فاز جدید Cloudtec On برای ایجاد موج در صنعت آمده است


13 سال پس از ورود به بازارها با CloudTec® انقلابی خود – برند پوشاک ورزشی سوئیسی در حال ارتقای فناوری پیشگامانه دویدن خود به سطح بعدی است. Cloudsurfer جدید با استفاده از آخرین CloudTec Phase® On اصلاح شده است تا نرم ترین سواری را ارائه دهد.

CloudTec Phase™ – فن آوری سوئیس در سطح بالایی قرار گرفت

jpeg متوسط ​​ss23 سرمقاله ابرسرفر قهرمان 05 1

بیش از یک دهه پیش، On اولین کفش‌های خود را روانه بازار کرد که عملکرد و راحتی را با هم ترکیب می‌کردند و حس «دویدن روی ابرها» را ایجاد می‌کردند.

اکنون مهندسان On Labs ضمن ادای احترام به کفشی که صنعت را متحول کرد، این فناوری را بیشتر توسعه داده اند. در استفاده از قدرت فناوری بهینه سازی شده کامپیوتری – تحلیل المان محدود (FEA) – آنها تاثیر ساختارها و مواد را بر بدن انسان در حین دویدن بررسی کرده اند و استرس را با موفقیت به حداقل رسانده اند.

نتیجه؟ فناوری پیشرفته زیره میانی CloudTec Phase® که قبلاً دیده نشده بود، سواری فوق‌العاده نرم و فرود بالشتکی را ارائه می‌دهد.

عناصر جدید شکل گرفته از سوپر فوم Helion™ مانند دومینو و قفل برای یک حرکت چرخشی انقلابی و انتقال گام به هم می‌ریزند و یک گام را در سرتاسر رول پا و بازگشت انرژی مناسب تضمین می‌کنند.

این طراحی نیاز به Speedboard® را از بین می برد و وزن و ضایعات را کاهش می دهد. و لنت های لاستیکی نازک روی زیره، کشش و دوام بالایی را در شرایط مرطوب و خشک فراهم می کند.

طی مسافتی برای پایداری

Cloudsurfer جدید اینجاست تا «امواج بسازد». این در مورد پایداری نیز صدق می کند. On از روش رنگرزی دوپ برای رنگ آمیزی قسمت فوقانی استفاده می کند که در مقایسه با روش های رنگرزی معمولی 95 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند.

از آنجایی که CloudTec Phase® صفحه Speedboard® ندارد، مواد کمتری برای زیره میانی مورد نیاز است. و در نهایت، رویه از مواد 100٪ بازیافتی ساخته شده است.

مایل ها از جایی که شروع کردند

تیم On Labs که همیشه به دنبال تغییر وضعیت موجود است، دائماً در حال نوآوری برای ایجاد محصولات و فناوری‌های جدید است که به هر دونده در هر سطحی که باشد، بهترین تجربه را بدهد.

در حالی که Cloudsurfer جدید اولین مدلی است که با CloudTec Phase® ساخته شده است، مدل‌های دیگری نیز به دنبال خواهند داشت. و CloudTec® اصلی بخشی جدایی ناپذیر از سبد محصولات باقی خواهد ماند.

Cloudsurfer اولین کفش On است که به دوندگان احساس می‌کند شهر زمین بازی آنهاست. چه دویدن یک بهترین شخصی جدید یا یک سکوی پایانی در ماراتن – Cloudsurfer طوری طراحی شده است که در هر مرحله احساس خوبی به شما بدهد.

Cloudsurfer جدید اینجاست. و موج ایجاد می کند.

Cloudsurfer با قیمت 150 پوند از on.com و شرکای خرده فروشی منتخب در سراسر جهان از 23 مارس 2023 در دسترس است.