شامل Frijole ‘n’ exfole، یک اسکراب قهوه و دانه‌های سیاه نیروبخش و با طراوت است که برای کاهش جوش‌های سر سیاه و ایجاد پوستی صاف و درخشان عمل می‌کند.

و پرایمر و ضد آفتاب روزانه به نام سالسا شیلد ساخته شده از آناناس خامه ای، رویایی و پرایمر غنی شده با اسید هیالورونیک برای آبرسانی عمیق با محافظت SPF15 اضافه شده.

سخنگوی این رستوران مکزیکی، که به دلیل نمادین چیکیتو سامبررو، موسیقی و سرگرمی فستا شهرت دارد، گفت: «مجموعه جدید شروع یک پروژه بلندپروازانه برای استفاده از غذاهای گیاهی برای بهبود ظاهر طبیعی پوست است.

100 درصد مواد طبیعی برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته اند، اما این اولین بار است که طیف کاملی از محصولات پوستی توسط یک رستوران ایجاد می شود.

امید است که اگر این طیف محبوبیت پیدا کند، پس از تحقیقات نشان داد که چیپس‌ها اثر ترمیمی دارند، از چیپس‌های تورتیلا برای تولید محصولات زیبایی از جمله نرم‌کننده‌های مو و ناخن استفاده شود.

تمامی محصولات در تاریخ 1 آوریل برای پیش خرید موجود است.